Even een vraagje; ik heb al erg lang 2 harde schijven in mn pc, maar heb vanmiddag mn pc geformatteerd en Windows 2000 geinstalleerd, en nu is mijn 1 harde schijf C:, mijn 2e harde schijf E:, en mn CD-Rom speler D:... Hoe kan ik instellen dat mijn 2e harde schijf de D: schijf wordt? Dit was namelijk altijd zo, en zo wil ik het ook graag weer hebben...
Verwijderd
Rechter muisknop op my computer
dan manage
dan diskmanagment
Rechtermuisknop op cdrom
change drive letter and path
en dan zul jet het wel vinden zeker
eerst de cdrom op f zetten anders kun je de HD niet op D zetten
Good luck
dan manage
dan diskmanagment
Rechtermuisknop op cdrom
change drive letter and path
en dan zul jet het wel vinden zeker
eerst de cdrom op f zetten anders kun je de HD niet op D zetten
Good luck
En zo leer je elke keer weer meer... nooit geweten! Bedankt!
Verwijderd
Ja, maar wel op de verkeerde manier.pgscheffer schreef op 13 augustus 2004 @ 17:05:
En zo leer je elke keer weer meer... nooit geweten! Bedankt!
Ach, zo hebben jullie ook iets te doen...
Verwijderd
Ik weet dat je nieuw bent, maar zo gaat het hier dus nietpgscheffer schreef op 13 augustus 2004 @ 17:10:
Ach, zo hebben jullie ook iets te doen...
De FAQ van dit subforum is hier duidelijk over
Kijk onder het "Hoe/waarmee kan ik mijn schijf/schijven het beste indelen?".
In ieder geval is het hier op GoT de bedoeling dat je research pleegt eer je een topic opent. Daaronder valt het doornemen van de FAQ van het probleem-gerelateerde subforum. Aangezien je hier nieuw bent en dat geeneens hebt gedaan, raad ik je aan om terug te klikken naar de [faq]registratievoorwaarden[/]. Neem deze in z'n geheel aandachtig door, incluis de linkjes. Zodoende krijg je een beter beeld van hetgeen wij hier op GoT van de gebruikers verwachten
In ieder geval is het hier op GoT de bedoeling dat je research pleegt eer je een topic opent. Daaronder valt het doornemen van de FAQ van het probleem-gerelateerde subforum. Aangezien je hier nieuw bent en dat geeneens hebt gedaan, raad ik je aan om terug te klikken naar de [faq]registratievoorwaarden[/]. Neem deze in z'n geheel aandachtig door, incluis de linkjes. Zodoende krijg je een beter beeld van hetgeen wij hier op GoT van de gebruikers verwachten
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()