Opgelicht bij tweakers.net in vraag en aanbod

Pagina: 1
Acties:
  • 75 views sinds 30-01-2008

• erwink
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 24-09 15:36
Helaas is het mij overkomen.

De site tweakers.net heeft altijd hoog gestaan aan vertrouwen van verkoop en aanbod van spullen.

Nu het ik van "user" (http://www.tweakers.net/gallery/*****) een ide promise kaartje gekocht.

Ik heb het geld overgemaakt waarna deze persoon 2x toe zei het geld niet gehad te hebben. Terwijk het er wel af is bij me en volgens de postbank er bij bij deze user.

Ik 3 email adressen van deze persoon en ook zijn ip nr's.

Volgens de gallery zou de persoon ***** heten.

Kan iemand mij misschien nog helpen met dee persoon in contact te komen???

Per email krijg ik geen ractie meer.

[ Voor 6% gewijzigd door Crash op 12-08-2004 17:35 . Reden: privacy ]

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12:38
Zie onze faq. Buyerszone is hier ten eerste niet voor bedoelt, en verder kunnen wij je niet helpen. Om maar even mijn collega Harm te quoten:
Dit hoort niet thuis in Buyers Zone, aangezien dit forum bedoeld is voor vragen en opmerkingen over het gedeelte van de Buyers Zone op de FP waar wij zelf invloed op hebben. Oplichters zijn dat niet en daarom verwijs ik je door naar de politie. Als de politie informatie van ons wil, kunnen zij schriftelijk contact opnemen met het Tweakers.net-kantoor in Amersfoort.

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-09 21:18

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

Hoewel wij het natuurlijk niet leuk vinden dat dergelijke gebeurtenissen plaats vinden kunnen wij er als Tweakers.net helaas niets aandoen. Ik wijs voor alle duidelijkheid nog even op de [url= reviews: Tweakers.net FAQ]Vraag & Aanbod voorwaarden[/url]
8. Tweakers.net kan niet aansprakelijk worden gesteld voor gevolgen die voortvloeien uit het gebruik van V&A, behoudens bij grove nalatigheid of opzet door Tweakers.net. Tweakers.net zal op geen enkele manier partij zijn in de overeenkomst tussen koper en verkoper, noch bij een geschil bemiddelen tussen verkoper en koper. Tweakers.net zal geen andere gegevens verstrekken aan partij(en) dan de gegevens die in de advertentie zijn gebruikt, uitgezonderd in gevallen zoals bedoeld in artikel 9.
Dit topic gaat dan ook dicht .

[Edit]
Altijd die jongens met rappe (type)vingers. :(

[ Voor 4% gewijzigd door Longbeard op 12-08-2004 17:36 ]

Dit topic is gesloten.