Heb ik zojuist mijn CPU fan vervangen. Was eerste platte 6x6, nu met een 6 naar 8 adapter een 8x8 fan op 7v.
Ik mn PC weer aangezet, en nu blijft ie maar rebooten
Ik zie het win2k3 scherm met een lopend balkje, dat loopt een tijdje, dan flikkert mijn beeld 1 keer (om naar de goede resolutie te gaan ofzo....deed ie altijd al) en daarna flipt ie ineens naar een bluescreen en reboot ie gelijk.
Dat bluescreen is helaas niet te lezen omdat het echt maar een kwart van een seconde in beeld is ofzo, op "pause/break" drukken helpt niet.
Wat kan hier aan de hand zijn???
last known good config al geprobeerd
safe mode (evt met networking) kom ik wel in....maar wat dan te doen?
debugging mode gaat ook in de reboot
safe mode met command prompt gaat ook in reboot over
wat heb ik nou toch opgefokt
[edit]
trouwens, na een paar keer laten rebooten maar eens gekeken naar mn CPU temp, dies 33 graden in de bios, dus het kan geen oververhitting zijn mijns inziens
Ik mn PC weer aangezet, en nu blijft ie maar rebooten
Ik zie het win2k3 scherm met een lopend balkje, dat loopt een tijdje, dan flikkert mijn beeld 1 keer (om naar de goede resolutie te gaan ofzo....deed ie altijd al) en daarna flipt ie ineens naar een bluescreen en reboot ie gelijk.
Dat bluescreen is helaas niet te lezen omdat het echt maar een kwart van een seconde in beeld is ofzo, op "pause/break" drukken helpt niet.
Wat kan hier aan de hand zijn???
last known good config al geprobeerd
safe mode (evt met networking) kom ik wel in....maar wat dan te doen?
debugging mode gaat ook in de reboot
safe mode met command prompt gaat ook in reboot over
wat heb ik nou toch opgefokt
[edit]
trouwens, na een paar keer laten rebooten maar eens gekeken naar mn CPU temp, dies 33 graden in de bios, dus het kan geen oververhitting zijn mijns inziens
[ Voor 10% gewijzigd door Big4SMK op 13-08-2004 15:24 ]