Beste Tweakers leden,
Ik ben nieuw hier, en hoop daarom dat ik mijn vraag in het goede topic heb geplaatst.
Ik zit met een probleem namelijk:
ik ben 2 keer de fout in gegaan met het opnieuw instaleren van windows
door onbekende fouten/ of bestanden die hij miste.
dus ik d8 dat als ik windows cd (windows XP Proffesional) er in zetten dat ie hem er dan overeen zou schrijven
, dat bleek dus niet het geval te zijn, en heeft em daarom op een andere partitie gezet, waardoor er nu 3 van de 4 partities 'besmet'
zijn geraakt met windows xp.
Nou is mijn vraag of ik windows kan verwijderen, zonder de partities te formateren
ik heb namelijk al gehoord. dat ik dan in een van me andere windows versies kan gaan zitten en die mappen op de andere schijven van windows deleten.
maar ik ben bang dat dat niet de juiste oplossing is, omdat ik bij het opstarten ook
een keuze menu krijg van 3x windows Xp Proffesional.
Iemand enig Idee hoe ik de 2 versies van Windows Xp kan verwijderen zonder daadwerkelijk de schijven te moeten formateren?
Met vriendelijke groet,
Indopower.
Ik ben nieuw hier, en hoop daarom dat ik mijn vraag in het goede topic heb geplaatst.
Ik zit met een probleem namelijk:
ik ben 2 keer de fout in gegaan met het opnieuw instaleren van windows
door onbekende fouten/ of bestanden die hij miste.
dus ik d8 dat als ik windows cd (windows XP Proffesional) er in zetten dat ie hem er dan overeen zou schrijven
zijn geraakt met windows xp.
Nou is mijn vraag of ik windows kan verwijderen, zonder de partities te formateren
ik heb namelijk al gehoord. dat ik dan in een van me andere windows versies kan gaan zitten en die mappen op de andere schijven van windows deleten.
maar ik ben bang dat dat niet de juiste oplossing is, omdat ik bij het opstarten ook
een keuze menu krijg van 3x windows Xp Proffesional.
Iemand enig Idee hoe ik de 2 versies van Windows Xp kan verwijderen zonder daadwerkelijk de schijven te moeten formateren?
Met vriendelijke groet,
Indopower.