Toon posts:

[GeForce FX 5100 Go] Informatie?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga binnenkort een Notebook kopen en degene die ik op het oog heb bevat de nVidia GeForce FX 5100 Go 128mb DDR videokaart. Ik heb vrijwel niks duidelijks over deze kaart kunnen vinden op Google. De search optie op GoT werkt op het moment niet voor mij ("De verbinding naar de zoekserver kon niet worden opgebouwd (interne identificatie: search::execute_omega::no_server_response)").

Mijn excuses als ik iets niet goed gedaan heb, maar kunnen jullie mij aan wat informatie helpen? Is deze kaart de moeite waard?

De laptop wordt overigens voornamelijk voor school gebruikt (grafische studie) en af en toe voor spellen. De prioriteit ligt bij school.

Alvast bedankt.

• Schapie
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19-02-2025

Schapie

Bleh...

Verwacht er maar niet teveel van want hij heeft 64 bits geheugen interface en ik denk dat het verder gewoon een ondergeklokte 5200go is.
Als je echt spellen wil gaan spelen zou ik deze niet aanraden mischien kan je beter kijken naar een 5200go of beter deze hebben een veel betere gehuegen interface.

linkje naar meer info van nvidia.
Ook kan je natuurlijk kijken naar de radeons deze schijnen op mobiel gebeied behoorlijk sterk tezijn.

No signature found

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
voor school zal die goed genoeg zijn als je even nog vermeld welke spellen je dan zoal speelt. :)

Verwijderd

Topicstarter
ik speel normaal altijd BattleField 1942 (Forgotten Hope mod). Dit zal waarschijnlijk teveel van het goede zijn voor dat kaartje haha. ;(

• Satch
  • Niet online
nou volgens mij is battlefield veel meer cpu afhankelijk , door alle bots die bestuurd moeten worden. ( weet et niet zeker) :)

• donald_dick
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:00
Schapie schreef op 12 augustus 2004 @ 18:02:
Verwacht er maar niet teveel van want hij heeft 64 bits geheugen interface en ik denk dat het verder gewoon een ondergeklokte 5200go is.
Als je echt spellen wil gaan spelen zou ik deze niet aanraden mischien kan je beter kijken naar een 5200go of beter deze hebben een veel betere gehuegen interface.

linkje naar meer info van nvidia.
Ook kan je natuurlijk kijken naar de radeons deze schijnen op mobiel gebeied behoorlijk sterk tezijn.
IK zou toch echt voor een radeon mobility 9700 gaan of een 9800, want die is toch stukken beter en als je in de toekomst nog een spelletje wil spelen kan het nog daarmee. met een 5200 iig niet...

[ Voor 6% gewijzigd door donald_dick op 12-08-2004 20:21 ]

wie de bal kaatst, kan hem gekorrigeert terug verwachten

• Satch
  • Niet online
maar als de kosten dan flink oplopen
het is misschien handig als je even vermeld welke laptop je wil gaan kopen en je budget :)

• donald_dick
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:00
metal14 schreef op 12 augustus 2004 @ 20:28:
maar als de kosten dan flink oplopen
het is misschien handig als je even vermeld welke laptop je wil gaan kopen en je budget :)
hangt ervan af wat voor merk je neemt, dell heet behalve in zijn 9100 reeks bagger videokaarten in zjn laptops gedaan.

de 9100 is behalve duur, ook nog eens zwaar. als je een goede laptop wil voor een degelijke prijs, zal ej moeten kijk naar de show van Paradigit, of Acer of Asus

wie de bal kaatst, kan hem gekorrigeert terug verwachten

• Satch
  • Niet online
donald_dick schreef op 12 augustus 2004 @ 20:21:
[...]

IK zou toch echt voor een radeon mobility 9700 gaan of een 9800, want die is toch stukken beter en als je in de toekomst nog een spelletje wil spelen kan het nog daarmee. met een 5200 iig niet...
als hij trouwens alleen een potje battlefield wil spelen kan hij ook voor de 9600 gaan want de 9800 is naar mijn weten nog erg duur

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb deze notebook op het oog. Hij kost 1400 euro en zit hiermee aan de rand van mijn budget.

Packard Bell Easy Note H5605 notebook:

Merk Processor : Intel
Type processor : Pentium 4
Kloksnelheid processor : 2600 MHz
Cachegeheugen : 512 K
Bustechnologie : 400
Intern geheugen : 512 Mb
Max Intern geheugen : -
Type geheugen : DDRAM
Formaat Harddisk : 40 Gb
Snelheid Harddisk : 4200 RPM
Type harddisk : ATA 100
Type CD rewriter/DVDrewriter : DVD-rewriter
Snelheid CD/DVD rewriter : CD/RW 16x10x16xDVD-RW 1x1x8x
CD-rom : Nee
Snelheid CD-rom speler : -
DVD-speler : Nee
Snelheid DVD-speler : -
Diskette station : Geen
Grafische kaart : nVidia Geforce FX 5100 Go met TV-out
Geheugen grafische kaart : 128 Mb
TV-out : Ja
Modem : Analoog 56Kbps V.92
IEEE 1394/FireWire aansluiting : Ja
Luidsprekers : Ja
Microfoon : Ja
Hoofdtelefoon : Nee
Netwerkkaart : Ja
Parallelpoort : Nee
Seriele Poort : -
USB poorten : 4x USB 2.0
PCMCIA Poorten : Ja
Soort toetsenbord : notebook toetsenbord
Muisbesturing : Touchpad
Touchpad : Ja
Type accu : Li-ion
Speelduur op accu : -
Scherm type : TFT
Formaat scherm : 15 Inch
Infra rood poort : Nee

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben nu net de Acer Aspire 1622LMi tegengekomen welk mij beter aanspreekt. Ik koop echter mijn notebook het liefst in een winkel ipv via het internet ivm service.

http://www.acer.nl/acereu...IRE1620_NL280504final.pdf
Pagina: 1