Toon posts:

OpenBSD ( identd )

Pagina: 1
Acties:
  • 101 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
ik krijg voor geen mogelijkheid identd eruit.
verschillende files geedit etc.
is het misschien een opties in de kernel ( die ik over het hoofd heb gezien ?? )

Verwijderd

gewoon in /etc/inetd.conf identd uitzetten en dan inetd opnieuwstarten

Verwijderd

Zie thijs (of th1j5 zoals-ie zichzelf zo 31337 noemt)

Verwijderd

ja man ik ben vet drie-een-drie-drie-zeven, vandaar die naam :)

Verwijderd

Wat je ook zou kunnen doen als het de bedoeling is.
is juist identd te blokken op de inkommende en uitgaande interface heb je ook het probleem niet meer je kan ook heel inetd uitzetten dan is zowel time ssh telnet ftp uitgesloten je moet dan alleen managen op de console zelf

Verwijderd

je kan ook heel inetd uitzetten dan is zowel time ssh telnet ftp uitgesloten je moet dan alleen managen op de console zelf
Interresting, maar waarom kan dat dan niet meer dan?

Verwijderd

Topicstarter
he drie-een-drie-drie-zeven :)

Ik heb het gister avond geprobeerd , kan hem inderdaad uitzetten ( daar was ik al achter )
maar die sgrale ident flags blijven komen.
heeft dat uberhaupt dan iets met identd te maken ? ik bedoel met ident flags op irc dan
^ident or ~ident -ident ..

alvast bedankt drie-een-drie-drie-zeven mensen >:)

Verwijderd

Welk programma gebruik je om te irc'en?

Verwijderd

Topicstarter
BitchX op m`n server
en zo af en toe mirc op windows bakkie

Verwijderd

Op donderdag 28 december 2000 09:10 schreef TiNRiB het volgende:
he drie-een-drie-drie-zeven :)

Ik heb het gister avond geprobeerd , kan hem inderdaad uitzetten ( daar was ik al achter )
maar die sgrale ident flags blijven komen.
heeft dat uberhaupt dan iets met identd te maken ? ik bedoel met ident flags op irc dan
^ident or ~ident -ident ..

alvast bedankt drie-een-drie-drie-zeven mensen >:)
Als je geen identd draait dan krijg je van die ~ ervoor, omdat ie dan niet kan controleren of je identiteit klopt, of je dus wel echt die user op die bak bent, het is dus een soort van waarschuwing. Als je wel identd draait dan kan de irc server controleren of die verbinding van een bepaalde user is en laat ie de ~ weg, maar vanuit een masqueraded netwerk werkt dat uiteraard niet (er zijn wel identd's die dat ondersteunen, maar das vaak nogal expirimenteel)

Verwijderd

je kan welke een fake indent draaien. kom je toch nog op een irc server ga naar packetstorm.securify.com

Verwijderd

indent +d is dat

Verwijderd

zo ben ik lomp ofzo identd is het sorry jonges
Pagina: 1