Toon posts:

E-tech modem ligt er opeens uit

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik had na een week aankloten opeens mijn internet+netwerk aan de praat via een E-tech ADSL Router modem! Hij deed het tot gisteravond prima, maar opeens was er geen verbinding meer.

Nu heb ik wel mijn netwerk weer aan de praat, maar het internet wil niet werken. Ook kan ik niet bij de instellingen-pagina van mijn modem komen. Er is absoluut niets veranderd aan de instellingen van de modem of die van mijn pc's. Heeft iemand een idee wat het probleem kan zijn?

Verwijderd

Het probleem kan zijn dat je router kapot is, dat was bij mij het geval. Ik kon ook geen verbinding meer maken met de webserver (10.0.0.2) op dat moment, de internetverbinding lag eruit, maar mijn netwerk werkte nog wel. Dat klinkt als hetzelfde toch?

Ik zou zeggen: probeer hem eens te resetten, kijk of het dan wel weer werkt (in ieder geval de toegang tot de instellingen), en bel anders even met E-tech, als je nog garantie hebt.

• Raku
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-09-2022

Raku

Mental Aid

Ipv resetten wil een simpele reboot ook weleens helpen... Tenminste , hier wel :)

Raku

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb 'm al een aantal keer aan-en-uit gezet, helpt ook niet. Maar hoe kan ik 'm resetten? (sorry, ben niet zo bekend met routers e.d.) Ik hoop toch echt niet dat 'ie kapot is. Dat ding is gloednieuw!

-edit-
Net gereset en dan krijg ik wel weer het inlogscherm voor de router, maar wanneer ik dan de inloggegevens (die correct zijn) intyp, krijg ik geen pagina te zien...

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 13-08-2004 15:22 ]