[McAfee ePO]Agent pushen lukt niet

Pagina: 1
Acties:

• Xtremelead
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 27-08 13:02

Xtremelead

powered by E-MU

Topicstarter
ePO 3 met SP 2 en patch 7 geïnstalleerd wil geen agents pushen naar clients. Telkens verschijnt de melding "Push agent installation program to .... failed".
Alle clients zijn lid van het Windows 2003 domein en hebben de groep Domain admins in de lokale groep administrators zitten. (alleen domain\administrator ook geprobeerd)
Met het pushen van de agent is het mogelijk bepaalde credentials op te geven: ePO credentials of zelf opgegeven. Wat ik ook invul, de melding blijft komen. Of ik nu handmatig de domain admin invul of de lokale admin van de betreffende machine, het maakt niet uit. Hij wil gewoon niet.
Vreemd genoeg lukt het pushen naar servers wel. Ik gebruik dan de ePO server credentials.
Vanaf de betreffende ePO server kan ik overigens wel de admin$ share benaderen van de betreffende machine(s).

Ik heb hier reeds contact over gehad met de helpdesk van McAfee, maar ik twijfel aan hun kennis :/
Nergens op internet kom ik dit probleem tegen.

Jullie zijn mijn laatste kans....

Jij bent degene die me opfokt!
JA JIJ!!!

• Xtremelead
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 27-08 13:02

Xtremelead