Jij probeert mij te weerspreken met geruchten. Er is niets officieels van ATI naar buiten gebracht over een retail X800SE, laat staan de AGP versie. Het zal allemaal best uit kunnen komen, maar het feit dat er niets vaststaat is het voornaamste punt wat ik maak. Mensen proberen andere mensen een kaart aan te praten die in de planning ligt, terwijl er een schitterend alternatief te koop is voor slechts €199,--! Deze kaart is leverbaar, net zo snel en waarschijnlijk goedkoper.CJ schreef op 18 september 2004 @ 05:00:
[...]
Urhm... Lees het grote ATi topic eens, en je weet dat er inderdaad een X800SE met AGP op de planning ligt... R420 (dus AGP) gebaseerd en niet R423 (dus PCI-E).
[...]
Ja leuk, maar zolang ik het zelf niet kan lezen of dat ATI zelf engineersamples naar sites als Anandtech, THG etc stuurt neem ik het slechts ter kennisname aan en baseer ik het niet op de waarheid. Het is weer typisch fanboy gedrag om ook nog eens te concluderen dat die kaarten daadwerkelijk sneller zijn dan kaart X. Je kunt nooit de ware snelheid halen uit een enkele review. Sterker nog, je kan niet eens aannemen dat die kaarten echte ATI engineersamples zijn. Dit is het internet, het kan allemaal gemanipuleerd zijn. Wees een eerlijk, hoe vaag is dit:CJ schreef op 18 september 2004 @ 05:00:
[...]
Toch hoog tijd dat je zeker eens in het grote ATi topic gaat kijken. Ik heb een paar uur geleden een link gepost naar de eerste echte benchmarks van de X700XT en X700Pro. ( http://hkepc.com/hwdb/rv410-1.htm ) Engineeringsample en werkend... dus niets 'nog bezig te ontwikkelen', en ook nog eens ietsje sneller dan een 6600GT.Lancering 21 september zoals het er nu naar uit ziet.
Pentium 4 E 560 3.6Ghz @ 3.4Ghz
PC-WEB Radeon X700XT
PC-WEB Radeon X700Pro
Inno3D Geforce 6600
Gigabyte Geforce 6600GT
Intel D925XCV (i925X + ICH6R)
MT DDR2 533 512MB x 2 (CL 4-4-4-12)
2themax MaxPower HE-550P6
Windows XP Professtional
Wacht eerst nou maar dat verschillende onafhankelijke sites met benchmarks komen, dan praten we verder;)
Nog iets. Ik blijf ook gelijk houden dat je mensen die een AGP kaart zoeken niet een PCI Express kaart moet proberen aan te praten.
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2004 14:14 ]