Toon posts:

Meerdere PDA's synchroniseren met Exchange

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Windows 2003 Small Business Server (met exchange 2003)
Op een client draait Windows XP Pro met Office XP pro.

Nou wil ik op die client de agenda's van 6 verschillende pda's kunnen synchroniseren die allemaal via outlook binnenkomen. Ik wil daar dan een structuur in als:
PDA1
PDA2
PDA3
PDA4
PDA5
PDA6
Het mooiste zou zijn wanneer er ook nog een "gezamelijke" agenda te realiseren zou zijn waarin alle afspraken van alle pda's te zien zijn.

Kan iemand mij hiermee op weg helpen?
Ik ben inmiddels zover dat ik d.m.v. public folders de agenda's heb aangemaakt alleen de pda's synchroniseren niet met de public folders maar met de lokale agenda's.

• Brahiewahiewa
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-09-2022

Brahiewahiewa

boelkloedig

6 Profiles aanmaken die naar de juiste mailbox connecten
Alternatief kun je Server ActiveSync gebruiken; hoef je ze ook nie meer aan de PC te koppelen

QnJhaGlld2FoaWV3YQ==

Verwijderd

Topicstarter
Brahiewahiewa schreef op 13 augustus 2004 @ 12:48:
6 Profiles aanmaken die naar de juiste mailbox connecten
Alternatief kun je Server ActiveSync gebruiken; hoef je ze ook nie meer aan de PC te koppelen
Die profiles in exchange aanmaken of op de client?
Overigens ben ik er ook nog niet uit hoe ik mijn pda met een agenda op de server kan laten syncen....

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 13-08-2004 14:45 ]

• Brahiewahiewa
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-09-2022

Brahiewahiewa

boelkloedig

Verwijderd schreef op 13 augustus 2004 @ 14:45:
[...]Die profiles in exchange aanmaken of op de client?
watdenk je zelf?
Overigens ben ik er ook nog niet uit hoe ik mijn pda met een agenda op de server kan laten syncen....
Begin eens met het doorlezen van de release notes. En dan de on-line help

QnJhaGlld2FoaWV3YQ==

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Wat heb je zelf allemaal gevonden :?

PNS is niet de plek om je probleem te dumpen en te wachten op een antwoord, er wordt ook eigen initiatief verwacht, iets wat ik weinig terug vind in je openingspost.

Tijd voor een nieuwe sig..

Verwijderd

Ik weet dat je met Exchange 2003 middels ActiveSync kan synchroniseren. Al wil je toch iets van een algemene agenda zou ik een aparte gebruiker aanmaken en die op de client laten synchroniseren met de diverse pda's. Nadeel hiervan is de persoonlijk gerelateerde info van de gebruiker die dan weer niet op de pda komt.

Verder zou je kunnen denken aan een algemene agenda onder de openbare mappen (public folders) binnen Outlook. Ik weet niet of je deze dan kan synchroniseren met ActiveSync, maar moet volgens mij geen probleem zijn.

Ikzelf gebruik hiervoor Onebridge Mobile Groupware van Extended Systems wat op een apart servertje draait met een Outlook 2000 client erop zodat een vijftal IPAQ's wireless kunnen synchroniseren met Outlook (agenda, mail en contactpersonen). Hierdoor zijn we ook gelijk af van die fijne cradle's.
Pagina: 1