Toon posts:

Pci-Express, goed ? of toch niet?

Pagina: 1
Acties:
  • 46 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Het is weer eens tijd voor een pci-e topic,.
Ik vraag mij al een heuse tijd af, waarom pci-express nu zo goed is? Zoals ik al gelezen had in vorige threads: staat er dat je geen agp kaarten in pci-express kan floepen, of ben ik daar verkeerd? Want ik zou graag een nieuwe upgrade doen naar een 775 Mobo met meteen pci-e erop, maar als hij mijn agp kaart er niet op kan draaien, dan moet ik een nieuwe kopen. Dus dan was de vraag welke 3d kaart pci-express ondersteunt , deftige prestaties heeft en niet zo belachelijk duur is zoals de x800 etc...

Ik las ook al dat oude pci kaarten niet werken ofzo :s
En hoe zit dat dan met mijn souncard op pci nu... is die dan ook aan vervanging toe ?
Ik begrijp niet veel van die pci express, dit is een heuse stap in de pc wereld en toch besteden er ze niet echt grote aandacht aan (vind ik) ... Bij de release van een nieuwe 3d kaart is er veel meer te doen dan bij de release van pci express...

Graag had ik hier toch wat meer info over geweten want ik zoek en zoek maar vind niets waar alles netjes in staat uitgelegd...

Alvast bedankt

• HielkeJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Als je wat informatie zoekt, kan je er misschien ervoor kiezen om de Computer Totaal van deze maand te kopen.

Daar staat een stukje over PCI-Express in :)

Maar PCI-express staat nu nog in de kinderschoenen, er zullen wel meer videokaarten voor komen :)

Verwijderd

Topicstarter
is computertotaal in belgie ook verkrijgbaar ?

anders zal ik er straks eens om gaan!

Natuurlijk weet de echte tweaker er altijd meer over te zeggen ;)

hehe

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02:43

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

GoT Huisregels

Bijna al de vragen die je hier stelt zijn met werkelijk minimale moeite zelf te beantwoorden - met name of $tijdschrift in $land (waar jij nota bene woont 8)7 ) verkrijgbaar is :z

Er zijn niet voor niets zeer veel reviews en overzichten van PCIE geschreven; zoek ze op, lees ze en het zal duidelijk gaan worden...

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.