Ik zit nu al een tijdje met het probleem dat als ik een paar cd's probeer te branden dat hij dit regelmatig niet af maakt. Hij begint met de lead-in and lead-out maar hij krijgt dit in deze gevallen niet afgerond. Ik kan hem letterlijk uren de tijd geven maar hij blijft maar bezig. De 1e keer kan ik er 5 achter elkaar branden zonder problemen en de andere keer loopt ie al na 1 keer vast. Als ik mijn pc dan opnieuw opstart (dit is het enige dat dan werkt) moet ik hem echt helemaal uitzetten en weer aanzetten anders krijg ik het laatje van mijn brandere niet eens meer open. Ik heb al een nieuwe brander gekocht omdat ik dacht dat het hieraan lag maar dit heeft niks uitgehaald want het zelfde probleem blijft. Ook heb ik windows al een aantal keer opnieuw geintaleerd sinds het probleem.
Ik werk nu met Nero 5.5.7.2 maar ook andere programa's die ik heb geprobeerd hadden het zelfde probleem.
Mijn systeem is als volgt: -BPRec 40x brander
-Pioneer bulk in cd-rom
-2 Maxtor hardisc's
-MSI KT3ultra2 moederbord
-AMD 1900
Maar ook hiervoor geld dat ik dit probleem ook met een ander systeem heb.
Heeft iemand dit probleem ook gehad en/of weet hier een oplossing voor?
BVD voor jullie hulp.
Ik werk nu met Nero 5.5.7.2 maar ook andere programa's die ik heb geprobeerd hadden het zelfde probleem.
Mijn systeem is als volgt: -BPRec 40x brander
-Pioneer bulk in cd-rom
-2 Maxtor hardisc's
-MSI KT3ultra2 moederbord
-AMD 1900
Maar ook hiervoor geld dat ik dit probleem ook met een ander systeem heb.
Heeft iemand dit probleem ook gehad en/of weet hier een oplossing voor?
BVD voor jullie hulp.