Toon posts:

Nokia 6600 bluetooth geheugenkaart

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Weet niet waar ik dit anders kan plaatsen dan hier! Maar goed, hier komt mijn probleempje:

Heb e.e.a gedownload via bluetooth naar mijn Nokia 6600, waaronder UltraMp3. Nu wil ik mp3's kopieeren via bluetooth naar mijn 6600. Deze worden direct naar mijn "hardeschijfje" van m'n toestel geschreven 6MB. Maar deze zit zo goed als vol! Nu krijg ik uiteraard meteen een melding dat het geheugen vol is. Maar op mijn geheugenkaart zit nog 20MB en ik kan geen keuze maken vlak voor de overdracht.

Who out there know the answer?

• Krypt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-08 23:30
Ooit de software van je 6600 geinstalleerd? Daar kun je direct naar je mmc schrijven.. staat ook in het grote 6600 topic..

Pvouput live

Verwijderd

Topicstarter
Tuurlijk...... dat ik daar niet aan gedacht heb. Bedankt ga het meteen proberen. Thanks! ;)

• Krypt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-08 23:30
Vergeet niet je mp3 convertor uit te zetten; anders convert ie het naar wav.. was ik nog vergeten..

Pvouput live

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Dit lijkt me gezien de ervaringsdeskundigen toch beter in Internet & Telefonie passen. Verplaatsen doe ik echter niet, omdat het al in http://gathering.tweakers...messages/905605?limit=999 of een van de voorgangers is terug te vinden (ja ik ben te lui/moe * om een directe link te geven, maar goed, je hebt je antwoord al ;) )

* doorstrepen wat niet van toepassing is, ik denk te moe maar daar denken anderen vast anders over O-) :+

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.