[Ipaq] pad naar Ipaq vanuit VBA

Pagina: 1
Acties:

• chicky
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-06-2025
Hoi,

Ik moet op m'n werk een marco schijven in Excel, om automatisch gegevens vanuit een bestand op een Ipaq te kopieren naar een bestand op een pc.

Als ik in verkenner naar de Ipaq ga, staat er netjes in verkenner een mooi icoontje met de naam Mobile Device, maar in de titelbalk of adresbalk staat geen pad.

Kan iemand mij helpen oom het goede pad te vinden naar de Ipaq. Ik ga er van uit dat als ik 1 keer op de Ipaq terecht kom er wel een "gewone" pad structuur is.

bvd.

• chicky
kick

Verwijderd

totaal geen idee, maar ik ga een gokje wagen.
zet eens een excelbestandje op je ipaq, sluit hem aan en open het bestand rechtstreeks vanop je pc.
ga nu in excelvba debug venster en bekijk het pad van het bestand met
?activeworkbook.fullname

hopelijk heb je hiermee resultaat.

• Polderdijk
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-05 14:10
Dit kan je toch gewoon met ActiveSync? Daar kan je gewoon bestanden syncroniseren en dat soort dingen.

Maar zover ik me kon bedenken is het pad van bijvoobeeld windows op de IPaq gewoon
\Windows

En voor je Ipaq store:
\Ipaq Store

Webhosting van SkyHost.nl: 25 Mb / 1 Gb windows hosting € 4,50 p/m excl.btw!

• Gerco
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22-05 22:34

Gerco

Professional Newbie

Voor zover ik weet is het helemaal niet mogelijk om vanaf je windows computer een "pad" te hebben naar je iPaq. Dat "Mobile Device" wat je in My Computer ziet is namelijk geen drive oid, maar een programma wat doet alsof, ik geloof dat ze dat een explorer namespace noemen. Je kunt het vergelijken met "My Network Places" of "Network & Dialup connections", dat zijn soortgelijke programmas die wel in een explorer venster verschijnen, maar geen echt pad hebben.

- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!

• chicky
Verwijderd schreef op 17 augustus 2004 @ 18:31:
totaal geen idee, maar ik ga een gokje wagen.
zet eens een excelbestandje op je ipaq, sluit hem aan en open het bestand rechtstreeks vanop je pc.
ga nu in excelvba debug venster en bekijk het pad van het bestand met
?activeworkbook.fullname

hopelijk heb je hiermee resultaat.
Het bestand op de Ipaq is niet een echt Excel bestand, maar een pocket excel bestand en kan ik niet vanaf de PC openen met bijv. excel. Ik kan in VBA het bestandje dus ook niet zien in het debug venster.

• eghie
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

eghie

Spoken words!

Jij kunt dus de bestanden die erop staan niet vanaf je pc openen :?
Pagina: 1