Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

MSI megastick vs Njoy 010

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
De specs van de njoy 010 zijn op www.njoy-it.com te vinden ,wel even naar mp3 players 256 mb page 1 gaan en dan naar info over njoy 010, echter ben ik een leek op het gebied van mp3 spelers, dus moet ik de specs precies naast elkaar zien om te weten welke beter is . Graag eventueel nr 1-20 herschrijven maar dan voor de msi megastick uiteraard (alleen de meest noodzakelijke).
Dus graag de verschillen tussen de njoy 010 en de msi megastick op een rijtje, dank u.

edit, en uiteraard jullie keuze ik heb een njoy gevonden voor 104 euro, en de goedkoopste msi megastick is 115 euro exclusief verzend kosten van +- 6 euro

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 12-08-2004 21:16 ]

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:46
Uuuhmmm ... wat wil je nou van ons? Dat wij voor jou de gegevens naast elkaar gaan zetten? Lijkt me niet helemaal de bedoeling. De Msi megastick heeft zich bewezen, daar loopt ook een topic over. Ik zal je willen adviseren daar je vragen te stellen. Wellicht had je hier een topic kunnen starten over de Njoy 010 zelf met de bijbehorende specs en plaatjes. Ik geef je dan meer hoop dat het topic open blijft, nu schat ik de kans vrij klein in.

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

• backupdevice
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 30-11 12:57

backupdevice

No Risk , Full Push

pff ik heb de MSI en das een

1 goeie
2 ziet er mooi uit
3 is blauw
4 zit een kabel bij
5 en leuke oortelefoons
6 een zakje
7 nog een zakje
8 en een andere covers
9 en een accu
10 en een kabel

Wat wil je nou, kijk ff op www.kieskeurig.nl voor een vergelijking

"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021

Verwijderd

Topicstarter
Let op : Reageer altijd ontopic en BEHULPZAAM, RESPECTEER ten alle tijden je mede-users, zij komen hier ook voor hun lol.

dit terzijde...

Verder op kieskeurig.nl staat geen njoy 010!, dus daar vergelijken lukt niet. Ook ben ik een volstrekte leek die niet (veel) snapt van de specs, dus als het beestje (de spec) een beetje andere naam heeft snap ik het al niet meer.. en ik weet ook niet welke specs belangrijk zijn, dus vandaar de belangrijkste verschillen tussen deze 2 graag op een rijtje en welke dus de best is, bij voorbaat dank.

ps1: zou jullie het intikkertje besparen schop geen oude topics omhoog zonder goede reden > dit is geen oud topic het is net nieuw..

ps2: als je niet veel over de specs weet maar wel beide "kent", dan graag ook een reactie

ps3: aan bijdehandjes heb ik niks :P

Dus als iemand wel behulpzaam wil zijn.. graag

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 13-08-2004 18:08 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nog een beauty gezien, namelijk de packerd bell audiokey 2. Hier zit echter ook een duurder prijskaartje aan. Verder heb ik op eerder verzoek toch maar geprobeerd om de specs tussen de msi megastick en de njoy 010 te vergelijken en heb geen verschillen kunnen vinden. Dus ik wil graag weten hoe ze in de praktijk zijn en dan vooral het geluid (mocht ik toch een verschil over het hoofd hebben gezien is er weer wat te melden). In een ander forum wordt de msi helemaal afgekraakt qua geluid, verder heb ik nog geen negatieve geluiden gehoord over de njoy 010. De packerd bell audiokey 2 wordt alom geprezen en daar zitten dan ook (vrijwel) geen nadelen aan. Dus wil graag ook weten of het geluid van de njoy 010 beter is vergeleken met de msi.

Verwijderd

de Packard Bell Audiokey 2 128 mb versie kost maar 45 excl btw (check pricewatch) misschien met geluk kan je dan onder de 100 euro incl btw de 256 vinden?

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:46
Verwijderd schreef op 14 augustus 2004 @ 11:31:
de Packard Bell Audiokey 2 128 mb versie kost maar 45 excl btw (check pricewatch) misschien met geluk kan je dan onder de 100 euro incl btw de 256 vinden?
Dan ben ik toch heel benieuwd waar jij die ziet staan! Ik zie alleen deze:

5 Packard Bell AudioKey 128MB € 58,31 04-08 en dat is nog het 1e type.. Heb je anders een directe link ofzo?

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben misschien niet helemaal duidelijk geweest ik bedoelde de laatste packerd bell audiokey 256 mb FM :P, dus met radio. Ik ben deze nog niet goedkoper dan 140 euro tegengekomen inclusief verzendkosten en btw. De "oude" audiokey ben ik ook niet onder de 100 euro tegengekomen.

edit: vaak komen bij goekoop lijkende bedragen nog btw en verzendkosten overheen.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 14-08-2004 12:19 ]

Verwijderd

jammer die ene goedkope is weg trouwens :( was van computerwebstore.nl hij is weg :(

Verwijderd

Topicstarter
Ik kreeg dit mailtje van een shop,
De msi Megastick 256 MB kunnen wij leveren. En de njoy-10c
doen we niet meer door technische problemen aan dit product.
Heb ook al ergens gelezen, ben nog aan het zoeken waar ook alweer, dat producten als de njoy, dus fake's :P, vaak problemen hebben. Het lijkt erop dat dit ook voor de njoy 010 geld. Valt voor mij dus af.

edit, hmzz, was het nou geld geldt of, is het pv, of voltooid deelwoord :P, heb al jaar "geen" nederlands meer gesproken op school :P. Nou ja boeiuh:P

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 17-08-2004 21:17 ]

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-11 21:57

Remy

I usually get 100% accuracy

echter ben ik een leek op het gebied van mp3 spelers, dus moet ik de specs precies naast elkaar zien om te weten welke beter is . Graag eventueel nr 1-20 herschrijven maar dan voor de msi megastick uiteraard (alleen de meest noodzakelijke).
Dus graag de verschillen tussen de njoy 010 en de msi megastick op een rijtje, dank u.
Nee, hier op GoT doen we niet aan hapklare brokken. Zelfs als je een leek bent op welk gebied dan ook, dan is dat geen excuus om anderen maar even de verschillen op een rijtje te laten zetten: toon zelf even wat inzet, daar is het hier Gathering of Tweakers.net voor :)

LinkedIn
Instagram

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.