Modjes: prestatie drang?

Pagina: 1
Acties:
  • 57 views sinds 30-01-2008

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16:37
Wat mij erg op val is dat er persoonlijk word gemodereerd hier op GoT.
Ik loop al mee vanaf 2000 maar, ik ga mij steeds meer ergeren aan het mod beleid hier op GoT

Want je heb nog niet op verzenden gedrukt of je fout is al hersteld met blauwe letters.
En als je dan ziet wat en waarom, dan zak je broek af.

Zie hier een goed voorbeeld:

[rml]Blackhole in "[ PC] Doom3 Deel 7"[/rml]
Hier wordt geblaat tegen mij dat ik op het LAYOUT moet letten terwijl ze gewoon 800 bij 640 was.

Dit is vanuit het FS topic gewoon is.
[rml][ FS200x] Vragen en mooiste screenshots, deel 69[/rml]

Zie ook eerste regels van het FS topic.
Dus mijn vraag is waar slaat dit op om zo te doen tegen mensen die hier keurig en trouw al bijna van af het begin mee lopen.
Want het gaat hier om het zelfde Mod die over dit stukje van het forum waakt.

En zo kan ik nog wel veel dingen op noemen die in de ene topic gewoon bevonden worden door de zelfde MOD maar in een andere topic weer als niet gewenst beschouwd worden.

Waarom is dit rare gedrag in geslopen hier op GoT.
En wanneer gaan de MOD s nu eens handelen zo als een goede MOD moet doen?
Want als de MOD s al raar doen, waar moeten de gebruikers dan op gaan letten.
Het lijkt me meer op dat sommige mensen bepaalde MOD s gaan ontlopen.
Omdat die altijd de zelfde fouten loopt te maken tegen over bepaalde mensen.

Kan hier eens wat aan gedaan worden?
Want erg netjes is het niet.
Ik zit gemiddeld wel 8 uur perdag op alle soorte forums.
Maar ik zie veel forum erg groeien , maar mijn iedee naar GoT toe is niet echt goed meer te noemen.

Ook hier merk ik bij andere forums dat er erg vaak negative over het MOD beleid van GoT gedacht wordt.

Dus nog maals doe er wat aan.

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Blackhole schreef op 12 augustus 2004 @ 21:57:
Hier zit de hele essentie van je verhaal!

Gathering of Tweakers is een forum van iemand (Femme). Die vond het allemaal te groot worden en heeft daarover een legertje mods in dienst. Samen (of alleen) is het beleid bepaalt, ben je het daar niet mee eens, kom dan niet!

Het klinkt heel hard, maar het is niet jouw website hoor...

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:17
[...]

Hier wordt geblaat tegen mij dat ik op het LAYOUT moet letten terwijl ze gewoon 800 bij 640 was.
Volgens mij mogen ze maar 600 breed zijn. ;)
Je bent 'alsjeblieft' vergeten. :)

• MaximusTG
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
(overleden)

Hier snap ik niet echt waarom je klaagt? Je plaatje was blijkbaar groter dan 600 pixels breed, en Crash was zo vriendelijk om het even te fixen. Overigens was dat bijna 10 minuten nadat je het gepost had.

Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Voor dat FlightSimulator zijn naar aanleiding van een LA topic speciale regels opgesteld, omdat dat onderwerp een beetje in een uitzonderingspositie zit (vanwege hoge details op een screenshot met metertjes enzo).

Daarnaast is het gewoon een verzoekje, een hele normale edit wat verder geen officiele waarschuwing is ofzo 8)7

waar maak je je nu eigenlijk druk om? heb je nog meer voorbeelden van 'prestatiedrang'? :o

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Verwijderd

[post.na.bot.verzoek.van.GuardianAngel.weggehaald]
800x640 is geen geldige resolutie :)
Verder geldt die regel volgens mij (jaja SGD diehard 8)7) alleen voor het FS200X topic, aangezien dat alleen maar over screenshots gaat :P

Verder zie ik het probleem niet echt. De mod resized keurig je pics, en plaatst alleen een kleine note in je post.

Misschien dat er in het algemeen wat strenger gemod wordt, maar dat is nodig als je userbase groeit tot meer dan 110.000 geregistreerde gebruikers. Als er negatief over het modbeleid wordt gedacht, dan is dat vaak door users die de stickies en de FAQ niet hebben gelezen.
Crash heeft ook email ;) Crash@tweakers.net

[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 12-08-2004 22:36 ]

• ravw
BtM909 schreef op 12 augustus 2004 @ 21:59:
[...]

Hier zit de hele essentie van je verhaal!

Gathering of Tweakers is een forum van iemand (Femme). Die vond het allemaal te groot worden en heeft daarover een legertje mods in dienst. Samen (of alleen) is het beleid bepaalt, ben je het daar niet mee eens, kom dan niet!

Het klinkt heel hard, maar het is niet jouw website hoor...
Ik val niemand aan, maar je mag toch zeker wel even laten merken dat er iets niet goed gaat.
Want kijk maar eens hoe veel klachten er de laaste tijd naar de MODjes in LA.

Want het komt toch erg raar over.
Maar het lijkt wel een trend worden.
Als je iemand op zijn fouten wijst, dat je dan gelijk te horen krijgt dat je weg moet gaan.
Maar zo leer niemand van zijn fouten, of lopen ze gewoon weg voor de waarheid.
Dus hier mag toch gewoon wat van gezegt worden op een nette manier?
LuNaTiC schreef op 12 augustus 2004 @ 22:01:
Voor dat FlightSimulator zijn naar aanleiding van een LA topic speciale regels opgesteld, omdat dat onderwerp een beetje in een uitzonderingspositie zit (vanwege hoge details op een screenshot met metertjes enzo).

Daarnaast is het gewoon een verzoekje, een hele normale edit wat verder geen officiele waarschuwing is ofzo 8)7

waar maak je je nu eigenlijk druk om? heb je nog meer voorbeelden van 'prestatiedrang'? :o
Nee het gaat er niet over dat ik een OW of wat krijgt.
maar gewoon dat het voor mij even raar over kwam omdat ik gewoon die screens al kleiner had gemaakt.
op de voor mij goede formaat.

Maar oke ik weet het nu wel.

[ Voor 29% gewijzigd door ravw op 12-08-2004 22:07 ]

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

• Amras
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21:05
D'r wordt wel erg vaak gezeken op de moderatie hier op GoT de laatste tijd, en daar snap ik echt weinig van. Als je een beetje je best doet heb je echt geen last van ze. Bij het posten van te grote plaatjes kan ik het me voorstellen dat ze er wat van zeggen, het is namelijk erg irritant als de layout constant wordt vern**kt (gelukkig hebben we daar, als het goed is, met de nieuwe templates geen last meer van). Verder toont Crash zich hier eerder behulpzaam dan geirriteerd of boos.

En zoals zo vaak in dit soort topics gezegd wordt, zint het je niet: wat kom je dan doen?

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Blackhole schreef op 12 augustus 2004 @ 22:04:
[...]

Ik val niemand aan, maar je mag toch zeker wel even laten merken dat er iets niet goed gaat.
Een nette discussie aangaan mag altijd, maar hier zakt mijn broek van af:
Sinds wanneer is generaliseren een vorm van op een nette manier iets zeggen?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

[...]

De afgelopen week is het weer skyhigh, daarvoor was het 6 maanden erg rustig.
Want het komt toch erg raar over.
Maar het lijkt wel een trend worden.
Als je iemand op zijn fouten wijst, dat je dan gelijk te horen krijgt dat je weg moet gaan.
Maar zo leer niemand van zijn fouten, of lopen ze gewoon weg voor de waarheid.
Dus hier mag toch gewoon wat van gezegt worden op een nette manier?
Wat vind je dan verkeerd aan die wijziging van jouw post? Crash is zo vriendelijk om even de plaatjes voor je te resizen. EN het is echt geen ban oid, zelfs geen OW. Er gebeurt echt niets mee maar je wordt er op een vriendelijke manier op gewezen.

Als dat geen service is...

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Jij ziet de klachten die in LA komen als bewijzen van fouten van moderators, maar volgens mij kunnen we daar nog een discussie op zich over voeren, want negen van de tien keer zijn het boze mensen die teleurgesteld zijn over een slotje, die weer 9 van de 10 keer gewoon terecht gezet is. Óf het is ongefundeerde kritiek, óf kritiek die een beetje kort door de bocht is (waar ik jouw topic helaas ook in eerste instantie onder moet scharen).

Als er kritiek komt die goed onderbouwd is en terecht is dan wordt daar echt wel wat mee gedaan. Ik zie dat helaas weinig (nouja helaas, is misschien ook wel een goed teken dat er over het algemeen goed gemodereerd wordt).

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

• Guardian Angel
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Verwijderd schreef op 12 augustus 2004 @ 22:02:
[...]
Korte reactie na een quote van een lange startpost
offtopic:
Ik zeg niks over de overbodige quote van de gehele startpost. Dat vind ik nog veel storender. :X

ARME AOW’er

• ravw
LuNaTiC schreef op 12 augustus 2004 @ 22:08:
Jij ziet de klachten die in LA komen als bewijzen van fouten van moderators, maar volgens mij kunnen we daar nog een discussie op zich over voeren, want negen van de tien keer zijn het boze mensen die teleurgesteld zijn over een slotje, die weer 9 van de 10 keer gewoon terecht gezet is. Óf het is ongefundeerde kritiek, óf kritiek die een beetje kort door de bocht is (waar ik jouw topic helaas ook in eerste instantie onder moet scharen).

Als er kritiek komt die goed onderbouwd is en terecht is dan wordt daar echt wel wat mee gedaan. Ik zie dat helaas weinig (nouja helaas, is misschien ook wel een goed teken dat er over het algemeen goed gemodereerd wordt).
JA ik weet ook wel dat het vaak onterecht is dat er gezeken wordt.
Daar houd ik ok rekening mee , want sommige users maken ook erg veel fouten en zo.

Daar geef ik je gelijk in.
Maar waar ik op doel is dat er ook vaak dingen gezegt worden waar best wel eens wat meer aandacht aan gegeven kan worden.

Het is niet dat ik tegen het mod beleid ben.
Maar het is wat ik constateer.
En dat heb ik hier even neer gezet , dus het is geen aanval ,maar gewoon even wat ik hier bemerk.
maar er moet toch iemand eens wat zeggen.

Dat er een paar meningen niet op een lijn liggen, oke dat kan.
Maar ik wil er wel graag over praten en me verbazing kenbaar maken.

• Guardian Angel
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

LuNaTiC schreef op 12 augustus 2004 @ 22:08:
En daar mag best aan toegevoegd worden dat moderators, hoe vreemd het ook voor sommigen zal lijken, gewoon mensen zijn en ook weleens hun dag niet hebben. Die dingen gebeuren.

Iedereen ergert zich weleens aan een moderator en waarschijnlijk ergert zich ook een van hen weleens aan een ander. :)

ARME AOW’er

• Amras
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21:05
Blackhole schreef op 12 augustus 2004 @ 22:15:
[...]

JA ik weet ook wel dat het vaak onterecht is dat er gezeken wordt.
Daar houd ik ok rekening mee , want sommige users maken ook erg veel fouten en zo.

Daar geef ik je gelijk in.
Maar waar ik op doel is dat er ook vaak dingen gezegt worden waar best wel eens wat meer aandacht aan gegeven kan worden.

Het is niet dat ik tegen het mod beleid ben.
Maar het is wat ik constateer.
En dat heb ik hier even neer gezet , dus het is geen aanval ,maar gewoon even wat ik hier bemerk.
maar er moet toch iemand eens wat zeggen.

Dat er een paar meningen niet op een lijn liggen, oke dat kan.
Maar ik wil er wel graag over praten en me verbazing kenbaar maken.
Baseer je dit nu alleen op die actie van Crash? Geef dan eens concrete voorbeelden waarin je het niet met de moderatie eens bent?

