Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Sanin
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14-01-2021
Ik heb een nokia 6230 aangeschaft sinds 1 juli toen heb ik er via bleutooth paar liedjes op gezet van het formaat mp3 toen was alles in orde daarna had ik een mmc cardreader aageschatf om het allemaal nog sneller te laten lopen maar nu elke keer waneer ik er liedjes op zet dan hoor ik de oude liedjes steeds weer die ik erop had gezet toen ik het pas voor de eerste keer probeerde ik snap er niks van ook al formateer ik het kaartje nix werkt altijd eerst een stukje van het niewue liedje en dan schakelt ie weer terug naar de oude door elkaar heeft iemand het zelfde probleem of kan iemand me AUB helpen

groeten

SpL

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:51

JT

VETAK y0

Interpunctie ? Alinea's ? Hoofdletters ? Sorry, maar dit is niet te lezen.

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

• Wirf
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 28-11 16:13
Wat ik er van begrepen heb (ik heb zelf geen 6230, zowiezo geen mobiele telefoon :/ , maar dat terzijde) moet je een playlist aan (laten) maken op die MMC. Zonder die playlist doet de telefoon niets met de MP3's

De playlist kun je laten maken door de software die je er bij geleverd kreeg.

Maar zoals ik al zei; ik heb geen telefoon, dus dit is allemaal van horen zeggen

Heeft sinds kort zijn wachtwoord weer terug gevonden!

• Gully
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-04-2022

Gully

Master Gully! (tm)

misschien kan je deze vraag beter stellen in het nokia zes twee drie nul topic ik heb wel een link als je die wil tenminste voor je dan kan je het daar eens in posten dan zal je vast wel een antwoord krijgen en moet je er uit komen denk ik verder zou het prettig zijn als je volgende keer als je nog een probleem hebt wie weet eens een wat betere post kunnen maken van dit soort taal is geen kaas te maken

[rml]Nokia 6230 [ Deel 10 !!!][/rml]

GullyTM is protected by copyright laws since 1978.

• Bergen
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-11 12:23

Bergen

Spellingscontroleur

Als ik het goed ontcijfer bedoel je dit:

Ik heb een nokia 6230 aangeschaft op 1 juli. Toen heb ik er via Bluetooth een paar liedjes op gezet van het formaat MP3. Toen was alles in orde. Daarna had ik een MMC cardreader aageschaft om het allemaal nog sneller te laten lopen, maar nu elke keer wanneer ik er liedjes op zet, dan hoor ik de oude liedjes steeds weer, die ik erop had gezet toen ik het pas voor de eerste keer probeerde. Ik snap er niks van, ook al formatteer ik het kaartje. Nix werkt, altijd eerst een stukje van het nieuwe liedje en dan schakelt 'ie weer terug naar de oude, door elkaar. Heeft iemand het zelfde probleem, of kan iemand me AUB helpen?

Maargoed, dit hoort in het grote 6230-topic thuis.

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 30-11 00:19
Deze vraag kan beter in dit topic: [rml]Nokia 6230 [ Deel 10 !!!][/rml]

:)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.