Weet ik, jij ook hoor
* Outerspace wilt jullie ook nog ff een hug geven
.. ook al is het wat laatjes 
Maar GoT is mijn steun zodat ik mijn stage kan volhouden
en school ook

Maar GoT is mijn steun zodat ik mijn stage kan volhouden
en school ook

offtopic:
en pm's krijg ik haast nooit

en pm's krijg ik haast nooit

[ Voor 16% gewijzigd door Outerspace op 16-08-2004 11:13 ]
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Bedankt mods
Jullie zorgen dat het forum schoon blijft en niet gevuld word met onzin topics in de serieuse forums
Jullie zorgen dat het forum schoon blijft en niet gevuld word met onzin topics in de serieuse forums
Dan zijn ze dit topic zeker nog vergeten.Jullie zorgen dat het forum schoon blijft en niet gevuld word met onzin topics in de serieuse forums
Brownnosing en buttkissing staan in de FAQ als uitzondering, heb je dat nog niet gezien?
Nou vooruit - ga je gangcurry684 schreef op 16 augustus 2004 @ 17:45:
[...]
Brownnosing en buttkissing staan in de FAQ als uitzondering
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 23:09
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Een
en 
Voor jullie!

Voor jullie!
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
* Fuelke schrijft z'n naam op DarkJedi's buik
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Ikkuhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!
Bericht hierboven
Heb je met die handtekening ook toegang tot de HK??Fuelke schreef op 13 augustus 2004 @ 10:07:
Woei
Wie wil een handtekening

* Tonio geeft de hele crew een grote knuffel
D200|F90x|Leica M6|Yashica T3|Hasselblad 503cx
Nikon: 12-24/4|17-35/2.8|10,5mm/2.8|30mm/1.4|50mm/1.4|85mm/1.8|SB-800|SB-24|SB-26|MC-36
Zeiss: 80mm/2.8 50mm/4 ZM: 35mm/2
When the going gets weird... the weird turn pro
Dan mag jij vertellen hoe een pluim er uit zietbonzz.netninja schreef op 15 augustus 2004 @ 23:51:
[...]
pluim? lijkt meer een veer, voor in de spreekwoordelijke r33t
Kater? Eerst water, de rest komt later
* Hooglander1 vind ook dat de modjes goed werk leveren, al letten ze soms niet op en wordt er in bepaalde fora *kuch*HK*kuch* niet gelet op topic reports. Dat vind ik wel jammer, misschien is een kleine versterking of wisseling van de wacht daar niet gek,
Neej, hier wil ik niets mee zeggen, ik ambieer ook nog een sociaal leven
Maar verder super-werk modjes
En dion_b krijgt een speciale pluim van mij voor zijn geduld in PMG
Maar verder super-werk modjes
En dion_b krijgt een speciale pluim van mij voor zijn geduld in PMG
Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.
Goh? Zag net nog je postingslijst, die vertelt mij iets heel anders.Hooglander1 schreef op 21 augustus 2004 @ 18:52:
ARME AOW’er
GuardianAngel schreef op 21 augustus 2004 @ 19:18:
[...]
Goh? Zag net nog je postingslijst, die vertelt mij iets heel anders.

Oude bekende uit PMG, jij nog wel daar actief?
Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.
Mag ik HlpDsK aanraken? 
edit:
Eehh, oeps.
Beetje een schopje is het wel
edit:
Eehh, oeps.

[ Voor 57% gewijzigd door silentsnake op 27-08-2004 10:27 ]
Ik vind de sfeer die op GoT heerst geweldig, als je een onzinnige post maakt o.i.d. dan wordt je daar gewoon op teruggewezen! Niks mis mee toch?
En die lui die zeuren dat het veel te streng is gaan toch lekker naar een andere Forum?? Waar mss hooguit 200 luitjes actief posten, die ook nog eens zoveel mogelijk proberen te posten, omdat onder je nick direct het aantal post's staat.
Ja, en dat staat toch wel heel stoer wanneer je het hoogste aantal post's hebt.
Ook hoor je nogal eens dat iemand geen antwoord op een vraag krijgt en direct van GoT afgaat en er nooit meer opkomt, lijkt me duidelijk he??..Zijn probleem!! 
Zelf heb ik het hier uitermate naar m'n zin, en hopelijk dat ik hier nog voor een lange tijd lekker kan blijven posten/lezen!
Crew bedankt!
(*salut schoten volgen...*)

Zelf heb ik het hier uitermate naar m'n zin, en hopelijk dat ik hier nog voor een lange tijd lekker kan blijven posten/lezen!
Crew bedankt!
[ Voor 4% gewijzigd door LuPo op 27-08-2004 10:46 ]
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
Wel goed richten dan he?? Moet ik de juiste personen aanwijzen ???LuPo schreef op 27 augustus 2004 @ 10:44:
Ik vind de sfeer die op GoT heerst geweldig, als je een onzinnige post maakt o.i.d. dan wordt je daar gewoon op teruggewezen! Niks mis mee toch?En die lui die zeuren dat het veel te streng is gaan toch lekker naar een andere Forum?? Waar mss hooguit 200 luitjes actief posten, die ook nog eens zoveel mogelijk proberen te posten, omdat onder je nick direct het aantal post's staat.
![]()
Ja, en dat staat toch wel heel stoer wanneer je het hoogste aantal post's hebt.
Ook hoor je nogal eens dat iemand geen antwoord op een vraag krijgt en direct van GoT afgaat en er nooit meer opkomt, lijkt me duidelijk he??..Zijn probleem!!
Crew bedankt!![]()
(*salut schoten volgen...*)
SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate
Als jij weet op wie we het best kunnen richten hebben we een dealapen-nootjes schreef op 27 augustus 2004 @ 11:21:
[...]
Wel goed richten dan he?? Moet ik de juiste personen aanwijzen ???
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19