• Spockz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 21-09 10:08

Spockz

Live and Let Live

Eerlijk gezegd Blackhole snap ik niet waarom je nou zo loopt te mekkeren. Je post wordt aangepast en wel zo dat het een service is. Het enige wat er verder nog aan is toegevoegd is een vriendelijk note van Crash in klein formaat of je in het vervolg misschien zelf wilt letten op de regeltjes die er voor screenshots gelden.

En de modjes hier zijn idd maar gewone mensen en die kunnen ook weleens niet hun dag hebben of wat. Dus het kan gebeuren dat het misschien minder terecht is wat ze doen en daar kan je dan gewoon over mailen met de desbetreffende mod of het probleem bij de geschillen commissie neerleggen. Al is dat meer voor bans ed.

C'est le ton qui fait la musique. | Blog | @linkedin
R8 | 18-55 IS | 50mm 1.8 2 | 70-200 2.8 APO EX HSM | 85 1.8

• ravw
Amras schreef op 12 augustus 2004 @ 22:17:
[...]

Baseer je dit nu alleen op die actie van Crash? Geef dan eens concrete voorbeelden waarin je het niet met de moderatie eens bent?
Nee de naam doet er hier niet toe.
Nee maar ik heb hier al vaak met modjes gesproken (geprobeerd dan)
Maar nooit krijg je volledig antwoord op je vragen.(die je via mail heb gevraagd)

Zo als Hoe kan je iemand een weekban geven zonder daar een ow vooraf gegeven tehebben.
Of dag ban.

Want achteraf is gewoon gebleken dat ik VOL in mijn goed recht stond, maar daar is nooit 1 ding meer over gezegt.
Dus om maar even aan tegeven hoe het er hier aan toe kan gaan.
Zonder dat andere modderators weten wat er aan de hand is.
maar als er dan iets van gezegt wordt , worden we weer als boze users aan geschreven.

Maar ik weet nu met deze discussie genoeg.
Want we kunnen praten tot we eens ons wegen maar dta heeft gaan zin.

Ik weet even weer genoeg waarom het op bepaalde manieren gedaan wordt.
IK zelf wijs niemand aan die fout is, maar ik wilde gewoon even kijken waar het aan lag.

Dus vanmij mag deze weer op slot , of kijk maar wat je er mee moet.

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07:48

momania

iPhone 30! Bam!

[...]

Kijk je ook even van wie al die klachten steeds komen :?

Dat zijn constant of nieuwe users die het ergens niet mee eens zijn, omdat ze vaak nog niet goed op de hoogte zijn van de gang van zaken hier op GoT. Of het zijn altijd dezelfde users die al langer op dit forum rondlopen.

Users die nooit eens bij een kleine ingreep kunnen denken: 'ach, je had gelijk' of 'ik vind eingelijk niet dat je gelijk hebt, maar ik stuur geen mail, ik open wel weer een LA topic om lekker in het openbaar te klagen ipv het eerst eens met de desbetreffende mod proberen uit te praten'

Verder zie ik ook nog steeds geen voorbeelden van mods die 'prestatiedrang' zouden hebben.
Denk je nou echt dat elke mod het er om doet om zoveel mogenlijk users, en het liefst de vaste users die er niet tegen kunnen, te lopen irriteren op niks af?

We willen juist naar een situatie toe waarbij alles meer zelfregulerend is en er minder ingrepen en slotjes etc nodig zijn. Alleen schijnt dat nog steeds niet te kunnen, omdat er altijd wel een paar rondlopen die zich weigeren aan te passen aan de 'regels' ('t zijn eigenlijk richtlijnen) van de 'gastheer'.

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

• momania

momania

iPhone 30! Bam!

Blackhole schreef op 12 augustus 2004 @ 22:29:
[...]
Zo als Hoe kan je iemand een weekban geven zonder daar een ow vooraf gegeven tehebben.
Of dag ban.

Want achteraf is gewoon gebleken dat ik VOL in mijn goed recht stond, maar daar is nooit 1 ding meer over gezegt.
Ho even... 1 ding:
Hier op GoT heb je geen rechten. Dus al willen we iemand zonder reden de toegang tot heel tweakers ontzeggen dan kunnen we dat gewoon doen. Dat doen we echt alleen in super uitzonderlijke gevallen.

• ravw
momania schreef op 12 augustus 2004 @ 22:30:
[...]

Kijk je ook even van wie al die klachten steeds komen :?

Dat zijn constant of nieuwe users die het ergens niet mee eens zijn, omdat ze vaak nog niet goed op de hoogte zijn van de gang van zaken hier op GoT. Of het zijn altijd dezelfde users die al langer op dit forum rondlopen.

.
JA daar let ik ook op.
Zelf ook op hoe of wat een modje is en doet.
Ik kijk altijd de profile na voordat ik naar iemand toe ga met wat te zeggen.
momania schreef op 12 augustus 2004 @ 22:32:
[...]

Ho even... 1 ding:
Hier op GoT heb je geen rechten. Dus al willen we iemand zonder reden de toegang tot heel tweakers ontzeggen dan kunnen we dat gewoon doen. Dat doen we echt alleen in super uitzonderlijke gevallen.
Waarom staat het dan in het FAQ?
Dus wij moeten ons er aan houden, maar een mod kan welke regel dan over treden?
Dat komt lekker goed over.

Ja oke ik weet ook wel dat modjes alles kunnen doen als een user tever gaat.
Want sommige mensne zijn gewoon erg vervelend.
En dat is vaak als er weer vakantie;'s aan breken.
Dan merk je ook dat er weer veel slotjes komen en waarschuwingen.

Daar ben ik me ook wel van bewust.
Ik zeg ook niet dat het makkelijk is om te modden.

[ Voor 43% gewijzigd door ravw op 12-08-2004 22:37 ]

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Blackhole schreef op 12 augustus 2004 @ 22:33:
[...]

JA daar let ik ook op.
Zelf ook op hoe of wat een modje is en doet.
Ik kijk altijd de profile na voordat ik naar iemand toe ga met wat te zeggen.
Heb je dan nog concrete voorbeelden waarop je titel van dit topic toepasbaar is?

• UTM
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19:56

UTM

Is dit niet eerder een moment opname? Je lijkt me er nl enorm vol van, terwijl het toch een klein iets is. Daar komt nog bij dat het voorbeeld _dat_ je geeft gewoon 'goed' opgelost is door de Mod :)

Daar komt nog bij: Prestatie drang :? Volgens mij is wat de mods doen (en wat jij aangeeft in het Doom-Topic) gewoon het 'werk' van een mod, en dus geen drang tot presteren imo ;)

[ Voor 34% gewijzigd door UTM op 12-08-2004 22:35 ]

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-09 16:04

dreeke

outdated icon

Blackhole schreef op 12 augustus 2004 @ 22:29:
[...]

Nee de naam doet er hier niet toe.
Nee maar ik heb hier al vaak met modjes gesproken (geprobeerd dan)
Maar nooit krijg je volledig antwoord op je vragen.(die je via mail heb gevraagd)
Voorbeeld? :)
(ik zie graag een voorbeeld omdat je vrij makkelijk zoiets kunt beweren, maar misschien heb je wel gelijk)
Of dag ban.
Volgens de normale manier kan dat niet, maar jij kunt niet controleren of er wel of niet een OW is gegeven voor andere users. Zelfs voor jezelf kan je dat niet eens nagaan. In principe staat een weekban of dagban automatisch voor een OW.
Dus om maar even aan tegeven hoe het er hier aan toe kan gaan.
Zonder dat andere modderators weten wat er aan de hand is.
maar als er dan iets van gezegt wordt , worden we weer als boze users aan geschreven.
Hierovor kan je gewoon contact opnemen met de mod of met de bemiddelaar.
Dus ik snap het probleem ervan niet.
Maar ik weet nu met deze discussie genoeg.
Want we kunnen praten tot we eens ons wegen maar dta heeft gaan zin.
Je kunt klagen tot je een ons weegt, maar het betekent niet dat je ook altijd gelijk krijgt of hebt.
Ik weet even weer genoeg waarom het op bepaalde manieren gedaan wordt.
IK zelf wijs niemand aan die fout is, maar ik wilde gewoon even kijken waar het aan lag.
Dus vanmij mag deze weer op slot , of kijk maar wat je er mee moet.

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

Verwijderd

dreeke schreef op 12 augustus 2004 @ 22:36:
[...]
Volgens de normale manier kan dat niet, maar jij kunt niet controleren of er wel of niet een OW is gegeven voor andere users. Zelfs voor jezelf kan je dat niet eens nagaan. In principe staat een weekban of dagban automatisch voor een OW.
AFAIK krijg je voor elke OW toch nog altijd een mailtje, of niet :)
GuardianAngel schreef op 12 augustus 2004 @ 22:14:
[...]

offtopic:
Ik zeg niks over de overbodige quote van de gehele startpost. Dat vind ik nog veel storender. :X
En wat is jou nuttige bijdrage aan dit topic?

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Denk eens na: HOE ZOU JE HET ZELF DOEN?

Er zijn regels, die moeten nageleefd worden. Jij bent een mod, en je ziet een plaatje dat niet mooi staat in de layout.

Je hebt de mogelijkheid om het te veranderen, en dat doe je dan, want iedereen is gelijk, er zijn hier geen users die zonder reden de layout minder mooi mogen maken.

Je kan ook niets doen, maar dan gaat de layout alle kanten op, van simpele plaatjes van 640, andere van 623, een paar van 1024, iemand vind 843 mooi.
Dan gaat het toch een rotzooi worden? Alles wat smaller is dan 600px is mooi, dan blijven de zijkanten van het paars/blauwe blok mooi recht, dus 600px is de maximum breedte.

zelf zou ik een breedte van 640 mooier vinden, maar bij 600 kan je 2 GoT vensters naast elkaar zetten op 1600x1200

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

• ravw
dreeke schreef op 12 augustus 2004 @ 22:36:
[...]

Voorbeeld? :)
(ik zie graag een voorbeeld omdat je vrij makkelijk zoiets kunt beweren, maar misschien heb je wel gelijk)

[...]
1

[...]
2
Hierovor kan je gewoon contact opnemen met de mod of met de bemiddelaar.
Dus ik snap het probleem ervan niet.

[...]
3
Je kunt klagen tot je een ons weegt, maar het betekent niet dat je ook altijd gelijk krijgt of hebt.

[...]
1 is wel gebeurd ....
Ik kan het wel na gaan want dat wordt gemeld bij je profile dat je een OW heb.
En een waarschuwing is dan wel opzijn plaats.
Maar ik kwam niet vermoederd niet meer op GoT.
2 heb ik gedaan via mail.(zelf naar 2 verschillende mensen)
3 nee maar een beetje normaal uitleg is wel op zijn plaats.

En dan niet alleen een woordje afkoel weekje.

• dreeke

dreeke

outdated icon

Verwijderd schreef op 12 augustus 2004 @ 22:39:
[...]

AFAIK krijg je voor elke OW toch nog altijd een mailtje, of niet :)
Je krijgt een mailtje ook voor elke ban dus heb je automatisch een mail voor je OW.;)

• dreeke

dreeke

outdated icon

Blackhole schreef op 12 augustus 2004 @ 22:46:
[...]

1 is wel gebeurd ....
Ik kan het wel na gaan want dat wordt gemeld bij je profile dat je een OW heb.
En een waarschuwing is dan wel opzijn plaats.
Maar ik kwam niet vermoederd niet meer op GoT.
2 heb ik gedaan via mail.(zelf naar 2 verschillende mensen)
3 nee maar een beetje normaal uitleg is wel op zijn plaats.

En dan niet alleen een woordje afkoel weekje.
in het mailtje staat ook de reden, dus dan weet je toch wat er aan de hand is? :)

Wat stond er dan in jouw mail: Je bent gebanned? en meer niet ;)

• ravw
Resistor schreef op 12 augustus 2004 @ 22:45:
Denk eens na: HOE ZOU JE HET ZELF DOEN?

