Probleem is opgelost.
De DVD speler lag thuis bij een vriend van me.
Die was de dag ervoor langs geweest met een, wat later bleek, een oude NEC 5700 DVD lezer. Die mocht ik van hem lenen tot dat ik de brander had gekocht.
Toen ik de brander had gekocht, nam hij zijn lezer weer mee naar huis, tenminste dat dachten wij. Later bleek dat hij per ongeluk de NEC 2510 had meegenomen en bij hem thuis bij zijn oude spullen had gestald.
Toen ik merkte dat de DVD die ik had ingebouwd geen schrijver was ben ik naar Paradigit gegaan om een brander te halen. Maar daar wilde zij niets van weten. Na een klacht te hebben gemeld bij Paradigit HQ en vele telefoontjes later, was Paradigit bereid mij alsnog een brander te geven. Ik moet zeggen dat ik dat TOP vind van Paradigit. UItstekende service.
Een paar minuten nadat ze mij hadden gebeld, belde die vriend van me op met de mededeling dat de brander bij hem lag.
SH*T, K*T

Ik heb al die tijd aan de tel. gehangen en een brander geeisd terwijl Paradigit mij de juiste had gegeven. Ik schaamde mij kapot.
Ik heb ze direct opgebeld en excuses aangeboden en verteld dat de brander al die tijd in mijn bezit was, ok bijna dan...........
De volgende keer moet ik toch eerst beter alles nagaan voordat ik andere beschuldig <schaam>