AMD Phenom II X4 955 Black Edition, ASUS M4A89GTD PRO/USB3, MSI GTX760 Gaming OC, Corsair XMS CMX4GX3M2A16, Crucial 520GB SSD, XSPC Raystorm 240 EX WC kit, op Win7 x64
AMD Phenom II X4 955 Black Edition, ASUS M4A89GTD PRO/USB3, MSI GTX760 Gaming OC, Corsair XMS CMX4GX3M2A16, Crucial 520GB SSD, XSPC Raystorm 240 EX WC kit, op Win7 x64
Ik start die instelwizard bij msn en dan zie ik hem werken, super beeldkwaliteit en alles maar dan ga je hem starten in een gesprek en zegt ie dat ie al in gebruik is
bestaat er echt niemand met ook zo'n cameratje en ditzelfde probleem
Verwijderd
webcam functie.De drivers geinstalleerd en werkt perfect behalve op msn kan ik
de webcam niet gebruiken.
Nu ik start msn op en ga naar wizard beeld en geluidsafstemming en deze lukt en
vind alles.
Ok ,nu het probleem.Dan wil ik de instellingen veranderen en dan komt er dit:
"Je kunt de webcamera instellingen niet wijzigen omdat de camera niet is
aangesloten op de computer of omdat je de camera gebruikt voor een video of een
ander programma ." En toch word hij erkend door windows xp
Dit is klote.
zelfde probleem dus...
iemand een oplossing of idee?
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2004 13:07 ]
Verwijderd
ik keek net me mail na en heb antwoord:
Functie Webcam.
Binnen de FinePix viewer software word automatische Picture Hello geactiveerd
wanneer de camera is ingesteld op de Webcam functie.
Met deze functie is videovergaderen mogelijk tussen PC's die via internet met
elkaar verbonden zijn.
De functie WEB Camera kunt u alleen gebruiken met Windows XP SP1.
Om de functie WEB Camera te kunnen gebruiken heeft u Microsoft Windows Messenger
5.0 of later nodig.
Voor het juiste gebruik van Video Chat met Windows Messenger, raadpleegt u "How
to use FinePix Viewer" in het menu HELP, zoals dat werd geïnstalleerd vanaf de
CD-ROM.
Zie ook pagina 65 van de Nederlandse handleiding.
Wat betreft MSN kan ik u melden dat wanneer de installatie een speciale sys.
file nodig heeft, USBVIDEO, deze niet bij de drivers van Fujifilm geleverd word.
Wij hopen u hiermee van dienst geweest te zijn.
Met vriendelijke groet,
"tje late reactie omdat ik een half jaar in spanje heb gezeten, waar tevens mijn a330 gejat is en ik ook in het bezit ben van een a340 haha maargoed het enige verschil tussen die types is het aantal pixels voor foto's"
Het is weer erg vroeg trouwens, maar ik heb er nu al zin in om het vandaag te proberen en hoop dat ik het dan zie werken.
Het liefst behoud ik gewoon lekker msn 6.2 dus ga het vandaag nu nog 1 keer proberen met die iets nieuwere 6.2 versie en windowsxp sp2 als ik dat al niet geprobeerd heb beetje vergeten eerlijkgezegd.
En anders maar met msn 7.0 proberen
voor nog meer mensen met dit leuke niet compatible met windowsxp maar wel sticker op de doos verhaal vond ik nog wel het volgende in de handleiding
maar volgens mij slaat dit alleen op de monopoly webconference zoals ik het maar noem die je alleen kunt gebruiken met andere finepix users (zullen er lekker veel zijn)
in elk geval doe ermee wat je kunt ik laat nog weten wat bij mij gelukt is