Er zijn regels, die moeten nageleefd worden. Jij bent een mod, en je ziet een plaatje dat niet mooi staat in de layout.

Je hebt de mogelijkheid om het te veranderen, en dat doe je dan, want iedereen is gelijk, er zijn hier geen users die zonder reden de layout minder mooi mogen maken.

Je kan ook niets doen, maar dan gaat de layout alle kanten op, van simpele plaatjes van 640, andere van 623, een paar van 1024, iemand vind 843 mooi.
Dan gaat het toch een rotzooi worden? Alles wat smaller is dan 600px is mooi, dan blijven de zijkanten van het paars/blauwe blok mooi recht, dus 600px is de maximum breedte.

zelf zou ik een breedte van 640 mooier vinden, maar bij 600 kan je 2 GoT vensters naast elkaar zetten op 1600x1200
ja helemaal mee eens ...

Maar als ik dan als zelfde mod in een ander topic komt en daar gewoon foto's laats staan die wel het layout verN**k*N en dat ik dar dan niets van zeg.

Het liefts zou ik gewoon 800 zeggen want dat is gewoon mooi Email f ormaat en de meeste mensen kunnen die foto 's goed zien omdat ze een 17 inc monitor hebben.

Maar het si inderdaad wel een beetje aande brede kant voor het LO.
Maar zeg dan gewoon voor het hele forum 1 maat geving.
dat zou veel duidelijker over komen.
maar oke daar zijn ook weer tegenstanders voor te vinden.
Maar dat hou je toch.

• ravw
dreeke schreef op 12 augustus 2004 @ 22:49:
[...]

in het mailtje staat ook de reden, dus dan weet je toch wat er aan de hand is? :)

Wat stond er dan in jouw mail: Je bent gebanned? en meer niet ;)
je heb een weekban om af tekoelen na aanleiding van het fs forum.

Maar er was voor mij helemaal niets aan de hand.
Dus vandaar dta ik het erg raar vond.

Achteraf bleek dat er een paar niet gewenst waren in mijn directe antwoorden op hun vragen.
Maar als dat al niet meer mag.
Maar later heeft die persoon ook een een grove fout gemaakt in mijn richting die krijg ook een week vakantie .. (voor mods zie mijn profile)
Dus achter af gezien was mijn antwoord gewoon netjes en keurig onderbouwd.

Dus vandaar , maar ik heb wel ander halve week zonder GoT gezeten omdat ik geen ont ban mail had gerkegen.
Maar dat geeft niet , ik ben er al weer een paar maanden.

• Spockz

Spockz

Live and Let Live

Ik heb nog nooit problemen gehad met een mod of admin of wat dan ook. Ik zoek de problemen dan ook niet op. Misschien is het de manier waarop je je bevindingen ter sprake brengt?

En je zegt wel 800px omdat het mail formaat is en "de meeste mensen wel een 17" monitor hebben"
Dit is bullshitt en volgensmij weet je dat zelf ook wel. Er zijn veel mensen die ik ken die nog gewoon op 15" werken waaronder ik. (TFT dan wel)
Dus vandaar , maar ik heb wel ander halve week zonder GoT gezeten omdat ik geen ont ban mail had gerkegen.
Ach gossie, kan hij niet zonder GoT. 8)7 (get a life)

[ Voor 37% gewijzigd door Spockz op 12-08-2004 23:33 ]

• momania

momania

iPhone 30! Bam!

Houden we het hier wel aub een beetje on-topic?

Gaat dit topic nou om de 'prestatie drang' van moderators of de hele 'size van screenshots' discussie, of een besprekening van een oude ban :?

• Spockz

Spockz

Live and Let Live

Volgensmij ging het geen moment over prestatie drang? :?

• ravw
Pic_Art schreef op 12 augustus 2004 @ 23:01:
Ik heb nog nooit problemen gehad met een mod of admin of wat dan ook. Ik zoek de problemen dan ook niet op. Misschien is het de manier waarop je je bevindingen ter sprake brengt?

En je zegt wel 800px omdat het mail formaat is en "de meeste mensen wel een 17" monitor hebbem"
Dit is bullshitt en volgensmij weet je dat zelf ook wel. Er zijn veel mensen die ik ken die nog gewoon op 15" werken waaronder ik.

[...]
Ach gossie, kan hij niet zonder GoT. 8)7 (get a life)
Ach weet niet waar jij die oude 15 inc vandaan haal.
Maar het is al vanaf 2001 standaard een 17 inc bij een pc tekopen.

Want van de 100 mensen die ik ken hebben er 60 % een 17 staan, 35 % een 19 (ik ook) en 5 % zelfs een 21 of 22 inc.
Dus zo Bullshit is dit niet..
Get a life .... geen probleem hier hoor.
Maar ik doe het wel op mijn manier.

Nu weer ontopic graag.

[ Voor 3% gewijzigd door ravw op 12-08-2004 23:11 ]

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18:53

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Ik heb maar 1 keer een pm gehad, vanwege dat ik niet de TR gebruikte.

Die was nog maar net in functie en ik had het nog niet gelezen, werd er netjes op gewezen en heb meteen maar even de faq nagelezen en was ik weer wijzer :p

Op dit forum ben je gewoon verantwoordelijk voor je eigen daden en je wordt ook gewoon gestraft. Heel normaal, in het dagelijkse leven gebeurt dit ook.

Bovendien wordt hier inzet verwacht en ook een beetje kennis niveau. Dus dat je een plaatje kan resizen ook. Dit staat notabene ook in de faq en het wordt ook gewoon verwacht dat je de faqs hebt gelezen..

Kortom steek zelf wat meer moeite in het nalezen van de faqs en je zult zien dat je eigenlijk nooit last hebt van de modjes :).

Je kunt ze zelfs een handje helpen!

Tweakers Discord

Verwijderd

Over die screenshots dat die zo snel aangepast worden: alleen maar goed imo :)

Je hebt een preview knop om te kijken of je goed alles in een post hebt gezet en het is ergernis nr 1 bij mij als ik screenshots zie die groter zijn dan de layout van GoT (of andere fora) en al helemaal als ze ook nog eens op langzame servers staan en/ of honderden kB's groot zijn...

Die layout kwestie is een ergenis bij mij omdat ik dan vaak moet scrollen als ik bij bepaalde knopjes wil komen. Noem het lui maar dat kan je ook zeggen van de user die de pic post die niet eventjes wil resizen.

En bij de ander is het gras altijd groener. Ik vindt GoT nog steeds 1 van de beste fora ooit vanwege de duidelijkheid met het oog op kleuren, geen irritant pics in de signatures en gewoon duidelijk mod beleid. Je mag zelfs klagen in LA zonder dat er een grote kans is de admin/mods of zelfs users je compleet gaan afzeiken. En dan heb ik nog niet eens genoemd dat op andere fora gewoon topics gethrashed of direct op slot gezet worden als er maar ietwat geklaagd wordt. ;)

• ravw
tweakduke schreef op 12 augustus 2004 @ 23:14:
Ik heb maar 1 keer een pm gehad, vanwege dat ik niet de TR gebruikte.

Die was nog maar net in functie en ik had het nog niet gelezen, werd er netjes op gewezen en heb meteen maar even de faq nagelezen en was ik weer wijzer :p

Op dit forum ben je gewoon verantwoordelijk voor je eigen daden en je wordt ook gewoon gestraft. Heel normaal, in het dagelijkse leven gebeurt dit ook.

Bovendien wordt hier inzet verwacht en ook een beetje kennis niveau. Dus dat je een plaatje kan resizen ook. Dit staat notabene ook in de faq en het wordt ook gewoon verwacht dat je de faqs hebt gelezen..

Kortom steek zelf wat meer moeite in het nalezen van de faqs en je zult zien dat je eigenlijk nooit last hebt van de modjes :).

Je kunt ze zelfs een handje helpen!
Ik heb ook 3 jaar lang geen last gehad van modjes , dus de regels weet ik wel.
maar de laaste tijd gaat het er gewoon anders aan toe.
Want ik weet wel en wat niet mag hoor.

Anders had ik wel in de eerste drie jaar ook wel iets mee gemaakt met een mod.
maar dat is niet het geval.
Lezen is geen probleem hoor :)
Ik weet mijn regels wel.
en dat verwacht ik van andere ook.

Dus zo verkeerd doe ik het niet, de fouten zijn meestal gewoon een beetje misverstanden dan echte fouten.

• ravw
Verwijderd schreef op 12 augustus 2004 @ 23:19:

En bij de ander is het gras altijd groener. Ik vindt GoT nog steeds 1 van de beste fora ooit vanwege de duidelijkheid met het oog op kleuren, geen irritant pics in de signatures en gewoon duidelijk mod beleid. Je mag zelfs klagen in LA zonder dat er een grote kans is de admin/mods of zelfs users je compleet gaan afzeiken. En dan heb ik nog niet eens genoemd dat op andere fora gewoon topics gethrashed of direct op slot gezet worden als er maar ietwat geklaagd wordt. ;)
Ja dat is wel zo . en dat moet ook zo blijven vind ik ..
want ik kom hier met veel plezier.
Maar dat is juist de reden dat ik even iets aangeeft meer niet.

Niet om iemand aantevallen of zo.
zeker niet om GoT naar beneden tehalen.
maar daarom plaats ik het ook hier , zo vaak kom ik hier niet..... in LA.
Dat zegt al genoeg denk ik.

Maar ik wil ook wel eens mijn ei kwijd kunnen.
om even wat duidelijk te maken wat mijn bevindingen zijn.
Meer niet, en dat is nu dus bij deze gebeurd. en mag er van mij wel een slotje op.

Verwijderd

Ik wil me niet in de discussie bemoeien, maar sommigen hier vallen Blackhole wel erg op de persoon aan, een beetje kinderachtig gedrag en je drukt iemand zo in een positie waarin normale verdediging van zijn mening niet normaal mogelijk meer is, omdat men op elke regel eventjes moet bashen. Opmerkingen als "ach gut kun je niet een weekje zonder got" slaan echt helemaal nergens op, dat zijn gewoon verkapte flames. :/

• Spockz

Spockz

Live and Let Live

Je hoort mij ook niet zeggen dat het aardig bedoeld is hoor. :)

En als je iemand bedoeld mag je ook gewoon de naam/namen zeggen hoor. Al dat gepraat om de dingen heen.

voor die personen niet nee. Maar voor anderen is het misschien wel handig.

[ Voor 19% gewijzigd door Spockz op 13-08-2004 00:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pic_Art schreef op 12 augustus 2004 @ 23:35:
En als je iemand bedoeld mag je ook gewoon de naam/namen zeggen hoor. Al dat gepraat om de dingen heen.
Volgens mij weten de personen zelf dondersgoed welke opmerkingen ze plaatsen. Ik hoef daar toch zeker geen namen bij te noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

Het lijkt me meer op dat sommige mensen bepaalde MOD s gaan ontlopen.
Omdat die altijd de zelfde fouten loopt te maken tegen over bepaalde mensen.
Ik ga even heel bot zijn.

Welkom op GoT. GoT is een forum. Een forum wordt gevormd door zijn bezoekers en de crew die het maken. Als een gebruiker zich niet prettig voelt op dat forum, moet ie niet op dat forum rondhangen. Als een gebruiker zich niet kan vinden in de heersende sfeer op een forum, moet ie een ander forum zoeken. GoT heeft 32000 actieve gebruikers en is het op 7 na grootste forum ter wereld. Blijkbaar doen we iets goed. Blijkbaar ben jij degene die zich fout gedraagt en continu dezelfde fouten maakt tegenover bepaalde mensen.

