Ik krijg van de week een niewe hdd en nou wou ik die in 2 partities verdelen. 1 voor winxp + virusscanner etc en die andere partitie voor video, games etc zodat ik niet iedere x alles kwijt ben bij een format. Maar is het ook mogelijk om in te stellen dat als ik bv een plaatje wil opslaan of een video van inet download dat dat allemaal automatisch op de partitie voor games word gezet? maar dan wel op zo'n manier dat ik wel een map op me bureaublad kan hebben met dingen van de video/game partitie?
natuurlijk kan dat 
kijk bv eens naar de mogelijkheden hiervoor met TweakXP
en op je bureaublad zet je gewoon een snelkoppeling naar de map op die andere partitie
(is wel een beetje basic dit hoor...
)
edit:
VV mr. Liu's oplossing is idd de meest voor de hand liggende optie
kijk bv eens naar de mogelijkheden hiervoor met TweakXP
en op je bureaublad zet je gewoon een snelkoppeling naar de map op die andere partitie
(is wel een beetje basic dit hoor...
edit:
VV mr. Liu's oplossing is idd de meest voor de hand liggende optie
[ Voor 16% gewijzigd door kamstra op 12-08-2004 18:48 ]
Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat
Het eenvoudigste is om je "Mijn Documenten" naar de D: schijf te laten verwijzen inplaats van de C: schijf*. Maak binnen "Mijn Documenten" lekker de gewenste mappen aan en alles gaat vanzelf goed.
*Rechts aanklikken, properties/eigenschappen selecteren en "C:\.." veranderen in "D:\.."
*Rechts aanklikken, properties/eigenschappen selecteren en "C:\.." veranderen in "D:\.."
The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long
GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT
Bedankt als ik me hdd binnen heb zal ik het eens proberen 
Moest je voor tweakxp trouwens niet betalen? of was dat weer een ander progsel.
Moest je voor tweakxp trouwens niet betalen? of was dat weer een ander progsel.