Toon posts:

Welke router concept-ict versatel+instellingen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi mensen,

Ik heb uitteraard wel eerst even search gedaan op GoT maar vondt niks over router versatel op het concept-ict netwerk.
Wel wat gevonden over routers versatel maar dat verschilt toch ook weer per provider?(met instellingen firmware enz)
Maar weet iemand zo welke routers goed op het adsl netwerk van concept-ict werkt. :?
En als iemand mij ook nog de instellingen zou kunnen geven voor de router zou ik hellemaal happy zijn _/-\o_

(Ps: Cocept ict gebelt maar daar schiet je ook niet veel mee op beloven ze je terug te bellen binnen 15min en nooit weer gebelt en al niet te spreken van mailen)

Alvast bedankt voor jullie hulp, O-)

Roy Dannenberg ;)

• Gully
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-04-2022

Gully

Master Gully! (tm)

Verwijderd schreef op 12 augustus 2004 @ 23:23:
*knip*
Ik heb uitteraard wel eerst even search gedaan op GoT maar vondt niks over router versatel op het concept-ict netwerk.
*knip* ;)
wat versta je onder "router versatel op het concept-ict netwerk"? Je zoekt dus een router die het doet op je adsl aansluiting bij concept-ict? In dat geval kan je elke willekeurige adsl-router achter je ethernet-modem hangen lijkt me...

Ik kan er eigenlijk geen kaas van maken eerlijk gezegd, wat je nu precies bedoelt :)

[ Voor 10% gewijzigd door Gully op 12-08-2004 23:52 ]

GullyTM is protected by copyright laws since 1978.

Verwijderd

Topicstarter
Een router waar dus niet alle instellingen van moet veranderen want dat heb ik namelijk al een keer eerder gehad en daar kwam geen einde aan :'(

• Gully
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-04-2022

Gully

Master Gully! (tm)

Verwijderd schreef op 13 augustus 2004 @ 00:09:
Een router waar dus niet alle instellingen van moet veranderen want dat heb ik namelijk al een keer eerder gehad en daar kwam geen einde aan :'(
Instellen zou je toch minimaal moeten doen 1 keer ;) Of wil je dat juist niet?

GullyTM is protected by copyright laws since 1978.

Verwijderd

Topicstarter
Maar waar haal ik al die instellingen weg?
En er zijn ook al wel veel routers waar bij al een aantal instellingen zijn veranderd en dus al op het netwerk zijn aangepast.
Als jij mij zou kunnen vertellen wat ik allemaal moet aan passen ben ik je zeer dankbaar :)

Goeten,

Roy

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:02
Even een quote uit de FAQ voor Roy:
Wij tweakers doen elkaar permanent de groeten. Het is dus niet nodig om steeds ruimteverspillende "greetz $user" of iets dergelijks onder je posts te plakken. Als je persé zoiets wilt kun je daar je signature voor gebruiken.

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Verwijderd

Topicstarter
Ballebek schreef op 13 augustus 2004 @ 09:55:
Even een quote uit de FAQ voor Roy:

[...]
Oke ;)

• fcs
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20-02 14:20

fcs

die routers van concept-it, zijn volgens mij niet door de klanten zelf te beheren.
Dat ivm met de policy (goed geschreven??) van verstatel.

Versatel wilt namelijk zelf het gebruik van de routers geheren, dit ivm het support er op.

Dit is ook de reden dat er voornamelijk alleen arescoms gebruikt worden voor de internet diensten ipv dat de klant alle routers kan gebruiken (wordt actief op de radius niveau geweigerd).

Bij concept-it zal dit ook hetzelfde zijn (vermoed ik).

Verwijderd

Topicstarter
Uuh fcs bedoel je hier mee te zeggen dat ik zo geen router kan kopen die ik op concept-ict kan aansluiten maar dus een router bij concept-ict bestellen? :?
Pagina: 1