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

Want je heb nog niet op verzenden gedrukt of je fout is al hersteld met blauwe letters.
Actieve en alerte mods, wat wil je nog meer? Ik zou willen dat ik zo'n secretaresse had :) .
Het lijkt erop dat je niet om kunt gaan met kritiek. Je doet iets waarvan je denkt dat het OK is, en een mod denkt daar anders over en lost het op, zonder ook maar iets inhoudelijks aan je post te wijzigen en vermeldt zelfs wat ie heeft gedaan.
Ik kan me nog voorstellen dat je je in eerste instantie heeeel even in je kuif gepikt voelt vanwege die blauwe letters, maar als je even nadenkt zou je kunnen inzien dat dat flauwekul is. Je wordt gecorrigeerd. Dus?
En als je dan ziet wat en waarom, dan zak je broek af.

ALs dit een goed voorbeeld is snap ik dus absoluut niet waar je het over hebt. Je post vooral een zwart vlak en een modje past het aan, met vriendelijk verzoek. Waarom noem je dat meteen geblaat? Komt ook niet echt vriendelijk over.
Ook hier merk ik bij andere forums dat er erg vaak negative over het MOD beleid van GoT gedacht wordt.
Dat is amper een argument, nog minder dan die 32000 (zo vertelt men mij) wel tevreden gebruikers. Vertel me, wat is nu precies dat Mod-beleid waar jij je aan stoort?

offtopic:
overigens vind ik prestatiedwang wel Oké.

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
curry684 schreef op 13 augustus 2004 @ 02:02:
[...]

Ik ga even heel bot zijn.

Welkom op GoT. GoT is een forum. Een forum wordt gevormd door zijn bezoekers en de crew die het maken. Als een gebruiker zich niet prettig voelt op dat forum, moet ie niet op dat forum rondhangen. Als een gebruiker zich niet kan vinden in de heersende sfeer op een forum, moet ie een ander forum zoeken. GoT heeft 32000 actieve gebruikers en is het op 7 na grootste forum ter wereld. Blijkbaar doen we iets goed. Blijkbaar ben jij degene die zich fout gedraagt en continu dezelfde fouten maakt tegenover bepaalde mensen.
Continu dezelfde fouten ???

Nou dat val wel mee .
het gebeurd haast nooit dat een modje mij aanspreekt dus dat zal wel los lopen.
Maar als ik cnstateer dat sommige mensen hier proberen een forumdraadje naar hun hand willen gaan zetten.

En dit ook eigelijk tegen de regels van GoT in omdat GoT en openbare forum is.
Vind ik dat ik daar wel wat van mag zeggen.

Voorbeeld:
er worden door vele mensen in het FS topic foto's geplaats van niet fs dingen.
En hier worden ze nooit op aan gesproken.

Maar als die ene user dan tegen mij gaat zeggen dat hij het niet gewenst vind dat IK zulke foto's OOK plaats en ik geef daar inhoudelijk gewoon hard antwoord op.
Dan vliegen ze naar een MOD toe en wassen ze hun hand in de onschuld.

Maar als dit herhaaldelijk gebeurd, en opelijkzichtbaar is dat meer mensen er op wijzen naar het gedag van bepaalde mensen.
En hier word dagen lang niet op gereageerd.
en als puntje bij paaltje kom en ik daar dan eens een keer wat van zeg , hier ook een mod over aan gesproken tehebben. (waarop ik dan weer geen antwoord krijg buiten dat er gezegt wordt dat er over gepraat wordt.)
voorbeeld:
Terr - 17-02-2004 22:42

SM topic
Hoi Blackhole,

Ik heb je SM topic naar de crewfora geschoven, omdat we deze discussie niet in het publiek willen bespreken. Het is namelijk niet de eerste keer dat een situatie als deze zich voordoet.

Zodra we er uit zijn, dan hoor je van ons.

Met vriendelijke groet,
Terr / Arjen
Moderator SGD/SPV

Bevestigd op: 18-02-2004 08:23
Maar als het dan een paar dagen later flink uit de hand loopt omdat er niet wordt in gegrepen, en ik in mijn persoon gewoon alleen maar geflame naar mijn hoofd krijgt.
Hier ik een paar dagen niet op in gaat.
Maar als ik het dan 1 keer wel doet, dan weten we ook in eens wel hoop veel modjes we hier op GoT hebben.
Vind ik niet dat je diegene die JUIST heeft gewaarschuwd dat het niet goed ging in dat draadje dan zo moet behandelen.

Maar het ergste is nog, op dat bovenste stukje heb ik nog steeds niets gehoord.
(Of zijn jullie er nog niet uit :D )
Ok het is dan wel voor een groot gedeelte opgelost in het fs topic.
Maar net zo als veel vragen via email zijn bij mij niet beantwoord.
Maar als ik dan eens opelijk hier eens duidelijk vraag hoe het zit , dan wordt er voor 90% afgeweken van mijn vraag.
of er komt een antwoord waarbij niemand weet waar het over gaat.

Dus vind je het gek dat ik , en meerdere mensen het raar vinden of gaan denken dat het mod beleid niet helemaal tevertrouwen is?

maar hier kunnen we oneindig over praten.
Maar de boodschap is al duidelijk van beide kanten bemerk ik .
dus an mij kan hij nu wel dicht zo als ik al eerder had gezegt.

[ Voor 3% gewijzigd door ravw op 13-08-2004 07:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spockz

Spockz

Live and Let Live

Jij zegt wel dat je veel vragen niet beantwoord hebt gekregen... Maar ligt dat niet aan de manier waarop je het brengt/vraagt?

Ik en vele met mij (denkik) hebben nooit een probleem met een mod en we krijgen ook altijd een antwoord terug.

en of een draadje dicht kan is ook weer niet aan jou. ;) (maar aan de modjes)

@hieronder.
Collectieve vijand :P

[ Voor 21% gewijzigd door Spockz op 13-08-2004 10:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eamelink
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

eamelink

Droptikkels

Kijk, íedereen heeft een hekel aan mods. Daar zijn ze voor aangesteld. Toffe mensen kunnen nooit mod worden, want mods moeten gemeen zijn. :P

Pas dán komt de "ware GoT community" bovendrijven! 8)7

De gewone users, als één grote familie, tegen de evil mods! Samen staan we sterk! Yoechei! :+

Een gezamelijke vijand idee zegmaar :P O+
Ik zit gemiddeld wel 8 uur perdag op alle soorte forums.
Vraagje: Zeg je dit nou om
a) Aan te tonen dat je een superervaren forummer bent, die precies kan uitleggen waaraan een goed forum moet voldoen om fijn te zijn
b) Aan te tonen dat je leven alleen bestaat uit forummen, dus dat de kwaliteit van een forum als GoT ongeveer evenredig is aan de kwaliteit van jouw leven

of

c)Je nerdgehalte te bewijzen, om aan te tonen dat je wel degelijk op GoT thuishoort

B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

eamelink schreef op 13 augustus 2004 @ 10:02:
Kijk, íedereen heeft een hekel aan mods. Daar zijn ze voor aangesteld. Toffe mensen kunnen nooit mod worden, want mods moeten gemeen zijn. :P

Pas dán komt de "ware GoT community" bovendrijven! 8)7

De gewone users, als één grote familie, tegen de evil mods! Samen staan we sterk! Yoechei! :+

Een gezamelijke vijand idee zegmaar :P O+
* curry684 pakt de zweep er vast weer bij :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

curry684 schreef op 13 augustus 2004 @ 10:09:
[...]

* curry684 pakt de zweep er vast weer bij :+
Eerst mssl half verrot schoppen, hij zit nu huilend bij zijn mammie, en nu de zweep pakken.

Hoezo, prestatiedrang?

Je bent (hoop ik) een gewoon mens, net als alle andere mods (denk ik), je maakt fouten, maar je zorgt er wel voor dat de dufschuur netjes blijft gevrijwaard van simpele scriptrequests.

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Resistor schreef op 13 augustus 2004 @ 10:21:
[...]

Eerst mssl half verrot schoppen, hij zit nu huilend bij zijn mammie, en nu de zweep pakken.

Hoezo, prestatiedrang?

Je bent (hoop ik) een gewoon mens, net als alle andere mods (denk ik), je maakt fouten, maar je zorgt er wel voor dat de dufschuur netjes blijft gevrijwaard van simpele scriptrequests.
offtopic:
:'( :'( :'( Ik huil er nu nog van; me hele tobo zit onder het water :o
Curry684 mijn mama komt binnenkort bij jou mama op bezoek om even over jou gedrag te praten >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Jij zegt wel dat je veel vragen niet beantwoord hebt gekregen... Maar ligt dat niet aan de manier waarop je het brengt/vraagt?
Antwoord krijgen is en staat wel zo beleeft.
En zeker als daar het nodige uitleg bij gevraagt wordt.
Maar zins wanneer ga we beoordelen,wie we wel antwoord geven en wie niet?
Want als ik zo jou woorden mag nemen als niet mod , ( Die dus wel voor een mod praat)
(als ze je willen hebben als Mod dan laten ze je het wel weten :D )
Ik en vele met mij (denkik) hebben nooit een probleem met een mod en we krijgen ook altijd een antwoord terug.
Wie zeg dat ik een probleem met een mod heb, een misverstand en een vage atkie's hoeven niet gelijk te betekenen dat je problemen heb met iemand.
En als er problemen zijn horen die opgelost te worden.
En dat kan alleen maar als de Afzender ook weer bericht terug krijgt.
Dus is hier spraken van een misverstand of zo.
en of een draadje dicht kan is ook weer niet aan jou. ;) (maar aan de modjes)
Ik zeg alleen maar dat hij dicht kan, en dat er dus een slot op gegooid mag worden.
Want ik mag toch mede delen dat ik mijn juiste info al binnen heb , en dat daar mee dit draadje wel op slot kan voor verder escalaties te voor komen.

Maar ik moet zeggen dat JIJ als niet MOD wel erg veel vragen.
En zeker al vaak dingen vraag die een beetje normaal men zo had kunnen beantworden.

Want het is gewoon een zaak van GOED lezen wat de Afzender zegt, daarbij niet alleen die dingen pakken die voor jou in het nadeel zijn en daar alleen op terug komen.
Ook moet je eens duidelijk leren omgaan met de juiste manier van omgaan met mensen, want om over elke zin kritiek te geven kunnen we allemaal.

Maar NOGMAALS ik heb genoeg info.
en wilde hier bij vragen of het nu opslot kan?
eamelink schreef op 13 augustus 2004 @ 10:02:

[...]

Vraagje: Zeg je dit nou om
a) Aan te tonen dat je een superervaren forummer bent, die precies kan uitleggen waaraan een goed forum moet voldoen om fijn te zijn
b) Aan te tonen dat je leven alleen bestaat uit forummen, dus dat de kwaliteit van een forum als GoT ongeveer evenredig is aan de kwaliteit van jouw leven

of

c)Je nerdgehalte te bewijzen, om aan te tonen dat je wel degelijk op GoT thuishoort

B)
Nee zo kan ik er nog wel een paar.

Wat heeft dit met het topic temaken?
PS persoonlijke aanvallen worden hier niet echt op prijs gestelt.

Maar als je het zo graag wil weten , ik geef hier alleen mee aan dat ik best wel een keurige forum gebruiker ben en bijna nooit last heb van mensen.
En dat is dus heel anders dan het verwerpen van het probleem.
alleen het is maar hoe je er tegen aan kijk.

Je had net zo goed kunnen zeggen: Zo heb je ook MAVO gedaan?
Dan had ik daar ook wat op kunnen zeggen, maar of het inhoud heb op mijn vraag voor dit topic ... NEE.

Dus nu weer even gewoon terug ontopic graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Blackhole schreef op 13 augustus 2004 @ 10:25:
[...]

Uh nee? :?

