Iemand op MSN stuurde mij een link die ik onderaan dit bericht noem. Open deze NIET op een machine die je clean wilt houden voor de zekerheid.
Het opend achter elkaar telnet vensters, probeert bestanden te maken en ik weet niet wat nog meer. Ik houd mij windows updates netjes bij.
De link: htp://www.irc-fun.de.vu
Kan iemand mij vertellen of de link schade doet?
LET OP: Ook Mozilla FIREBIRD WERKT HIEROP!
Ik heb de google toolbar in IE, en mozilla heeft een eigen popup blocker. Ook zich ik achter een firewall die iig alle NEW connecties niet toelaat.
Er wordt steeds een telnet sessie naar ik meen 0.0.0.1 geopend.
Het ziet er niet schadelijk uit verder, Norton 2004 laat ook niets van zich horen, maar ik vraag me toch af wat dit is.
Je kunt iig met winXP gewoon met ctrl+alt+del en dan afmelden weer in je systeem komen, of door snel genoeg je browser te sluiten.
Het opend achter elkaar telnet vensters, probeert bestanden te maken en ik weet niet wat nog meer. Ik houd mij windows updates netjes bij.
De link: htp://www.irc-fun.de.vu
Kan iemand mij vertellen of de link schade doet?
LET OP: Ook Mozilla FIREBIRD WERKT HIEROP!
Ik heb de google toolbar in IE, en mozilla heeft een eigen popup blocker. Ook zich ik achter een firewall die iig alle NEW connecties niet toelaat.
Er wordt steeds een telnet sessie naar ik meen 0.0.0.1 geopend.
Het ziet er niet schadelijk uit verder, Norton 2004 laat ook niets van zich horen, maar ik vraag me toch af wat dit is.
Je kunt iig met winXP gewoon met ctrl+alt+del en dan afmelden weer in je systeem komen, of door snel genoeg je browser te sluiten.
Ondernemer in tech (oud LOQED.com, nu UpToMore.com)