Toon posts:

inbox kunnen te weinig berichtjes in

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik stuur nogal veel smsjes met mijn v525, maar ik moet telkens de inbox leegmaken omdat er maar 15 berichtjes in kunnen.
Dat vind ik vaag want in de outbox kunnen er veel meer.

Kun je op een manier de inbox groter maken??

• MM-
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-11-2023

MM-

misschien kan je instellen dat smsjes op de telefoon opgeslagen moeten worden ipv geheugen van sim.

• robert-630
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
je kan op de v525 niet instellen dat je smsjes op het telefoongeheugen opgeslagen moeten worden.

als je je seems gaat edditten,is het wel mogelijk om meerdere smsjes op te slaan je hebt er wel een datakabel en software voor nodig.

In het grote motorola v500/v525 topic staat hier meer info (zie de startpost, kopje seems ediiten) daar kunnen we (''v525 tweakers'') je wel verder helpen.

• the_stickie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-09-2025
dat hangt af van je simkaart: je zal dus bij je gsm provider moeten informeren of je een nieuwer type kan krijgen en zo ja, wat dan dan kost...

Ik heb alleszins een nieuwere gekregen voor niks (Proximus, België) Bij een van de andere 2 GSM providers moet je er 5€ voor dokken...

Verwijderd

Topicstarter
ik heb geen datakabel, en niet het budget om er een te kopen.
dus... is er ook een andere manier??

trouwens wat zijn seems?

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-02 15:55

Haan

dotnetter

Bij veel telefoons heb je een max aantal berichten dat je kan opslaan, bestaand uit in- en uitbox. Dus als je je outbox leegmaakt, zou je meer in je inbox moeten kunnen laten staan.

Kater? Eerst water, de rest komt later

Verwijderd

Is het niet handiger om hier: [rml]Het Grote Motorola V500/V525 Topic [ IX][/rml] verder te gaan?

• robert-630
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Daar ben ik ook voorstander van :)
Verwijderd schreef op 12 augustus 2004 @ 18:38:
ik heb geen datakabel, en niet het budget om er een te kopen.
dus... is er ook een andere manier??

trouwens wat zijn seems?
UIT DE SP VAN HET GROTE MOTOROLA V500/V525 TOPIC:
Seem editten en uploaden

Bewerken van seems
Door het bewerken van seems kunnen is de v525/v500 veel verborgen feature's worden ingeschakeld, en irriterende worden uitgeschakeld.
een van de intressantste bronnen van informatie is:

Deze site waarin (in het engels) een complete uitleg over alle mogelijkheden die er zijn, en hoe het editten in zijn werk gaat.

Hier word door de zelfde persoon/site een lijst bijgehouden met de laatste mogelijkheden, en ondekte functie's.

Hier vind je een programma dat het editen van seems versimpelt, je kunt functie's simpel weg aan en uit zetten.
dit prorgamma kan niet alles wat met de hand aan te passen is en kan alleen seem 0032 en je gain_table aanpassen.

Uploaden van seems
1. Boven "download seem" zet je links: 0032 en rechts: 0001
2. Je drukt op "download seem".
3. Dit sla je (back-up) op in willekeurige map op je comp.
4. Herhaal stap 1 - 3, nu met 01a8 links.
5. Zet nu bij "upload seem" links: 0032 en rechts: 0001
6. Druk op "upload seem" en gebruik daarvoor dit bestand.rechts klik opslaan als.
7. Zet nu bij "upload seem" links: 01a8 en rechts: 0001.
8. Druk op "upload seem" en gebruik daarvoor dit bestand.rechts klik opslaan als.
9. Nu zet je onderin je scherm bij upload path: "/a/mobile/system".
10. Nu upload je via de knop "upload file" (links in scherm) dit en dit bestand. ook rechts klik opslaan als.

stap 4,7 en 8 zorgen ervoor dat datum verdwijnt
stap 9 en 10 zorgen ervoor dat calender/IM uit hoofdmenu zijn vervangen door Camera.

Feature list van de seem in deze uitleg:

- autoupdate in menu instelbaar
- talk secure in beveiliging (nog nie gekeken wat et doet )
- nummerweergave voor uitgaande gesprekken
- dual-sim ondersteuning
- "call-guard" functie (ook nog nie gekeken wat et doet )
- voicemail niet meer onder #1
- toetsen vergrendelen
- 5 tril functies
- Sms aflever rapport
- gesprekken kunnen geblokkeerd worden (vanuit beveiligingen menu)
- 'GPRS' staat over datum (zodat datum weg kan )
- Engineering menu staat aan
- MSG-alert is in te stellen (of je gestoord wil worden tijdens bellen, als je berichtje krijgt)
- video staat aan
- IM/AIM/Mobile QQ staan uit
- SMS onderwerp staat aan
- Sms op foon (tot 200)
- Java app loader aan
- geen vodafone op je display meer.
- geen "media album" wanneer je menu toets doet op een afbeelding ofzo (bij sommigen is dit een zwarte balk, 2e optie)
- Live werkt
deze seem is tot stand gekomen door een samenwerking tussen Nanax en Poesje

Overzicht van alle opties in seem bestanden

Gezien de hoeveelheid, en het niet actueel te houden van deze info in een startpost:
Hier word een lijst bijgehouden met de laatste mogelijkheden, en ondekte functie's. (engels)
enkele hyperlinks zijn door copy-paste verdwenen!!

Zoals je ziet kan je dan tot 200 smsjes opslaan.
Ik heb zelf ook dezelfde foon en ditgeen ook gedaan, al bij al erg veel voordelen. Het is goed te doen. Ik wil je er e.v.t via GOT(v525topic) of MSN er wel bij helpen. Alleen je moet toch ff investeren in een datakabel, 12,50 is een redelijke prijs.

Hier meer info over een datakabel, uit de F.A.Q (S.P) uit HET GROTE MOTOROLA V500/V525 TOPIC:
:? Wat is de prijs van een Datakabel?
:Y) €12.5, kopen kan hier
Pagina: 1