SATA schijf op PATA?

Pagina: 1
Acties:

• _Thanatos_
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-03 20:19

_Thanatos_

Ja, en kaal

Topicstarter
Ik kan in de pricewatch nergens een adapter vinden waarmee ik m'n SATA schijf op PATA aan kan sluiten. Weet iemand of dat soort adapters bestaan? Ik wil nml erg graag m'n oude 250GB SATA schijf in een USB kastje doen, maar dat kastje snapt alleen maar PATA (wel up to ATA/133, waardoor de capaciteit geen probleem vormt).

[ Voor 10% gewijzigd door _Thanatos_ op 13-08-2004 10:07 ]

日本!🎌

Verwijderd

Oude 250gb schijf? Hoe lang heb je hem dan al
http://www.geizhals.at/eu/a51048.html ik denk dat je zoets zoekt :)
Hier is de zoek url op google, je vindt wel iets:
http://www.google.be/sear...to+PATA+converter&spell=1

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 13-08-2004 10:12 ]

• _Thanatos_

_Thanatos_

Ja, en kaal

Topicstarter
Ik kan in die links alleen maar converters vinden die je een PATA schijf op SATA laten aansluiten, maar ik wil juist andersom...

日本!🎌

• Kippenijzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-03 17:51

Kippenijzer

McFallafel, nu met paardevlees

Buiten het feit dat de convertors andersom wat duurder zijn dan de normalen die je al gevonden hebt, vraag ik me af of er in je usb kastje wel ruimte zou zijn voor de (redelijk grote) convertor. Sowiezo kun je beter voor die paar tientjes een USB to SATA extern kastje kopen, geizne dat goedkoper is dan de convertor die je zoekt.

• _Thanatos_

_Thanatos_

Ja, en kaal

Topicstarter
In het kastje isnog wel een hoop ruimte, maar ik weet niet of het genoeg is als ik de converter niet eerst zie... Heb je misschien ook een link? Want als je kan zeggen dat ie duurder is, neem ik aan dat je dat ergens op baseert? ;)

日本!🎌

• Kippenijzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-03 17:51

Kippenijzer

McFallafel, nu met paardevlees

Weet helaas zo niet meer. Ergens in een ander topic (waar ik zelf niet in gereageerd heb, dus kan hem helaas niet opzoeken) ging het er ook over met wat linkjes... Die dingen zijn iig duurder dan de, wat is het, 35,- ofzo die je voor een hdd kastje betaald.
Pagina: 1