Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
www.energiepionier.nl Energiebesparing, duurzaamheid en domotica
En hoe de hell zet ik dat uit? Het staat er niet altijd namelijk...André schreef op 13 augustus 2004 @ 13:24:
Doorgeschakeld?
Wat IS het trouwens, doorgeschakeld zijn? Als iemand mij belt gaat ergens anders de phone?? WHY? Heb ik niet aangezet...
[ Voor 26% gewijzigd door spaceboy op 13-08-2004 13:27 ]
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL
Edit: Opgezocht en het klopt.
[ Voor 39% gewijzigd door Pino op 13-08-2004 13:29 ]
"If you don't know where you are going, any road will take you there"
"Hippopotomonstrosesquippedaliophobia" is the term used to describe the fear of long words.
Misschien doorgeschakeld naar je voicemail?spaceboy schreef op 13 augustus 2004 @ 13:26:
Wat IS het trouwens, doorgeschakeld zijn? Als iemand mij belt gaat ergens anders de phone?? WHY? Heb ik niet aangezet...
Aaaaah right! That makes sense! Thanks.Johny58 schreef op 13 augustus 2004 @ 13:28:
Het is een gemiste oproep. Je gaat gewoon naar menu>oproep info>gemiste oproepen. Daar kijk je welke oproepen je hebt gemist en dan ben je klaar.
There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .
Jawel, maar niemand belt mij ooit...