Je zegt dat je hier al zolang meeloopt, dan hoor je toch te weten dat op GoT topics alleen op slot gaan als ze de policies overtreden of verpest worden. Beiden is hier niet het geval, en daar we Lieve Adjes graag zoveel mogelijk vrijhouden van slotjes (staat zo lullig in een feedbackforum) gaat hier dus geen slot op :)

En wat betreft het hele mailverhaal: om eerlijk te zijn vermoed ik dat je je outgoing SMTP eens moet checken. Ik heb het afgelopen jaar ongeveer 3500 mails gehad (!!!!!) op m'n T.net adres, en vrijwel alles is oftewel door mij of door een van de andere geadresseerden beantwoord. Ik ben er namelijk welzeker 1 keer terecht op gewezen dat ik iemand was vergeten. Op de 3500.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spockz

Spockz

Live and Let Live

[...]

[...]

1
Want als ik zo jou woorden mag nemen als niet mod , ( Die dus wel voor een mod praat)

[...]

2
Wie zegt dat ik een probleem met een mod heb, een misverstand en een vage atkie's hoeven niet gelijk te betekenen dat je problemen heb met iemand.
En als er problemen zijn horen die opgelost te worden.
En dat kan alleen maar als de Afzender ook weer bericht terug krijgt.
Dus is hier spraken van een misverstand of zo.

[...]

3
Ik zeg alleen maar dat hij dicht kan, en dat er dus een slot op gegooid mag worden.
Want ik mag toch mede delen dat ik mijn juiste info al binnen heb , en dat daar mee dit draadje wel op slot kan voor verder escalaties te voor komen.

4
En zeker al vaak dingen vraag die een beetje normaal men zo had kunnen beantworden.

Want het is gewoon een zaak van GOED lezen wat de Afzender zegt, daarbij niet alleen die dingen pakken die voor jou in het nadeel zijn en daar alleen op terug komen.
Ook moet je eens duidelijk leren omgaan met de juiste manier van omgaan met mensen, want om over elke zin kritiek te geven kunnen we allemaal.

5

[...]

Maar als je het zo graag wil weten , ik geef hier alleen mee aan dat ik best wel een keurige forum gebruiker ben en bijna nooit last heb van mensen.

Dan had ik daar ook wat op kunnen zeggen, maar of het inhoud heb op mijn vraag voor dit topic ... NEE.

1.
Ik ben het met je eens dat het zeker beleefd is om een antwoord te geven.
En ik praat niet voor een mod, dat is ook zo bij een bedrijf of wat dan ook.

2.
Jij maakt er een probleem van dat je geen antwoord hebt teruggehad. Dat is wat ik bedoel. En als het meerdere keren gebeurt dat je geen antwoord terugkrijgt moet je het niet alleen bij de mods gaan zoeken maar misschien ook bij jezelf.

3.
Dat kan je doen dmv een topicreport, staat een stuk netter. (eigenlijk mag ik dit niet zeggen want ik ben geen mod ;) )

4.
Wat probeer je te zeggen? En wie ben jij om te bepalen wat de juiste manier van omgaan met mensen is?

@chemm
sssst ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 25-09 13:54

chem

Reist de wereld rond

offtopic:
Ik dacht dat het algemeen bekend was dat modjes betaald werden per slotje, met dubbele credits voor (perm)bans en verwijderde berichten?

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

chem schreef op 13 augustus 2004 @ 10:53:
offtopic:
Ik dacht dat het algemeen bekend was dat modjes betaald werden per slotje, met dubbele credits voor (perm)bans en verwijderde berichten?
offtopic:
Ik heb de afgelopen dagen weer goed verdiend aan de perms ja \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13:13

André

Analytics dude

chem schreef op 13 augustus 2004 @ 10:53:
offtopic:
offtopic:
Weten we, ex-mod Tom rijd in een Honda S2000 :P, en curry684 is ook een rijk man
:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

[...]
Maar het ligt er dan ook een beetje aan hoe je die vraag stelt. Wanneer je vanuit een negatieve instelling vragen gaat stellen dan voelt niet iedereen zich geroepen om meteen te antwoorden. Remember, we hebben het hier over vrijwilligers; niet over mensen die een schep geld krijgen om 24/7 vragen te beantwoorden.
Geef jij iedereen dan altijd antwoord? Sta jij altijd te springen om 's avonds om 23:50 meteen 5 mails te beantwoorden?
...en toen was de halve zin verdwenen? :D
[...]

Jij zou met je ongeëvenaarde forumervaring toch moeten weten dat de kracht van een forum juist de discussie is, waarin een topic niet door één persoon wordt geleid en waarin het verloop niet door één persoon moet worden beperkt.

Doe jij dat niet stiekum zelf ook een beetje? Zijn al jouw mails en topics dan volledig genegeerd door alle mods?
[...]

Als jij het antwoorden op een dergelijke vraag, waarin iemand interesse toont voor de achtergrond van een uitspraak van jou, niet nodig acht, waarom was het dan in de eerste plaats nodig om een dergelijke irrelevante uitspraak te doen?
Maar, dat argument rammelt natuurlijk nogal. Jij stelt dat jij gelijk zou hebben omdat mensen blijkbaar verder weinig problemen met je hebben. Maar denk je dat dat voor veel mods dan niet geldt? Denk je dat de grootste rel-users eruit worden gepikt om crewlid te worden?
Jij stelt net voor om geen persoonlijke aanvallen in dit topic te posten, maar je vergelijkt ondertussen met het woordje 'ook' eamelink wel met een MAVO'er. Komt erg vriendelijk over :X :/
Woei :)

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• momania

momania

iPhone 30! Bam!

André schreef op 13 augustus 2004 @ 10:54:
[...]

offtopic:
Weten we, ex-mod Tom rijd in een Honda S2000 :P, en curry684 is ook een rijk man
:P
offtopic:
Je moest eens weten, het GGA topic in de crewfora puilt uit van nieuwe afwasmachines tot complete huizen :+
Hell, somige zijn zelfs een eigen topic waard daar :D

[ Voor 12% gewijzigd door momania op 13-08-2004 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
curry684 schreef op 13 augustus 2004 @ 10:48:
[...]

Uh nee? :?

Je zegt dat je hier al zolang meeloopt, dan hoor je toch te weten dat op GoT topics alleen op slot gaan als ze de policies overtreden of verpest worden. Beiden is hier niet het geval, en daar we Lieve Adjes graag zoveel mogelijk vrijhouden van slotjes (staat zo lullig in een feedbackforum) gaat hier dus geen slot op :)

En wat betreft het hele mailverhaal: om eerlijk te zijn vermoed ik dat je je outgoing SMTP eens moet checken. Ik heb het afgelopen jaar ongeveer 3500 mails gehad (!!!!!) op m'n T.net adres, en vrijwel alles is oftewel door mij of door een van de andere geadresseerden beantwoord. Ik ben er namelijk welzeker 1 keer terecht op gewezen dat ik iemand was vergeten. Op de 3500.
Eerste oke dat kan....

2de Dit is weer erg raar dat je het zo brengt.

Je geeft mij nu al weer de schuld van het niet aan gekomen mailtje.
(Oke het is vermoeden)
Dit is raar want ik heb nooit last gehad van andere mensen dat hun mail niet aan komen.

En ik schrijf heel vaak iemands en alle worden gewoon beantwoord alleen die van tweakers niet, ja 4 van de 15 of zo.

Dus er is wel degelijk mail contact tussen jullie geweest en mijn mailadress.
Alleen wel erg raar dat ik op goede mails wel bericht krijg, maar waarop meld om verzoek om uitleg tengeven,worden nooit beantwoord..

Ach het is niet alleen bij jullie hoor.
Ik maak het dagelijks mee.
Maar dat maak je ook wat meer mee als je in de Sociale sector werkt.
Ach het is gewoon een maatschappelijke gedoe, mensen die zeggen waar het op staat worden genegeerd of in een hoek gedreven.

(Even een kleine mededeling tussen door, ik heb zelf al tegen een gemeente een rechtszaak gewonnen om dat ik dus duidelijk geen antwoord kreeg, en er komt er binnen kort weer een aan :) omdat diezelfde gemeente nu ook al aangetekende brieven weigert aan te pakken :D )

Dus ik weet wel duidelijk dat het niet mijn probleem is qua mail enz.
Want ik zorg wel dat mijn kant waterdicht zit als het aankomt op dat soort dingen.

Maar oké we kunnen nu wel over dat wel of niet ontvangen praten.
Maar daar ging het eigelijk niet om.
Ik wilde gewoon even mijn ei kwijt over mijn bevindingen.
En dus heb ik dat bedeze gedaan.

Zo hier laat ik het dus bij want ik heb even meer dingen te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14:23

Bezulba

Formerly known as Eendje

je zeurt

:Z

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
intoxicated schreef op 13 augustus 2004 @ 10:58:
[...]1
Maar het ligt er dan ook een beetje aan hoe je die vraag stelt. Wanneer je vanuit een negatieve instelling vragen gaat stellen dan voelt niet iedereen zich geroepen om meteen te antwoorden. Remember, we hebben het hier over vrijwilligers; niet over mensen die een schep geld krijgen om 24/7 vragen te beantwoorden.
[...]2
Geef jij iedereen dan altijd antwoord? Sta jij altijd te springen om 's avonds om 23:50 meteen 5 mails te beantwoorden?
[...]
...en toen was de halve zin verdwenen? :D
[...]3
Jij zou met je ongeëvenaarde forumervaring toch moeten weten dat de kracht van een forum juist de discussie is, waarin een topic niet door één persoon wordt geleid en waarin het verloop niet door één persoon moet worden beperkt.
[...]4
Doe jij dat niet stiekum zelf ook een beetje? Zijn al jouw mails en topics dan volledig genegeerd door alle mods?
[...]5
Als jij het antwoorden op een dergelijke vraag, waarin iemand interesse toont voor de achtergrond van een uitspraak van jou, niet nodig acht, waarom was het dan in de eerste plaats nodig om een dergelijke irrelevante uitspraak te doen?
[...]6
Maar, dat argument rammelt natuurlijk nogal. Jij stelt dat jij gelijk zou hebben omdat mensen blijkbaar verder weinig problemen met je hebben. Maar denk je dat dat voor veel mods dan niet geldt? Denk je dat de grootste rel-users eruit worden gepikt om crewlid te worden?
[...]7
Jij stelt net voor om geen persoonlijke aanvallen in dit topic te posten, maar je vergelijkt ondertussen met het woordje 'ook' eamelink wel met een MAVO'er. Komt erg vriendelijk over :X :/
[...]
Woei :)
1) Ja dat ik weet hoe je een vraag moet stellen oke , maar dan ga ik er van uit hoe hard de vraag oook is, want die kan je verwachten als MOD van een forum zijnde.
Als je daar niet tegen op gewassen ben moet je geen mod zijn, of worden.

2)Ja ben zelfs snachts nog bezig om mensen die hulp moeten hebben tewoord testaan. ( Dit is ook vrijwillig)

3)Dat weet ik ook wel , maar het ging er meer om dat hij zie dta ik dat forum niet op slot kon doen.
nee dat kan ook niet, maar er om vragen mag altijd.

4)Ik zeg toch niet dat alles genegeerd word.

5)Ik vind het gewoon netjes om te ze tebeantwoorden. Ook al is het niet relevant

6)Nee dat denk ik niet, want dan zullen er heel weinig mensen over blijven.

7)?? hier moet je even goed lezen, ik verplaatste me in zijn schoenen "door te zeggen: Je had beter kunnen vragen........
Dus dit kan dan nooit een aanval van mij kant zijn naar hem toe :)
Want dan had ik wel hele andere woorden gebuikt.
JA dat zeg ik ook altijd als ik geen moeite wil nemen om naar iemand zijn of haar verhaal te lusiteren :D :D :D

Maar dat is geen zeuren, maar dat is het probleem verleggen.
Om er maar even niet op in te moeten gaan.
Maar dat is menselijk daar kijk ik je ook niet op aan :)

[ Voor 8% gewijzigd door ravw op 13-08-2004 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blackhole schreef op 13 augustus 2004 @ 11:11:
[...]

Eerste oke dat kan....

2de Dit is weer erg raar dat je het zo brengt.

