Toon posts:

[xp]pc start opnieuw op ipv uitschakelen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,
heb een nieuwe pc aangeschaft.XP Pro op geinstalleerd.Geen updates uitgevoerd.Na meerdere installaties van software krijg het probleem dat als ik hem uitschakel dat ie dan opnieuw opstart ipv daadwerkelijk uitschakelt.

Heb Winamp5.0, KazaaLiteResurrection,Acrobat Read6.0,MSN,Bittorent,geluids- en videokaart software geinstalleerd.En 5.1 surround boxen aangesloten.

Heb een AMD XP2500,512 DDR, 80Gb WD hd,Geforce5500,5.1 Live surround kaart.ASUS A7V600 serie moederbord.

Kan het probleem enkel liggen aan de update die niet is uitgevoerd?
Moet ik misschien de BIOS updaten?

Ik heb iig niks verandert in WIndows zelf waardoor hij opstart ipv uitschakelt.

Heb via de search en google gezocht maar geen of onduidelijke sites gevonden waarin mijn probleem niet gevonden werd.
Bedankt alvast

• Morax
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:33
Misschien een vreemde vraag, maar hoe sluit jij je windows af? Door middel van start -> afsluiten -> afsluiten of door 1 keer de powerknop in te drukken?

De functie van de powerknop in windows is namelijk aan te passen :)

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

Verwijderd

Topicstarter
Gewoon via Start > Uitschakelen ....... :)

• Daacuso
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-02 01:13
Zit ie op een geaard stopcontact? Zo niet, aard em dan eerst eens en kijk dan wat hij doet.

Btw search wel goed gebruikt? Daarin staan genoeg soortgelijke gevallen beschreven :Z

[ Voor 36% gewijzigd door Daacuso op 13-08-2004 12:10 ]

If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!