Ik kreeg net een email binnen van real.com met daarin reclame voor BoostKit maar ik vraag me toch af hoe dit programma dit zou willen doen en of het echt snelheid verbetering kan bieden. Ik kan het bijna niet geloven maar misschien is er iemand met goede argumenten of ervaring die hier wat over kan zeggen.
De link naar de website: Klik hierquote: vanaf_de_websiteMaak je computer binnen vijf minuten nog sneller!
Evenals de meeste andere computergebruikers heb je misschien het idee dat je computer steeds langzamer wordt en dat het veel langer duurt voordat je je favoriete toepassingen kunt openen en uitvoeren. BoostKit™ is de oplossing voor dit probleem. Dit hulpprogramma zorgt voor betere prestaties en is speciaal ontworpen om je computer extra krachtig te maken.
BoostKit™ legt de nadruk op de toepassing die je op dit moment gebruikt en zorgt ervoor dat je alle bronnen van je computer maximaal benut.
Met BoostKit™ op je systeem zul je versteld staan van de snelheid waarmee toepassingen worden geopend en gesloten. Je kunt snel tussen de geopende programma's schakelen. BoostKit™ controleert en beheert de processortijd en bronnen, waardoor je favoriete toepassingen sneller werken.
Als je je computer net dat beetje extra wilt geven, is BoostKit™ echt wat voor jou!
[ Voor 63% gewijzigd door TwoR op 12-08-2004 16:11 ]