Je geeft mij nu al weer de schuld van het niet aan gekomen mailtje.
(Oke het is vermoeden)
Dit is raar want ik heb nooit last gehad van andere mensen dat hun mail niet aan komen.

En ik schrijf heel vaak iemands en alle worden gewoon beantwoord alleen die van tweakers niet, ja 4 van de 15 of zo.

Dus er is wel degelijk mail contact tussen jullie geweest en mijn mailadress.
Alleen wel erg raar dat ik op goede mails wel bericht krijg, maar waarop meld om verzoek om uitleg tengeven,worden nooit beantwoord..

Ach het is niet alleen bij jullie hoor.
Ik maak het dagelijks mee.
Maar dat maak je ook wat meer mee als je in de Sociale sector werkt.
Ach het is gewoon een maatschappelijke gedoe, mensen die zeggen waar het op staat worden genegeerd of in een hoek gedreven.

(Even een kleine mededeling tussen door, ik heb zelf al tegen een gemeente een rechtszaak gewonnen om dat ik dus duidelijk geen antwoord kreeg, en er komt er binnen kort weer een aan :) omdat diezelfde gemeente nu ook al aangetekende brieven weigert aan te pakken :D )

Dus ik weet wel duidelijk dat het niet mijn probleem is qua mail enz.
Want ik zorg wel dat mijn kant waterdicht zit als het aankomt op dat soort dingen.

Maar oké we kunnen nu wel over dat wel of niet ontvangen praten.
Maar daar ging het eigelijk niet om.
Ik wilde gewoon even mijn ei kwijt over mijn bevindingen.
En dus heb ik dat bedeze gedaan.

Zo hier laat ik het dus bij want ik heb even meer dingen te doen.
:O :O :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
En bak koffie kan wel eens helpen tegen de slaap.
Of gewoon eens optijd naar bed gaan kan ook wel eens helpen.
Want het is nog eens slecht voor je ook als je tijdens vermoeidheid lange stukken gaat zitten lezen. :D

Maar als het niet zo is, een beetje onder bouwen van je eigenmening mag wel hoor daar staan we hier helemaal voor open.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

curry684 schreef op 13 augustus 2004 @ 10:48:
[...]
Hier moet ik me toch even in mengen :)

Ik geloof best dat je 10 mailtjes per dag krijgt, en ik kan me best voorstellen dat dat ongeloofelijk vervelend is, users die niets beters te doen hebben dan jouw tijd te verpesten door zeurmails te versturen. Ik heb echter 3x een mail naar de bemiddelaar gestuurd (zowel ooit nog naar TgF als naar het 'team') en het op alledrie de mails nooit antwoord gekregen, laat staan dat ik in het gelijk werd gesteld. Dit laatste hoeft natuurlijk helemaal niet (altijd mailen toch :P), maar feedback als 'We hebben je mail gehad maar je moet niet zo zeuren' zou toch een stuk prettiger zijn.

/me vindt het nu wel mooi geweest hier met deze onzin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Verwijderd schreef op 13 augustus 2004 @ 11:37:
[...]

Ik geloof best dat je 10 mailtjes per dag krijgt, en ik kan me best voorstellen dat dat ongeloofelijk vervelend is, users die niets beters te doen hebben dan jouw tijd te verpesten door zeurmails te versturen. Ik heb echter 3x een mail naar de bemiddelaar gestuurd (zowel ooit nog naar TgF als naar het 'team') en het op alledrie de mails nooit antwoord gekregen, laat staan dat ik in het gelijk werd gesteld. Dit laatste hoeft natuurlijk helemaal niet (altijd mailen toch :P), maar feedback als 'We hebben je mail gehad maar je moet niet zo zeuren' zou toch een stuk prettiger zijn.

Ja dan weet je waar je aan toe ben , en dan scheeld het hun ook weer de na komende mailtjes.

Of gewoon een automail beantwoorder er tussen zetten , zo dat een user de indruk krijg dat er toch wat mee gedaan word.
Maar helemaal geen respons is nooit echt lekker.

Want erzijn zat bedrijven die ik een mailtje verstuur waarop ik netjes een bedank mailtje krijg zo iets als:
Uw mail hebben we ontvangen , en zal zo spoedig mogelijk on behandeling genomen worden door de juiste persoon.
En hier bij hoort u van ons.

Dan wet je ook in iedere geval dat er iets op je mailtje terug gekomen is van GoT / tweakers kant.
En zo veel werk is dat niet.

En het spaart je een discussie uit van wel of geen mailtjes te hebben ontvangen :D

[ Voor 7% gewijzigd door ravw op 13-08-2004 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elevator
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Als je niet wil reageren hier, ga dan niet op de persoon aanvallen met 'je zeurt' of met :O smilies gooien, maar reageer gewoon niet. Dat geld op heel GoT en dus hier ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aphelion
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 28-09 19:20
LuNaTiC schreef op 12 augustus 2004 @ 22:01:

Ik moet hier overigens bij vermelden dat de manier waarop de mod het zegt ook zeer vriendelijk is. Note de smile. Hij heeft gehandeld als een goede moderator, die even iets herstelt waar je een klein foutje gemaakt hebt. Geen flame of kritiek op jou, slechts een tip / verzoekje voor de volgende keer!

Feeling lonely and content at the same time, I believe, is a rare kind of happiness

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

[...]

Ik geloof best dat je 10 mailtjes per dag krijgt, en ik kan me best voorstellen dat dat ongeloofelijk vervelend is, users die niets beters te doen hebben dan jouw tijd te verpesten door zeurmails te versturen.
Dat valt best mee, die hoeveelheid zeurmails :) Het Doktersteam doet namelijk ook de gathering@t.net mailbox, alwaar we helpen met accountproblemen e.d. Op die mails zie je meer oprechte bedankjes dan gezeur hoor ;)

En voor de rest is het merendeel vriendelijke opmerkingen nav. een pushmessage, een toevoeging bij een slotje oid, en het is zelfs alweer een tijdje geleden dat ik een authentieke doodsbedreiging heb gehad na een ban :D
Ik heb echter 3x een mail naar de bemiddelaar gestuurd (zowel ooit nog naar TgF als naar het 'team') en het op alledrie de mails nooit antwoord gekregen, laat staan dat ik in het gelijk werd gesteld. Dit laatste hoeft natuurlijk helemaal niet (altijd mailen toch :P), maar feedback als 'We hebben je mail gehad maar je moet niet zo zeuren' zou toch een stuk prettiger zijn
Het Bemiddelteam heeft helaas een tijdje slecht gedraaid waardoor zaken inderdaad kwijtraakten :/ Dat is bekend en daar is aan gewerkt, helaas kunnen daar zaken bij kwijt zijn geraakt. Probleem destijds was dat zaken wel werden opgepikt en ook besproken door BT, maar dat vervolgens geen conclusie werd bereikt of indien die er wel was men vergat de uitkomst te mailen. Dit is intussen vziw rechtgetrokken (ik kan niet in het Bemiddelforum dus kan het niet voor je checken), maar in dit geval geldt zeker dat behaalde resultaten uit het verleden geen garantie voor de toekomst bieden: ergo dat mag niet meer gebeuren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-01-2024

CRiMiNaL

Witlof ^^

Blackhole,

waarom geef je gewoon niet toe dat je super pissing ben over een onterechte ban en een paar (volgend jou) onterechte mod-breaks. En dat je op rectificatie zit te wachten.
Niet dat je die gaat krijgen, maar dan is het iig duidelijk waarvoor je zo prikkelbaar bent.

Want het enigste wat je nu aan het doen ben is een restvangot vs balckhole discussie aan het voeren.
Persoonlijk begrijp ik mischien wel hoe je je voelt als je het idee heb dat je weg gemoddereerd word op een forum waar je al een paar jaar komt. Maar als oudje moet je toch ook weten dat overal de modereer riempjes aan worden getrokken en dus niet alleen in topics waar jij in post.

Nog een ding, dat verhaal over die e-mailtjes maakt je wel een beetje ongelovig. Zelf ben ik ook iemand die graag nog even een uitleg vraagt na een (on)terecht slotje, en tot nu toe heb ik altijd antwoord gehad. Dat bedenkend dat deze mailtjes meestal ook nog 2 a 3 alineas vol text bevatte, vind ik dat meer dan redelijk. Ookal zat ik zelf fout.

Maargoed, mijn advies: Leg het naast je neer, je gaat er niets meer mee redden en je zet alleen jezelf voor lul.

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Aphelion schreef op 13 augustus 2004 @ 12:00:
[...]

Ik moet hier overigens bij vermelden dat de manier waarop de mod het zegt ook zeer vriendelijk is. Note de smile. Hij heeft gehandeld als een goede moderator, die even iets herstelt waar je een klein foutje gemaakt hebt. Geen flame of kritiek op jou, slechts een tip / verzoekje voor de volgende keer!
JA dat was me wel duidelijk dat hij het goed bedoelde , maar mijn vraag was alleen waarom Hij wel in dat forum een verandering deed.
En niet in het FS topic, omdat daar al vaker gezegt is dat het FS topic niet special zou worden gehandeld.(Dit word zelf door veel modjes gezegt.)
En ging ik er van uit dat er in het hele forum max 800 breedte toe gelaten werd.
Dus daarom was mijn verbazing ook raar dat het ineens anders was.
Maar nu blijkt dus wel dat het FS topic anders wordt behandeld :)

Dus het is gewoon weer een misverstandje, en geen probleem naar een mod toe.
CRiMiNaL schreef op 13 augustus 2004 @ 12:13:
Blackhole,

waarom geef je gewoon niet toe dat je super pissing ben over een onterechte ban en een paar (volgend jou) onterechte mod-breaks. En dat je op rectificatie zit te wachten.
Niet dat je die gaat krijgen, maar dan is het iig duidelijk waarvoor je zo prikkelbaar bent.

Want het enigste wat je nu aan het doen ben is een restvangot vs balckhole discussie aan het voeren.
Persoonlijk begrijp ik mischien wel hoe je je voelt als je het idee heb dat je weg gemoddereerd word op een forum waar je al een paar jaar komt. Maar als oudje moet je toch ook weten dat overal de modereer riempjes aan worden getrokken en dus niet alleen in topics waar jij in post.

Nog een ding, dat verhaal over die e-mailtjes maakt je wel een beetje ongelovig. Zelf ben ik ook iemand die graag nog even een uitleg vraagt na een (on)terecht slotje, en tot nu toe heb ik altijd antwoord gehad. Dat bedenkend dat deze mailtjes meestal ook nog 2 a 3 alineas vol text bevatte, vind ik dat meer dan redelijk. Ookal zat ik zelf fout.

Maargoed, mijn advies: Leg het naast je neer, je gaat er niets meer mee redden en je zet alleen jezelf voor lul.
nee ik ben niet uit op wraak hoor,want die ban is al van ruim een half jaar geleden.
Dus vandaar, maar er werd gevraagd naar voorbeelde en die gaf ik.
Maar ik wilde gewoon even mijn ei kwijd.
Over wat mijn voor gevallen was en hoe mijn gedachten hier over waren.
Meer als Tip van oplettendheid dan een aanval.

Maar dat het deze kant uit zou gaan had ik ook nooit kunnen verwachten.
Ik had na de eerste reaktie van een mod al genoeg info binnen.
Daarom vroeg ik ook om gewoon een slotje zo dta het afgesloten kon worden , maar dat ze dan ook weer verder gingen over het wel en niet plaatsen van een slot.

Maar dat er andere zijn die er tussen komen , ja daar vraag ik ook niet om..
Maar er worden nu wel veel kanten uit gedraaid door sommige mensen.
En dat is helemaal niet nodig.
Dus zo als ik al eersder zij ik ga gewon weer verder met mijn draadjes waar ik normaal in te vinden ben , en houd het hier even voor gezien.

