Toon posts:

Onderwaterfoto's

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben reuze benieuwd of er al iemand met de S60 onderwater is geweest,
en wat de resultaten daar van zijn. graag reactie

mvg D.K.

• Mercarra
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:15
Wil je een dicsussie starten? Dan zal je startpost wat uitgebreider moeten zijn. Vraag ook naar andere toestellen, de beperkingen en de mogelijkheden van onderwaterfoto's. Hoe groot acht je de kans dat hier iemand op dit forum onderwaterfoto's heeft genomen met precies dit type?

Canon EOS 6D / Samyang 14mm f/2.8 / 17-40mm f/4.0 / 35mm f/1.4 / 50mm f/1.4 / 85mm f/1.8 / 70-200mm f/4 IS mercarra.nl

• Kerminator
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-02 13:14
Had laatst deze vraag ook al gesteld in het grote S60 topic, maar geen antwoord.

Ik heb wel veel ervaring met onderwaterfoto's met de S50. In het algemeen wel prima, maar al vrij snel zijn de kleuren waardeloos. De witbalans op 'bewolkt' zetten helpt wel wat, maar niet heel veel.

De S60 zou een speciale 'onderwater' witbalans instelling hebben. Ben ook wel benieuwd hoe die is. Iemand?

Trust me - I'm a lawyer!

• majornono
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 03-02 14:55
misschien niet helemaal juiste topic, ik heb laatst eens gekeken wat de behuizingen voor mijn digitale camera kosten, een C4000Zoom. Aangezien die nogal prijzig zijn (Lees: 3x zo veel als de camera zelf) ben ik benieuwd wat de ervaringen uberhaupt zijn met het maken van onderwaterfoto's.

En voorbeeldfoto's natuurlijk :)

Problem Exists Between Chair And Keyboard

Verwijderd

Topicstarter
Sorry, niet echt bekend met forums zie inderdaad dat ik voor een new topic ben gegaan wat niet mijn bedoeling was. Maar nu het er toch staat zijn er misschien
mensen die met een compact digitale camera (en de terechte opmerking van Mercarra van verschillende merken) goede resultaten hebben geboekt
onderwater en dit met mij willen delen in de vorm van informatie en misschien wel
enige foto's. Hoop op deze manier een iets betere start gemaakt te hebben?.

MVA DK

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-12-2025

Remy

I usually get 100% accuracy

Zo hee, een topic met zo'n magere topicstart, die nou al offtopic gaat :? Foute boel jongens ;)

Piwie: lees eerst eens Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette), dan weet je hoe je een topic hoort te openen op GoT, dit is iig niet de manier :)

LinkedIn
Instagram

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.