Toon posts:

[Flash] SWF speelt niet in site

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een SWF movie gebouwd en in de preview mode en standalone player doet de player het uitstekend en ook als je het published in HTML.
Maar dan wil ik de SWF movie in de website doen. Ik doe dit met dreamweaver dus dit gaat goed en ook als ik op play druk ik dreamweaver dan doet hij het ook. Maar als ik hem dan wil bekijken in de browser dan doet ie het opeens niet :(

Ik heb dit nog nooit gehad. Wie weet hoe dit kan?

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Zonder URI wordt 't lastig om te vertellen wat er mis is :)

[ Voor 39% gewijzigd door BtM909 op 12-08-2004 19:52 ]

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Verwijderd

Topicstarter
Ik dacht meer of aan een algemeen probleem die meer voorkomt. Aan de code is niets mis want die is zelf aangemaakt door dreamweaver.

code:
1
2
3
4
<object classid="clsid:D27CDB6E-AE6D-11cf-96B8-444553540000" codebase="http://download.macromedia.com/pub/shockwave/cabs/flash/swflash.cab#version=6,0,29,0" width="733" height="172">
<param name="movie" value="images/photos.swf">
<param name="quality" value="high">
<embed src="images/photos.swf" quality="high" pluginspage="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" type="application/x-shockwave-flash" width="733" height="172"></embed>

[ Voor 64% gewijzigd door Verwijderd op 12-08-2004 19:55 . Reden: code toegevoegd ]

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Verwijderd schreef op 12 augustus 2004 @ 19:54:
Ik dacht meer of aan een algemeen probleem die meer voorkomt. Aan de code is niets mis want die is zelf aangemaakt door dreamweaver.
Maar als jij bijvoorbeeld je swf als ascii upload dan gaat het niet helemaal werken he ;)

Geef maar een URI, dan is het het makkelijkste te onderzoeken of er iets mis is met je code of swf.

glazen bol voorspellingen is zo 2000

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Verwijderd

Topicstarter
gaat een beetje lastig want het is offline ..

• CrashOne
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

CrashOne

oOoOoOoOoOoOoOoOoOo

En als je url + images/photos.swf doet, werkt dat wel? Ligt waarschijnlijk toch gewoon aan je code.

Huur mij in als freelance SEO consultant!

Verwijderd

Topicstarter
ik heb hem ff tijdelijk online gezet:

http://www.carpenter.nl/ct-forum/

• XangadiX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-05 08:42

XangadiX

trepanatie is zóó kinderachtig

heey... dat is apart, hij laadt de swf wel (hij kan hem vinden) op http://www.carpenter.nl/ct-forum/images/photos.swf MAAR hij laadt geen foto's in

(als je hem opent via die link doet ie het wel, ik gok dus dat de swf in de dir staat waar ook de foto's staan en dat je helemaal geen paden hebt opgegeven, het aardige is dat ie het in de preview van flash dan weer wel doet dus)

dus wat ik denk is dat je de foto's aanroept in je swf met loadmovie, maar dat je in je flash de verkeerde paths hebt opgegeven.

let op, flash laadt objecten in relatief aan de plek waar de flash aangeroepen wordt, dat is in dit geval dus je root, en niet de /images/ directory.

verander je paths in /images/filename.jpg en je bent klaar :)
(of in ieder geval in /dirwaardefotosstaan/filename.jpg het path naar de foto's vanaf de root)

B)

het is geen algemeen probleem dat meer voorkomt, het is een algemene fout die vaker gemaakt wordt :Y)

[ Voor 40% gewijzigd door XangadiX op 12-08-2004 21:15 ]

Stoer; Marduq

• oh,when?
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

oh,when?

...

De URL werkt niet meer, kan je hem nog eens online zetten?

"You're only as good, as what you did last week."

Pagina: 1