[ Voor 21% gewijzigd door ravw op 13-08-2004 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CRiMiNaL schreef op 13 augustus 2004 @ 12:13:
bla bla...

die jongen heeft al een paar keer om een slotje gevraagd omdat hij het wel welletjes vind. dat gebeurd niet en mensen blijven reageren en weeral zie ik flame postjes niet gemod worden. elevator zegt er nog wel wat van maar zonder gemod en zonder te quoten. "je zeurt" met een slapende smilie is toch niet helemaal waarvan je een goede gezonde discussie kan maken.

ikzelf zie ook altijd mijn reacties gemod worden, maar mijn reacties zijn reacties op andere mensen en die worden NIET gemod. steeds weer hoor ik dezelfde smoesje als ik om een verklaring vraag "hoe weet jij nou of we wel of niet een pushmessage gestuurd hebben?" mij gaan ze modbreaken maar anderen sturen ze PM zonder hun postjes te modden. ja hoor.... en me lul is 30 cm :Y)

je moet gwoon politiekjesvriendjes hebben hier. het liefst met een mod naar bed gegaan zijn. ( ik heb ook een mod benaderd of ik met hem naar bed kon, toen mailde hij me terug dat ie bang was me daar niet goed genoeg voor kende :+ ) dan zit je hier goed. voor de rest heb je maar te houden aan de nukken van de users want die leiden modjes ook in hun banen. ik heb zelfs de idee dat ik gemonitord wordt.... net zoals jij blackhole. een foute post van ons wordt razendsnel aangepast binnen 5 minuten. een foute post van een ander pas na 2 of meer dagen (of helemaal niet) gemod zodat iedereen het al gelezen heeft en zich heeft dood staan te lachen...

tuurlijk weet ik dat modereren een kutberoep is, omdat je heel makkelijk mensen tegen je in krijgt. en als je altijd maar iedereen zijn of haar zin geeft kan je net zo goed stoppen met modereren toch? zo ook scheidsrechtertje, politiewerk enz enz maar het neemt niet weg dat het niet altijd eerlijk aan toe gaat hier....

offtopic:
ow eh krijg ik nou eindelijk mijn 2e OW? 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spockz

Spockz

Live and Let Live

Hij kan wel om een slotje kan vragen maar gebeurt niet omdat:
1) Het vervelend staat in LA
2) Het niet aan de TS is om te bepalen of er een slotje op mag.

bron

[ Voor 5% gewijzigd door Spockz op 13-08-2004 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pic_Art schreef op 13 augustus 2004 @ 13:03:
1) Het vervelend staat in LA

bron
daarmee geef ik alleen maar aan dat hij het naast zich wilt neerleggen zoals een user dat vroeg. niet of hij het recht heeft erom te vragen, snap je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• André

André

Analytics dude

Dat is pas prestatiedrang :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spockz

Spockz

Live and Let Live

ja ik snap wel dat hij deze discussie wil stoppen maar dan kan hij beter een topicreport indienen. Daar is het voor bedoelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07:15
momania schreef op 13 augustus 2004 @ 11:00:
[...]

offtopic:
Je moest eens weten, het GGA topic in de crewfora puilt uit van nieuwe afwasmachines tot complete huizen :+
Hell, somige zijn zelfs een eigen topic waard daar :D
offtopic:
:X :X :X een of andere nutteloze k*t user bij Radio Modern heeft mijn nieuwe afwasmachine terminaal laten stuiteren. Als ik erachter kom wie dat was, dan ban ik hem zelfst tot en met IRL :X :X :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Pic_Art schreef op 13 augustus 2004 @ 13:03:

bron
Nee IK bepaal het ook niet of er een op mag , IK VRAAAAAAAAAAG er alleen maar om?
Dat het niet gebeurd oke , maar vragen mag altijd.

Want er zit nog wel duidelijk een verschil tussen bepalen, of vragen.

IK kan bij mijn baas ook wel om meer loon vragen, maar het is aan hem om te bepalen of het wel of niet gebeurd.
Of is dat al strafbaar
Dus vragen mag dat is niet tegen het FAQ in. )
mits het geen illigale dingen zij.

Dus ik zie weer niet in waarom je reageerd in dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pic_Art schreef op 13 augustus 2004 @ 13:08:
ja ik snap wel dat hij deze discussie wil stoppen maar dan kan hij beter een topicreport indienen. Daar is het voor bedoelt.
wat zou hij bereiken met een TR?

maar ok het lijkt me dat je me wel snapt...
André schreef op 13 augustus 2004 @ 13:07:
Dat is pas prestatiedrang :9
:>

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 13-08-2004 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elevator
  • Niet online

elevator

Verwijderd schreef op 13 augustus 2004 @ 12:53:
die jongen heeft al een paar keer om een slotje gevraagd omdat hij het wel welletjes vind. dat gebeurd niet en mensen blijven reageren en weeral zie ik flame postjes niet gemod worden.
LA is een forum voor discussies over 'het' beleid en dergelijke. Er wordt in LA sowieso anders en minder gemodereert - bovendien kunnen hier maar weinig mensen modereren :)
mij gaan ze modbreaken maar anderen sturen ze PM zonder hun postjes te modden. ja hoor....
Jij flamede direct naar een moderator, dan moet je niet gaan huilen over een modbreak. Alles is je verder al tot in den treure uitgelegd.

[calimero verhaal van MrTweak]
Je moet voor de grap dit verhaal eens aan een wildvreemde vertellen, mensen lachen je gewoon uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14:23

Bezulba

Formerly known as Eendje

elevator schreef op 13 augustus 2004 @ 11:51:
Als je niet wil reageren hier, ga dan niet op de persoon aanvallen met 'je zeurt' of met :O smilies gooien, maar reageer gewoon niet. Dat geld op heel GoT en dus hier ook :)
ik wil best reageren hier, maar na ongeveer per jaar 200 van zulke topics voorbij te komen word het toch onwijs slaapverwekkend.

zeker gezien het feit dat zulke ts altijd weer hun gelijk proberen te halen, en zich in de meest moeilijke bochten wringen om toch het voordeel van de twijfel te krijgen.

dat is dus gewoon zeer :Z

want het is altijd een user tegen de mods, en de mods doen never ever never nooit niet wat goed, want het zijn dictators en nog wel wat ergers en doen aan vriendjespolitiek en houden constant de hand boven het hoofd van andere mods.

nooit word er eens gekeken naar de waarde die mods toevoegen aan een forum, nee er moet altijd gezeken worden

bah zo af en toe moet ik :r van deze nederlandse mentaliteit

[ Voor 26% gewijzigd door Bezulba op 13-08-2004 13:16 ]

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elevator
  • Niet online

elevator

eendje schreef op 13 augustus 2004 @ 13:15:
ik wil best reageren hier, maar na ongeveer per jaar 200 van zulke topics voorbij te komen word het toch onwijs slaapverwekkend.
Met zoveel actieve, en zoveel nieuwe gebruikers (+/- 100 per dag) ga je nou eenmaal een bepaalde herhaling krijgen, maar zet dit dan neer, ipv een 'je zeurt' oid :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voutloos
  • Niet online
eendje schreef op 13 augustus 2004 @ 13:15:
[...]

zeker gezien het feit dat zulke ts altijd weer hun gelijk proberen te halen, en zich in de meest moeilijke bochten wringen om toch het voordeel van de twijfel te krijgen.

dat is dus gewoon zeer :Z
Maar je hoeft echt niet per se in elk topic een post te plaatsen hoor.
Neemt overigens niet weg dat ik ook af en toe zucht bij een LA topic. En dat ik denk te begrijpen wat een inspanning de crew levert hier.

Het meeste is niet helemaal te beoordelen door me, ik kan niet in je notes kijken (wil ik ook niet :P ), of de banmail checken.

Ik zie zelf daarom maar 2 concrete algemene opmerkingen richting crew in dit topic, welke iets duidelijker gemaakt mogen worden door TS.
De 1e is het niet antwoorden op mail. Deze mailtjes gingen richten het persoonlijke mail adres van 1 mod, danwel naar een alias voor een select groepje mods (gathering@ etc..).
Het niet altijd reageren van het BT heeft curry al uitgelegd. Ik denk dat als je het idee hebt dat je door 1 bepaalde mod genegeerd wordt, dat je dan een vriendelijke mail om aandacht kan sturen naar diegene en als diegene dan nog niet reageert (binnen redelijke termijn, gun hem een weekje de kans), kan je misschien de admin van die mod aanspreken. Maar houd dat dan wel netjes.

De 2 opmerking richting modjes, is er een die MrTweak onderschrijft. Het idee, dat als jij iets fout doet en dat wordt gecorrigeerd, dat het dan totaal oneerlijk is als iemand anders er een keer doorheen glipt met eenzelfde fout. Als anderen het doen, maakt het het nog niet minder fout.
En dan kan je beter middels TR in dat topic, of SeM als het dringend is aandacht vragen voor die specifieke zaak.
Dit topic is veel te algemeen, je kan ook niet alle 100+ crew tegelijk beoordelen.

Overigens meen ik me te herinneren dat ik zelf ook ooit een TR/SeM over het FS topic heb geplaatst, mogelijk mede over jouw posts, maar dat deed ik niet puur omdat ik alleen op jou let. Ik lees hier forumwide heel veel, negeer ook heel veel, maar wijs wel regelmatig dingen aan die over het randje zijn.
Dit omdat ik zelf een net forum waardeer, niet om te slijmen of om andere mensen te naaien.

[ Voor 6% gewijzigd door Voutloos op 13-08-2004 13:26 ]

{signature}

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

elevator schreef op 13 augustus 2004 @ 13:14:
Jij flamede direct naar een moderator, dan moet je niet gaan huilen over een modbreak. Alles is je verder al tot in den treure uitgelegd.

[calimero verhaal van MrTweak]
Je moet voor de grap dit verhaal eens aan een wildvreemde vertellen, mensen lachen je gewoon uit.
die mod heeft er zeker wakker van gelegen? het zal toch wel niet :> en laat nou net jij die ene modbreak aanhalen waarbij ik op een mod met ehm prestatiedrang flamede :P , ik had het over andere modbreaks waarbij andere users het hand boven hoofd wordt gehouden, niet afdwalen heh :P....

dat van calimero verhaal snap ik niet? maar ik neem aan dat het wel geflame van jou zijn nu? en dat mag wel? bedankt voor je onbedoelde bijdrage aan een voorbeeldje van wat ik bedoel :Y)

@voutloos ik heb zelf ook 1000 keren een TR ingedient en nooit zie ik er wat mee gebeuren. daarom ga ik zelf ook op diezelfde toer als sommige andere users doen tov mij. ik probeer in 1e instantie altijd beetje meegaand en niet flamend over te komen, zie ik dat anderen dat niet proberen dan is voor mij ook geen reden me in te houden. ik snap nu ook waarom sommige anderen geen TR meer willen indienen en zelf het gaan uitvechten.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 13-08-2004 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Verwijderd schreef op 13 augustus 2004 @ 12:53:
[...]

die jongen heeft al een paar keer om een slotje gevraagd omdat hij het wel welletjes vind. dat gebeurd niet en mensen blijven reageren en weeral zie ik flame postjes niet gemod worden.
LA wordt enkel op excessen gemod, dat is de essentie van een feedbackforum. Ik denk dat je de beroemde 'machtsgeile dictator'-analogie pas echt vaak tevoorschijn zou trekken als we hier op 'fatsoenlijk gedrag' gingen modden, dan stond alles binnen een uur op slot.
elevator zegt er nog wel wat van maar zonder gemod en zonder te quoten.
elevator kan niet modden in LA, dat wordt in principe alleen door het Doktersteam gedaan. GM's en Admins kunnen hier ook modden maar doen dat enkel bij extreme excessen of FAQ-vragen.
ikzelf zie ook altijd mijn reacties gemod worden, maar mijn reacties zijn reacties op andere mensen en die worden NIET gemod. steeds weer hoor ik dezelfde smoesje als ik om een verklaring vraag "hoe weet jij nou of we wel of niet een pushmessage gestuurd hebben?" mij gaan ze modbreaken maar anderen sturen ze PM zonder hun postjes te modden. ja hoor.... en me lul is 30 cm :Y)
Clichevraag maar oh zo relevant: voorbeelden? :z
je moet gwoon politiekjesvriendjes hebben hier. het liefst met een mod naar bed gegaan zijn.
En met dit soort opmerkingen kom je redelijk snel in het gebied waar we in LA wel op modden. Keep it clean will ya :/
ik heb zelfs de idee dat ik gemonitord wordt.... net zoals jij blackhole. een foute post van ons wordt razendsnel aangepast binnen 5 minuten. een foute post van een ander pas na 2 of meer dagen (of helemaal niet) gemod zodat iedereen het al gelezen heeft en zich heeft dood staan te lachen...
Als jij denkt dat we kansloos genoeg zijn om op zo'n manier met gebruikers om te gaan heb je echt een psychiater nodig, nofi. En daarnaast vraag ik me af wat je op zo'n onrechtvaardig en schandalig slecht bestuurd forum doet.

