Verleden week maandag wilde ik een canon xm2 aanschaffen.
Zag via deze site een leuke aanbieding, volgens de site was hij op voorraad.
Heb voor woensdag een vrije dag genomen, de camera besteld met de mededeling hem woensdag op te willen halen.
Op dinsdag werd ik gebeld dat hij klaar lag voor mij.
Op woensdag naar Haarlem getogen om hem op te halen.
Aldaar (leek wel een studentenhuis) bleek hij na lang zoeken niet aanwezig te zijn.
Ik vertelde geen probleem te willen maken met mijn verlofdag, maar wel in ieder geval mijn voor niets gereden benzinegeld (19,50) terug te willen.
Nee het was mijn eigen schuld werd mij verteld en aan benzinegeld konden ze niet beginnen.
De volgende dag waren ze niet meer op tweakersnet te vinden.
Dus ter verduidelijking, goedkoopste punt nl betekend niet dat je daar goedkoop kan kopen (heb de camera inmiddels elders nog goedkoper gekocht.)
Maar dat ze daar goedkope praatjes verkopen.
Dus mensen let op, zegt het voort, zegt het voort.
Zag via deze site een leuke aanbieding, volgens de site was hij op voorraad.
Heb voor woensdag een vrije dag genomen, de camera besteld met de mededeling hem woensdag op te willen halen.
Op dinsdag werd ik gebeld dat hij klaar lag voor mij.
Op woensdag naar Haarlem getogen om hem op te halen.
Aldaar (leek wel een studentenhuis) bleek hij na lang zoeken niet aanwezig te zijn.
Ik vertelde geen probleem te willen maken met mijn verlofdag, maar wel in ieder geval mijn voor niets gereden benzinegeld (19,50) terug te willen.
Nee het was mijn eigen schuld werd mij verteld en aan benzinegeld konden ze niet beginnen.
De volgende dag waren ze niet meer op tweakersnet te vinden.
Dus ter verduidelijking, goedkoopste punt nl betekend niet dat je daar goedkoop kan kopen (heb de camera inmiddels elders nog goedkoper gekocht.)
Maar dat ze daar goedkope praatjes verkopen.
Dus mensen let op, zegt het voort, zegt het voort.