Toon posts:

[XP home] Start windows bij elk gebruikersaccount hetzelfde

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik drie gebruikersaccount aanmaak en ik stel bijvoorbeeld bij 1 van de 3 gebruikersaccount in dat ik msn-messenger wil laten starten bij het opstarten van windows, gebeurt dit dan bij alle drie de account of is dat alleen dat ene account?
Alvast bedankt.

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11:13

André

Analytics dude

Alleen bij dat ene account :)

• Vunzz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 24-12-2025
Op "C:\Documents & Settings" staat voor iedere user een profiel, te herkennen aan de gebruikersnaam.
Dingen in de map "All Users" gelden voor alle gebruikers.

How can you conquer a hill top, if you are to busy at the bottom stepping over stones.

Verwijderd

Topicstarter
oke dat is mooi. Nou nog een vraag. Als ik nou op 1 account mijn mail ophaal staat die mail dan ook bij die andere gebruikersaccounts.

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

Verwijderd schreef op 12 augustus 2004 @ 15:51:
oke dat is mooi. Nou nog een vraag. Als ik nou op 1 account mijn mail ophaal staat die mail dan ook bij die andere gebruikersaccounts.
Nee

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:16
Nope, zie vorige antwoorden...

• Vunzz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 24-12-2025
Nee, want het bestand waarin de mail bewaard wordt staat voor iedere gebruiker in zijn of haar profiel.
Maar dat had je toch ook even kunnen proberen?

How can you conquer a hill top, if you are to busy at the bottom stepping over stones.

Verwijderd

Topicstarter
oke ik weet genoeg.
Bedankt allemaal

• macnerd
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 04-05 15:59

macnerd

No Apples please :-)

Misschien is het een idee om een IMAP server te installeren?

Ik gebruik zelf Mercury Mail (http://www.pmail.com) en Hamster Mail (http://www.tglsoft.de).
Mercury wordt op m'n werk gebruikt voor SMTP en POP, voor IMAP gebruiken we Hamster die de gegevens op zijn beurt weer lokaal ophaalt bij Mercury (kan wel rechtstreeks, maar op deze manier kan aliassen redirecten en filteren voordat het in de algemene mailbox komt).

Mercury bevat wel IMAP, maar de laatste keer dat ik deze heb geprobeerd (anderhalf-twee jaar geleden) was deze nog wat buggy (was ook net nieuw in Mercury). De IMAP van Hamster werkt prima, mits je niet meer dan 1 account tegelijk laat controleren vanuit je mailclient. Met Outlook Express gaat dat dus prima, met Outlook minder (deze controleert meerdere accounts tegelijk). Andere clients heb ik niet geprobeerd.

Het zijn beide programma's waarmee je even moet stoeien om het aan de praat te krijgen, maar als 't werkt werkt 't.

MacNerd

Pagina: 1