Toon posts:

[BeClean] start pagina in IE komt steeds terug

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
gebruik Beclean (http://boozet.xepher.net/beclean/) als systeem cleaner, en werkt perfect alleen heb 2 vraagjes:

1: na systeem clean, dan is mijn IE startpagina weer de default microsoft.com pagina, dit terwijl ik deze voor de beclean run nog op _blank heb gezet. Echter na de cleaning is de default MS pagina weer terug. Iemand idee hoe dit te omzeilen, kan nl geen functie vinden in Beclean zelf.

2: hoe kan ik instellen (als het al mogelijk is) om ook de history van FF te cleanen. (dat is mijn default browser) (is wel mogelijk las ik bij de comments, zie alleen niet hoe)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 13-08-2004 12:12 ]

Verwijderd

2.: Tools --> Options --> Privacy --> History --> Clear (in FF)

vraag 1 weet ik helaas niet te beantwoorden

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 13-08-2004 12:13 ]

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Verwijderd schreef op 13 augustus 2004 @ 12:11:
gebruik Beclean (http://boozet.xepher.net/beclean/) als systeem cleaner, en werkt perfect alleen heb 2 vraagjes:

1: na systeem clean, dan is mijn IE startpagina weer de default microsoft.com pagina, dit terwijl ik deze voor de beclean run nog op _blank heb gezet. Echter na de cleaning is de default MS pagina weer terug. Iemand idee hoe dit te omzeilen, kan nl geen functie vinden in Beclean zelf.
Is het niet mogelijk om een en ander te excluden (zoals Ad-Aware dat bijvoorbeeld ook kan doen)?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 13 augustus 2004 @ 12:12:
2.: Tools --> Options --> Privacy --> History --> Clear (in FF)
dat weet ik wel (CRTl+H for short) maar nu wil ik dat dus via mijn Beclean cleaner wekrt. Dit omdat ik dat gewoon fijner vindt werken daar ik dan niet gebonden ben aan de "loop" periode van bv 20 dagen
BtM909 schreef op 13 augustus 2004 @ 12:13:
[...]

Is het niet mogelijk om een en ander te excluden (zoals Ad-Aware dat bijvoorbeeld ook kan doen)?
Ja, weet alleen niet welke, zijn er best veel, (denk je dat het een registry functie is of puur IE?

offtopic:
begint hiet in rotterdam nu echt te spoken met het weer

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 13-08-2004 12:25 ]