[audio / icoon in systray maken] hoe?

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

• plankie
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22-06-2025

plankie

ondertitel?... wasda?.....888!

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een programmaatje om een icoontje in mijn systray
te kunnen plaatsen welke een soort status toont van de line-in van mijn geluidskaart.

Voorbeeld van gebruik:
Een radio op de middengolf heeft veel last van storingen als het onweert (het geknetter wat je misschien wel kent)

Dat geknetter wil ik in het icoontje laten zien, zodra er een piek komt en dan het liefst dat ie bijv. op het moment dat er zo'n knetter is het icoontje fel wit laat oplichten en dan met een soort groen/geel/rood schaal daarna de intensiteit laat zien.

Is er iemand die ooit zoiets gezien heeft of wil (helpen) programmeren? Ik heb zelf niet zo een twee drie een programmeertaal tot mijn beschikking, evt wel via werk.

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Met Delphi en het CoolTray component kom je een heel eind. Op torry.net kun je wel kijken. Maja, dan moet je natuurlijk wel Delphi kennen, want ik denk niet dat iemand hier zo gek is om jouw werk voor je te doen. :P

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• gorgi_19
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:36

gorgi_19

Kruimeltjes zijn weer op :9

Sorry, maar dit topic gaat in deze vorm dicht. :) Jouw post is op dit moment een verzoek om een programmaatjes / component / kant en klare code. Dit staan we niet toe; Programming & Webscripting gaat over het zelf programmeren van software. Zie P&W FAQ - Scriptrequests

Uit niets blijkt echter dat je het zelf wil maken. :) Zo zie ik geen taal, eigen werkzaamheid of eigen probeersels. :) Ik zie dan ook geen levensvatbaarheid voor dit topic, vandaar dat ik deze dicht doe. Zie P&W FAQ - De "quickstart" voor wat we verwachten van een topic. :)

Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo

Dit topic is gesloten.