terecht behulpzaam?

Pagina: 1
Acties:

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 23:48

botoo

๐Ÿ’€ too old to die young

Topicstarter
Mja, de topictitel is een beetje flauw, maar ik wil deze 'behulpzame' 8)7 post toch ff met jullie delen.
* botoo moest er ei'k wel om lachen (dwz: om de moderaties :X)
Gepost door m3gA - donderdag 12 augustus 2004 - 16:12 Score: 3 (Behulpzaam)
hier is al een patch voor uitgekomen weet alleen de url niet meer.
Voor de volledigheid, bovenstaande is de hele post en niet slechts een stukje.
B)

FXDLS 'S&S edition'

๐Ÿ’€ memento mori ๐Ÿ’€

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Hij heeft hem inmiddels al voorzien van een URL. Nu gaat het wel.

Zonder die URL had-ie idd niet meer dan een +1 verdiend.

Virussen? Scan ze hier!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Sjaaa. hij geeft wel aan dat er uberhaupt een patch is.

* Delerium vindt krenten in de pap lekker :P

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

Die is wel lachen. Dat is net zoiets als een oud vrouwtje helpen bij het oversteken door te vertellen dat je weet dat er ergens een zebrapad is. Super behulpzaam jedenfalls. :P

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

En als je het toch over lachen hebt.....
Kijk deze dan maar 's aan:
http://www.tweakers.net/r...=Posting&ParentID=1102197

* Delerium denkt dat een 'groot onbedoeld lachreply topic' in TMF nog wel enige behoefte dekt.

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 23:48

botoo

๐Ÿ’€ too old to die young

Topicstarter
LOL@
[homer mode]
DOHHHH! (i just got it; sheez, me and my big mouth ;p)
[/homer mode]
Die houden we er in :D

FXDLS 'S&S edition'

๐Ÿ’€ memento mori ๐Ÿ’€

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Ecteinascidin schreef op 12 augustus 2004 @ 18:58:
* Rataplan denkt dat een 'groot onbedoeld lachreply topic' in TMF nog wel enige behoefte dekt.
Ik wou vanochtend een topicje posten over user 64-Bitch, die de layout verpestte - maar een anonieme FP-mod was me voor :{ Dat terzijde: ik heb me absoluut bescheurd om het werk waarmee deze user op karmascore -9 (!) is uitgekomen. Zelden iemand gezien die de status "Faalhaas" zo volledig waarmaakte _o_ Vooral de zes posts in het Grafische kaarten strijden op leven en dood in Doom 3-topic - vijf glasharde trollen en รฉรฉntje die op 0 hoort maar over het hoofd is gezien zijn te gek voor woorden. En gewoon doorgaan d:)b

Ook geweldig leuk zijn de reakties van users die eigenlijk op het Nederlandse RAID-artikel hadden moeten reageren, maar bij de Engelse variant zijn blijven hangen. Als je de taalfouten daar ziet, weet je van plaatsvervangende schaamte niet meer waar je kijken moet - vooral niet serieus nemen, anders word je gek :P

En dat vind ik dan erg grappig :) Maar goed, smaken verschillen, begreep ik hier eerder, dus wellicht dat al teveel voorbeelden alleen maar weer heel veel discussie losmaken :+

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

64-bich is inderdaad nogal annoying met zijn getroll. Ik zal hem eens wat vaker bekijken. Thanks for the tip. :)
Pagina: 1