Oh en vul hier de clichevraag van hierboven aub ook even in :z

ps. ik stond op het punt eendje's 'je zeurt' reactie te verwijderen/editen toen ik 'm zag, en heb daarvan afgezien omdat ik ervan uit ging dat hij wel uitgebreid zou toelichten indien iemand zou happen op de provocatie. En dat heeft ie ook gedaan :) Modereren is, zeker in LA, meer dan alleen trashen, slotten en editen.

[ Voor 8% gewijzigd door curry684 op 13-08-2004 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voutloos
  • Niet online
Verwijderd schreef op 13 augustus 2004 @ 13:31:
@voutloos ik heb zelf ook 1000 keren een TR ingedient en nooit zie ik er wat mee gebeuren. daarom ga ik zelf ook op diezelfde toer als sommige andere users doen tov mij. ik probeer in 1e instantie altijd beetje meegaand en niet flamend over te komen, zie ik dat anderen dat niet proberen dan is voor mij ook geen reden me in te houden. ik snap nu ook waarom sommige anderen geen TR meer willen indienen en zelf het gaan uitvechten.
Dan verschilt jouw ervaring totaal van de mijne.
Ik schat dat 80% van mijn TR's wordt opgevolgd, soms zelfs met een ctrl c/v van mijn woorden.
Blijkbaar zijn ze het minder vaak met jou eens. Waarom kan en wil ik niet beoordelen.

En over het Tr aanmaken is hopeloos: Een positieve instelling is ook een goede eigenschap.

En je geeft hier toe dat je bewust een offtopic/licht ontvlambare discussie niet uit de weg gaat. Leg eens wat vaker iets naast je neer, of maak een goede onderbouwde ontopic opmerking en pareer een misverstand met een korte aardige opmerking. Als je bij probleemhaarden blijft, brand je zelf ook je vingers.
Vast geen officieel spreekwoord, maar het klinkt wel leuk :P

[ Voor 20% gewijzigd door Voutloos op 13-08-2004 13:47 ]

{signature}

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• André

André

Analytics dude

Ik maak ook zoveel TR's, en het boeit me niet wat ze er mee doen. Ik heb het topic even gemeld en dat is het belangrijkste. Mijn TR's bestaan dan ook vaak maar uit 4 of minder woorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elevator
  • Niet online

elevator

die mod heeft er zeker wakker van gelegen? het zal toch wel niet :>
Ach kom - als dat de maatstaf is zijn we wel ver af gezakt. Mag het schieten op een politie agent met kogelwerend vest soms ook? Dood gaan doet ie er toch niet aan.
en laat nou net jij die ene modbreak aanhalen waarbij ik op een mod met ehm prestatiedrang flamede :P , ik had het over andere modbreaks waarbij andere users het hand boven hoofd wordt gehouden, niet afdwalen heh :P....
Wij hebben dit in een groot aantal mails al behandeld gehad - en nu begin je hier weer over, en weer zonder voorbeelden.
dat van calimero verhaal snap ik niet? maar ik neem aan dat het wel geflame van jou zijn nu? en dat mag wel? bedankt voor je onbedoelde bijdrage aan een voorbeeldje van wat ik bedoel :Y)
Een flame zou het zijn als je opmerkingen plaatst als 'ik moet zeker met een moderator slapen om als vriendje behandelt te worden', maar dat soort opmerkingen zou jij nooit maken. Zeker geen 2 keer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als we hier op 'fatsoenlijk gedrag' gingen modden, dan stond alles binnen een uur op slot.
dat zegt toch al wat?
elevator kan niet modden in LA, dat wordt in principe alleen door het Doktersteam gedaan. GM's en Admins kunnen hier ook modden maar doen dat enkel bij extreme excessen of FAQ-vragen.
en toch vind ik die post overbodig, als hij er moe van wordt kan hij toch lekker LA negeren? als wij nou allemaal in topicjes gaan reageren dat het een stom topic is....
Clichevraag maar oh zo relevant: voorbeelden? :z
alweer? het moet je toch duidelijk zijn waar ik het over heb? (vast niet) maar ik ga het niet overnieuw opzoeken ook....
En met dit soort opmerkingen kom je redelijk snel in het gebied waar we in LA wel op modden. Keep it clean will ya :/
oh oh...
Als jij denkt dat we kansloos genoeg zijn om op zo'n manier met gebruikers om te gaan heb je echt een psychiater nodig, nofi. En daarnaast vraag ik me af wat je op zo'n onrechtvaardig en schandalig slecht bestuurd forum doet.
mijn psiech zegt dat ik van zelfmartelary houdt :P of wil je een serieuzer antwoord? ondanks dit oneerlijke houding heb ik zo en nu dan plezier en leer ik hier 1 en ander.
Oh en vul hier de clichevraag van hierboven aub ook even in :z
gedaan!! :P
ps. ik stond op het punt eendje's 'je zeurt' reactie te verwijderen/editen toen ik 'm zag, en heb daarvan afgezien omdat ik ervan uit ging dat hij wel uitgebreid zou toelichten indien iemand zou happen op de provocatie. En dat heeft ie ook gedaan :) Modereren is, zeker in LA, meer dan alleen trashen, slotten en editen.
nu zal ik je ws boos maken, maar deze smoes hoor ik echt vaak? ik was van plan maarrrrrrr.... ik wilde nog ff afwachten weet je....

mijn reactie terug: 2 dagen zijn er al inmiddels verstreken?

mod reactie: ah zeur niet

tis voor mij net een pistool richten en afvuren en de pliesie wacht af of hij vanzelf zijn pistool neerlegd of gwoon verdwijnt. de ander die terugvuurt krijgt op ze kloten.

wat een zwart wit kijk van mij heh.... hmmmm.... maar ok jij hebt je reactie curry? om een bekende moderator deels te quoten: heb je wat te zeuren of te zagen, ga je gang.... :o

cya

ow elevator nog ff:
Een flame zou het zijn als je opmerkingen plaatst als 'ik moet zeker met een moderator slapen om als vriendje behandelt te worden', maar dat soort opmerkingen zou jij nooit maken. Zeker geen 2 keer
ik heb geen namen genoemd? dus allesbehalve persoonlijke aanval en daar ga jij de mist in. ten tweede was het gwoon kidding om het luchtig te houden om niet al te veel te emmeren in 1 post?

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 13-08-2004 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voutloos
  • Niet online
Verwijderd schreef op 13 augustus 2004 @ 13:58:
ik heb geen namen genoemd? dus allesbehalve persoonlijke aanval en daar ga jij de mist in. ten tweede was het gwoon kidding om het luchtig te houden om niet al te veel te emmeren in 1 post?
Je generaliseerde. En elevator hoort tot de groep mods, dus voelt zich terecht aangesproken. Verder houd je het juist niet luchtig met zulke opmerkingen, je wakkert juist iets aan.

En ja, elevator kan zich best zelf verdedigen, ik wil alleen maar op een redelijk aardige manier je waarschuwen hoe je over komt. Sta iets langer stil bij wat je zegt en wat je acties inhouden.

[ Voor 20% gewijzigd door Voutloos op 13-08-2004 14:09 ]

{signature}

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Ik begin even met deze: ik heb in een jaar LA-modden welzeker 2 OW's in LA uitgeschreven, 1 ervan gecombineerd met tempban. Beiden waren voor gericht zieken en ongefundeerd mensen bashen. Don't make me extend my score, met dit soort reacties kom je heel erg ver in de richting.
nu zal ik je ws boos maken, maar deze smoes hoor ik echt vaak? ik was van plan maarrrrrrr.... ik wilde nog ff afwachten weet je....
Ja, nu maak je me echt en oprecht boos. Het woord 'smoes' doet dat namelijk: een 'smoes' is een kromme rechtpraterij van iets dat niet mag. En laat ik je nog even goed benadrukken: ik ben crew hier en jij niet, oftewel het is niet aan jou om te bepalen of wij op een bepaalde manier mogen werken. Als je zonodig een inhoudelijk oordeel wil vellen over ons functioneren, doe dat dan met een gefundeerde discussie, en niet door ons uit te maken voor incompetente eikels, wat je door het gebruik van het woord 'smoes' wel doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elevator
  • Niet online

elevator

Verwijderd schreef op 13 augustus 2004 @ 13:58:
Je geeft eerst aan dat je vindt dat moderators hier hun 'vriendjes' bevoordelen, en vervolgens geef je als voorbeeld nog even iets waarin je moderators af zeikt, en als daar reactie op komt is het een persoonlijke aanval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Ah, was jij dat, wiens mails wij steeds niet lazen :?

Ik snap alleen even niet wat dat ineens in dit topic doet, maar dat terzijde. Het kan altijd gebeuren dat iets niet gezien wordt of zoek raakt. Ik heb onlangs mijn mailbox opgeruimd en van de duizenden mails die ik in 2 1/2 jaar heb gekregen zijn er een handjevol misgegaan.

Ik vind dat niet netjes naar de betreffende gebruikers toe, maar dat kan gebeuren en als je het procentueel omrekent dan hebben wij (ik zelf en het bemiddelteam) een behoorlijke prestatie neergezet.

Overigens hebben wij ook wel nagedacht over een auto reply, maar dat schijnt lastig te implementeren te zijn in het huidige mailsysteem.

Ik heb mensen altijd de tip gegeven: krijg je geen reactie op je mail vanuit het Bemiddel Team, dan zijn er ook andere wegen om te checken of ze die mail wel gehad hebben. Niets zeggen en er dan later op terugkomen is een beetje zinloos.

Eigenlijk wilde ik er niet op ingaan (als user zijnde), maar ik vond je verhaal iets te éénzijdig.

Waar mensen werken worden fouten gemaakt, of raken dingen kwijt, zeker als daar PC's, mailprogramma's, servers, verbindingen, etc. tussen zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

curry684 schreef op 13 augustus 2004 @ 14:11:
Don't make me extend my score, met dit soort reacties kom je heel erg ver in de richting.

En laat ik je nog even goed benadrukken: ik ben crew hier en jij niet, oftewel het is niet aan jou om te bepalen of wij op een bepaalde manier mogen werken.
laat ik ook maar ff duidelijk zijn: me reet!! :) en benadrukken dat je naar de maan kan gaan met je dreigementen...
Wat mij erg op val is dat er persoonlijk word gemodereerd hier op GoT.
......... , ik ga mij steeds meer ergeren aan het modbeleid hier op GoT
daar ging dit over, remember? ik heb niet gezegd hoe je je werk moest doen, alleen dat het oneerlijk aan toegaat hier. de ene user krijgt meer speelruimte dan de ander. lul maar lekker krom en haal mijn postjes uit zijn verband. mijn punt is duidelijk en jullie weten wat ik bedoel en dat ik gelijk heb.

cya

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Verwijderd schreef op 13 augustus 2004 @ 15:38:
[...]

mijn punt is duidelijk en jullie weten wat ik bedoel en dat ik gelijk heb.
Als jij het maar gelooft zijn we allemaal blij.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.