swap uitschakelen, betere prestaties??

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

• Egg
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 10-01 15:24

Egg

In der Schweiz jah!

Topicstarter
ik had even een vraag.
ik zag ooit in een pcmagazine, dat wanneer je in het bezit bent van 2 gig ram een prestatie boost verkrijgt wanneer je je swap uitzet. alles zou dan vanuit je ram draaien.

ik wou even weten of dat daadwerkelijk zo is, omdat ik ook van plan ben een gig erbij te halen. zo ja: is het dan enkel een kwestie van swap uitschakelen bij:
Deze computer; eigenschappen; geavanceerd; onder prestaties ->instellingen; geavanceerd: je swap uit te schakelen...???

BVD

MSI GX660R for the win!

Verwijderd

Voor zover ik weet wil windows eigenlijk altijd wel wat swappen, en sommige programma's werken niet als er geen swapfile is. Ook al heb je veel ram, lijkt het me altijd verstandiger het toch aan te laten staan. Desnoods op "managed door windows".

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Dit is eigenlijk al een aantal keer behandeld op GoT, met een beetje zoekwerk kan je dan ook een aantal recente en minder recente topics die dit behandelen met gemak vinden :)

In jouw topic mis ik daarnaast een goede topic titel (zie de Windows Operating Systems Policy voor wat we verwachten), en mis ik een stukje eigen initiatief in jouw topicstart.

Dit topic gaat dus dicht :)

Dit topic is gesloten.