Toon posts:

Hyundai q995 kleuren

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

ik heb me een hyundai q995 gekocht. (Daarvoor had ik een goedkoop modelletje van Medion, waarvan de kleuren perfect werden weergegeven.)

Nu is het probleem bij de Hyundai dat ik de kleuren niet perfect krijg. Het zwart is niet zwart enz als je begrijpt wat ik bedoel? ;(

Ik heb al wat zitten spelen met het kleurenpakket, maar ik krijg het maar niet goed. Zou iemand me zijn kleurinstellingen kunnen geven aub? Ik zou u zéér dankbaar zijn, want tot nu toe heb ik echt wel spijt van mijn aankoop :'(

Ik had gelezen dat zeer veel mensen tevreden waren over de hyundai q995?

Alvast bedankt voor de reacties ! _/-\o_

Greetz

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Kleurinstellingen van anderen gebruiken heeft geen enkele zin, de juiste waardes zullen voor elke monitor anders zijn (anders had de fabriek wel de beste waardes erin gezet). Daarnaast is het ook best persoonlijk welke instellingen je mooi vind :)

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

bedankt voor je antwoord ;)

Maar mensen die ook een Hyundai q995 hebben, zullen wss wel (naar hun mening) zeer goede kleuren hebben. Daarom had ik graag ook wat reacties van die mensen gehad :)

Of heeft die ook te maken met de graka die gebruikt wordt? De Hyundai is hier aangesloten op een Geforce TI200 (weet dat het niet zo'n super kaartje is ;) )

Greetz