Toon posts:

Slangen

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik hoop dat iemand mij kan helpen aangezien ik nergens kan vinden waarnaar ik op zoek ben.

Ik ben op zoek naar:

- Een doorzichtige slang
- Die Kan oplichten doormiddel van UV
- Met een Diameter van 15 mm binnen
- temp tot 80 graden
- Betreft 5 meter
Weet iemand waar ik dat kan halen ?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 12-08-2004 22:02 ]

• ROFLASTC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-01 21:29

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

pff ik kan je geen antwoord geven maar wellicht dat een slangetje van 15mm bij de gamma te halen is waarna je UV-gevoelige vloeistof gebruikt? ik ga er ff vanuit dat het hier gaat om waterkoeling. a.u.b. meer info en wat heb je evt zelf al gevonden?

And it goes BRAAAAAPP!

Verwijderd

Topicstarter
ermh, ahwel tis niet voor pc maar voor een scooter hehe, maar omdat er in de waterkoeling bij pc vaak bijna zelfde materiaal word gebruik die ik wil dacht ik, vraag het hier even. Ik heb al op verschillende sites gekeken maar niet gevonden wat ik zoek

bouwplastics.nl <-- doorzichtig pvc maar gaat maar tot 70 graden
conrad.nl <-- van alles maar steeds NET niet wat ik zoek

Overigens is die UV functie van slang niet echt belangrijk.

• De_Koele_Man
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07-02 20:59

De_Koele_Man

Zo koud als een klontje!

Verwijderd schreef op 12 augustus 2004 @ 19:02:
ermh, ahwel tis niet voor pc maar voor een scooter hehe, maar omdat er in de waterkoeling bij pc vaak bijna zelfde materiaal word gebruik die ik wil dacht ik, vraag het hier even. Ik heb al op verschillende sites gekeken maar niet gevonden wat ik zoek

bouwplastics.nl <-- doorzichtig pvc maar gaat maar tot 70 graden
conrad.nl <-- van alles maar steeds NET niet wat ik zoek

Dit is toch geen scooterforum? En ga jij je scooter Die-hard overklokken danwel koelen? Probeer eens wat tweakwinkels, die staan in de FAQ van de CME (casemodding en Elektronica). Niet hier...

[ Voor 6% gewijzigd door De_Koele_Man op 12-08-2004 19:07 ]

Meh!

• TrickShot
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14-12-2023

TrickShot

Veel shots... weinig tricks.

Probeer eens bij een winkel met auto-onderdelen. Daar hebben ze meestal zo'n slangetjes. Of ga langs bij een brommer handelaar/ hersteller.

Lijkt me eigenlijk nogal logisch allemaal. :?

Athlon 2500+ @ 2230 MHz, 512 MB 3200 kingston, 2 x sata maxtor 120 GB, 1 WD 80 GB, Ti4200, Antec Sonata

• 0siris
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07-02 23:33
ik denk dat ACRyan genoeg van dat spul heeft, zie ook hier
[edit]
:X
OK, ga naar een bouwmarkt zou ik zeggen

[ Voor 43% gewijzigd door 0siris op 12-08-2004 19:12 ]

ach...in een volgend leven lach je er om!

• Syngrow
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-11-2025

Syngrow

Framerate is life

Loop gewoon eens bij de bouwmarkt binnen, daar hebben ze meestal wel slangen liggen

Ikzelf heb mn pvc slang gehaalt bij de lokale gereedschap winkel, maar ik zou echt niet weten of die 80 graden aan kunnen

Als mn pc zo heet zou zijn is ie toch al kapot, dan boeien die slangen niet meer ;)

enter the cool world of high performance
[ Intel C2D E6600 @ 5304MHz ][ Biostar TForce P965 Deluxe ][ Geforce2 MX400 PCI ][ Crucial Ballistix PC2-5300 CL3 ]

Verwijderd

Topicstarter
De_Koele_Man schreef op 12 augustus 2004 @ 19:06:
[...]

Dit is toch geen scooterforum? En ga jij je scooter Die-hard overklokken danwel koelen? Probeer eens wat tweakwinkels, die staan in de FAQ van de CME (casemodding en Elektronica). Niet hier...
Wat is dit nou weer een lekkere loze repley..

afijn

bouwmarkt al afgespeurd

maar vaak is probleem of het is niet doorzichtig of het is niet hittebestendig.

• ROFLASTC

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

http://www.verspaget.nl/prijslijs/vliegas.html

onderaan pagina (1 a laatste) zoek je dat?

google zoektermen 15mm+doorzichtige+slang+hittebestendig

gaat op die site over slangen die vlak langs benzine motoren lopen voor modelvliegtuigjes om motortjes van peut te voorzien. Uit ervaring kan ik zeggen dat die motortjes vrij heet worden, geen idee hoe heet precies

[ Voor 40% gewijzigd door ROFLASTC op 12-08-2004 21:35 ]

And it goes BRAAAAAPP!

