Toon posts:

Mp3 werkt dan weer wel, dan weer niet!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik snap echt niks meer van MP3 de laatste tijd. Soms doen de nummers die ik download het gewoon normaal maar soms doen ze het bij winamp niet en bij de kazaaplayer wel, of ze beginnen midden in het nummer te kraken en te storen en komt er echt een teringherrie uit de speakers. Is dit een soort beveiliging ofzo?
Ook heb ik een nummer van Franz Ferdinand gedownload en die zag er van de buitenkant helemaal normaal uit en bij kazaa stond dat ie uitstekend was en er waren zo 80 gebruikers van wie ik em kon downe. Nou dan lijkt mij dat dat een goed MP3tje is van zo ongeveer 5,5 mb. Als ik em dan daadwerkelijk afspeel krijg ik een nummer van 25 minuten te horen wat alleen maar bestaat uit stilte en af en toe een kraakgeluidje en een storinkje, oftewel K*T!!!!

ben ik nou de enige die dat heeft?

Verwijderd

Heb ik ook last van gehad.

Gebruik nu geen KaZaa meer, probleem opgelost.

• plakbandrol
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-02 12:36
gewoon overstappen op een ander programma

emule of soulseek of dc++ ofzo en het is opgelost

• Henk007
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-04-2025
Dit is vrij algemeen bekend dacht ik. De eigenaars van de copyrights (aka record labels) plaatsen miljoenen verminkte versies van de tracks op diverse p2p netwerken. Gewoon mp3's zelf encoden vanaf je eigen originelen dus Afbeeldingslocatie: http://www.hydrogenaudio.org/forums/style_emoticons/default/lalala.gif

[ Voor 30% gewijzigd door Henk007 op 13-08-2004 15:25 ]

• plakbandrol
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-02 12:36
volgens mij alleen kazaa.. bij de rest van de p2p netwerken kun je makkelijk de foute negeren, bij kazaa wordt ie gemengd met de goeie versies