diNovo geen ALT GR invoer???

Pagina: 1
Acties:

• Disksoft
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-05 11:57
Hallo,

Ik heb sinds gister het diNovo toetsenbord van logitech.
Nu was ik bezig met iets en toen had ik een Ascci code nodig maar dat werkte niet bijvoorbeeld: ALT(gr) + 0130 = é. Als ik dan intoets gebeurt er helemaal niets.

Kan dit gewoon niet meer bij dit toetsenbord of moet ik eerst wat instellen?

Robbert

• bassio
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:45
Waarom zet je niet gewoon je toetsenbord instellingen op NL (taal) en VS internationaal (toetstenbordindeling). Dan hoef je al die alt combi's niet meer te kennen. Dan druk je eerst het teken wat je op een letter wil hebben, en vervolgens de letter.

Dus achter elkaar ' + e en dan krijg je é.

Wil je alleen de ' dan druk je na de ' en spatie.

[ Voor 6% gewijzigd door bassio op 12-08-2004 16:40 ]

• holoX
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-05 18:25
@ ts: je moet wel het numerieke gedeelte van je toetsenborg gebruiken. De cijfers boven de letters werken hier niet mee. Of zoals bassio al zegt met een andere TB instelling gaan werken.

• Disksoft
Ik gebruik ook het mediapad maar ik heb hem op ned/vs-internationaal staan dat ' + e werkt wel maar voor sommige codes heb ik die alt Gr functie nodig.

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01:20

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Robbert_berg schreef op 12 augustus 2004 @ 16:47:
Ik gebruik ook het mediapad maar ik heb hem op ned/vs-internationaal staan dat ' + e werkt wel maar voor sommige codes heb ik die alt Gr functie nodig.
Zet hem maar eens op standaard VS keyboard dan...dan ben je ook meteen kwijt dat je iedere keer een spatie moet typen als je een " hebt getypt :)

Overigens, dat soort tekens in Word is heel simpel: kwestie van CRTL indrukken terwijl je gewenste leesteken klikt, en dan de letter. Dus een E met twee puntjes er op wordt CRTL-SHIFT-: + E Die shift is overigens nodig omdat de : boven de ; zit ;)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• Disksoft
Maar dat wil ik juist behouden alt e + ' = é maar ik wil gewoon die ALT codes kunnen doen.

• OnTracK
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15-05 20:27
volgens mij heeft Alt + Gr nooit invoer op het numpad. dat ding is voor tertiare invoer van de cijfers bovenaan je toetsenbord, bijvoorbeeld voor het €-teken.

werkt het nou met de linker-alt ook niet, of werkt dat wel?

Not everybody wins, and certainly not everybody wins all the time.
But once you get into your boat, push off and tie into your shoes.
Then you have indeed won far more than those who have never tried.

• Maartenvs
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14-05 08:23

Maartenvs

For Sale

volgens mij als je numlock uit staat werkt het ook niet

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Het is toch niet alt-gr maar gewoon alt+nummertjes?

• Elektronicanet
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 05-05 08:53

Elektronicanet

Leds do it!

gebruik de rechterlinker-alt i.c.m. numlock aan, en dan zou het toch moeten werken :?

[ Voor 9% gewijzigd door Elektronicanet op 12-08-2004 17:43 ]

Nederlander in België

• Disksoft
Dat werkt ook allemaal niet. wel het € teken. Ik denk niet dat het mogelijk is met dit toetsenbord. Aan de ene kant wel jammer want ik gebruikte het nog best wel vaak.

Robbert
Pagina: 1