• pt0x
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-01-2025

pt0x

Why are we here..

Ik denk dat je met doorzichtige slang ver kan zoeken als je boven de 80'C wilt gaan. Check anders je local scooter (2 wieler) winkel ff, deze weten vast wel een leverancier voor andere dan "standaard" onderdelen.

Verwijderd

Topicstarter
ROFLASTC schreef op 12 augustus 2004 @ 21:24:
http://www.verspaget.nl/prijslijs/vliegas.html

onderaan pagina (1 a laatste) zoek je dat?

google zoektermen 15mm+doorzichtige+slang+hittebestendig
Beetje kort he..25 cm ? ik moet 5 meter hebben dat is ong 20 x zoveel..dus dat is 7,xx x 20 = 140 euro..voor een stel slangen lol :D

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 12-08-2004 21:33 ]

• ROFLASTC

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

sjah als je wilt dat plastic 80c kan hebben.

't gaat mij erom dat ik zat hits krijg met google en dat je op die modelbouw sites ook leveranciers van dat spul kan vinden. Dan zijn er altijd nog de motorfiets zaken of winkels waar ze duikers apparatuur verkopen zal ook wel iets zijn of iemand die iets weet etc etc

[ Voor 3% gewijzigd door ROFLASTC op 12-08-2004 21:45 ]

And it goes BRAAAAAPP!

• WPN
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 25-11-2025

WPN

1) je zit op het verkeerde forum
2) als je commentaar gaat leveren op de gegeven antwoorden dan moet dit gewoon opslot

je komt hier op een forum met een vage topic titel, met een start die een baby nog beter kan verzinnen, oftewel MEER INFO!!
en dan ga je ook nog eens lopen zeiken over het antwoord dat iemand voor jou heeft opgezocht, dat het te kort en te duur is......

beetje jammer

Als ik denk zoals ik dacht, dan doe ik zoals ik deed, als ik doe zoals ik deed, dan denk ik zoals ik dacht! Cogito Ergo Sum

Verwijderd

Peluso schreef op 12 augustus 2004 @ 21:48:
2) als je commentaar gaat leveren op de gegeven antwoorden dan moet dit gewoon opslot
Ja, en als dat antwoord nou gewoon niet voldoet? Laten we realistisch blijven.

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit gewoon niet op zulke lose antwoorden te wachten, als je me niet kan helpen reageer dan ook niet. is dat zo raar?

Ik geef in mijn topic aan wat ik zoek, ik ben al bij verschillende winkels geweest en online shops bezocht maar niks te vinden. Ik vind dat jullie niet zo moeten reageren, alsof ik zo dom ben dat ik daar niet heb gekeken en reageer ook niet als je het niet weet, logisch ?

[ Voor 76% gewijzigd door Verwijderd op 12-08-2004 21:56 ]

• ROFLASTC

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

had dan verteld dat het niet ging om een slangetje van je benzinetank naar je m-blok maar om iets anders

d:)b @ Peluso

[ Voor 8% gewijzigd door ROFLASTC op 12-08-2004 22:02 ]

And it goes BRAAAAAPP!

• WPN
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 25-11-2025

WPN

Verwijderd schreef op 12 augustus 2004 @ 21:52:
[...]

Ja, en als dat antwoord nou gewoon niet voldoet? Laten we realistisch blijven.
commentaar leveren op een gegeven antwoord kan ook op een andere manier..... niet zoals hij dat doet
Verwijderd schreef op 12 augustus 2004 @ 21:31:
[...]

Beetje kort he..25 cm ? ik moet 5 meter hebben dat is ong 20 x zoveel..dus dat is 7,xx x 20 = 140 euro..voor een stel slangen lol :D
dat kan ook anders gezegt worden

ja misschien is 25cm tekort maar nergens is vermeldt dat het 5meter moest zijn
degene die dat antwoord had gegeven, die kon ook niet ruiken dat het 5meter moest zijn....

je kan ook gewoon zeggen:
Op die site zijn de lengtes 25cm, dat is niet genoeg, ik zoek namelijk slangen van 5meter
taal gebruik van TS maakt me niets uit, maar er zijn hier op het forum regels hiervoor dacht ik zo....

[ Voor 6% gewijzigd door WPN op 12-08-2004 22:01 ]

Als ik denk zoals ik dacht, dan doe ik zoals ik deed, als ik doe zoals ik deed, dan denk ik zoals ik dacht! Cogito Ergo Sum

Verwijderd

Topicstarter
oke ik zit FOUT HELEMAAL FOUT |:( _/-\o_ , nu weer ontopic graag.

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-12-2025

Remy

I usually get 100% accuracy

Dit heeft helemaal niks met Die-Hard Overclocking en Cooling te maken :) Bel een paar zaken die dergelijke spullen zouden kunnen leveren, hier hoort dit in ieder geval niet thuis.

LinkedIn
Instagram

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.