Ik ben op zoek naar een goede laptop
De eisen die ik stel bij het maken van een keuze zijn:
- budget: € 1300
- videokaart: liefst 3d, zodat ik spellen als Far Cry kan spelen
- geheugen: 512 mb ddr , liefst pc3200
- dvd-r/rw: noodzakelijk
- lan: wireless
Nadat ik wat rondgekeken heb kom ik tot de conclusie dat het niet mee valt een degelijke laptop te vinden met het budget dat ik heb.
In het boekje van MyCom staat echter de Asus A2500S , welke op het eerste gezicht goed aan mijn eisen voldoet.
Specs:
Mobile Intel Pentium 4 - 3,06 ghz
SiS M648FX Chipset ( ik neem aan fsb 800 mhz en agp 8x )
512 mb DDR geheugen
Ati Mobility Radeon 9600 Pro 64 mb
DVD-R/RW
Geen W-lan ( kan losse kaart kopen )
Prijs: € 1299
Omdat de Asus site nogal gebrekkig is en ik via google weinig technische specs
(fsb,snelheid geheugen,snelheid harddisk etc.) kan vinden vroeg ik me af of iemand ervaring heeft met deze laptop en mij kan vertellen of ik een goede koop zal doen....
Ik koop de laptop liever in de winkel dan bestellen via internet, heb het idee dat het een gezeur wordt wanneer de laptop stuk is en ik niet rechtstreeks naar de winkel kan.
Verder vroeg ik me af de laptop standaard geleverd wordt met accu en snoer voor in het stopcontact?
----EDIT----
Ik lees net op mycom.nl dat de A2500S over een SiS m650 chipset beschikt
Daarnaast lees ik niets terug over de Radeon 9600 Pro , die in de laptop zou moeten zitten. Het mycom foldertje komt dus niet overeen met de informatie op de website.....hoop dat iemand me meer kan vertellen over deze laptop
----EDIT-----
De eisen die ik stel bij het maken van een keuze zijn:
- budget: € 1300
- videokaart: liefst 3d, zodat ik spellen als Far Cry kan spelen
- geheugen: 512 mb ddr , liefst pc3200
- dvd-r/rw: noodzakelijk
- lan: wireless
Nadat ik wat rondgekeken heb kom ik tot de conclusie dat het niet mee valt een degelijke laptop te vinden met het budget dat ik heb.
In het boekje van MyCom staat echter de Asus A2500S , welke op het eerste gezicht goed aan mijn eisen voldoet.
Specs:
Mobile Intel Pentium 4 - 3,06 ghz
SiS M648FX Chipset ( ik neem aan fsb 800 mhz en agp 8x )
512 mb DDR geheugen
Ati Mobility Radeon 9600 Pro 64 mb
DVD-R/RW
Geen W-lan ( kan losse kaart kopen )
Prijs: € 1299
Omdat de Asus site nogal gebrekkig is en ik via google weinig technische specs
(fsb,snelheid geheugen,snelheid harddisk etc.) kan vinden vroeg ik me af of iemand ervaring heeft met deze laptop en mij kan vertellen of ik een goede koop zal doen....
Ik koop de laptop liever in de winkel dan bestellen via internet, heb het idee dat het een gezeur wordt wanneer de laptop stuk is en ik niet rechtstreeks naar de winkel kan.
Verder vroeg ik me af de laptop standaard geleverd wordt met accu en snoer voor in het stopcontact?
----EDIT----
Ik lees net op mycom.nl dat de A2500S over een SiS m650 chipset beschikt
Daarnaast lees ik niets terug over de Radeon 9600 Pro , die in de laptop zou moeten zitten. Het mycom foldertje komt dus niet overeen met de informatie op de website.....hoop dat iemand me meer kan vertellen over deze laptop
----EDIT-----
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 12-08-2004 20:11 . Reden: extra info ]