[dreamweaver MX] klaagt over files die verwijderd zijn

Pagina: 1
Acties:

• Galois
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15:56

Galois

1811 - 1832

Topicstarter
Ik heb al een paar dagen onderstaand probleem. Ik snap er niets van en ben het nu ook zo zat, van al het zoeken en doen, dat ik het hier even ga vragen.

Ik ben een homepage aan het maken met Dreamweaver. Nu is het zo dat ik een aantal files die ik eerst gebruikte, nu verwijderd heb.

Helaas blijft hij constant klagen over files die niet geupdate kunnen worden:

Afbeeldingslocatie: http://www.dominguez.nl/dreamweaver.jpg

Maar ja, deze files bestaan allang niet meer. Zowel niet lokaal als ook niet op de server.

Waar zit de fout? Wie heeft het mis?
Op zich is het geen supergroot probleem, alleen wel erg hinderlijk. Dus ik zou 'm graag op willen lossen (ook principekwestie geworden inmiddels :)).

1 - Mathematics is the language of nature. 2 - Everything around us can be represented and understood through numbers. 3 - If you graph the numbers of any system, patterns emerge.

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 25-08 06:09
Volgens mij zijn dit verwijzingen naar frames vanuit je hoofdindex bestand (index.htm).

Check eens de index.html file om te zien of daar verwijzingen staan naar deze html pagina's.

Mijn YouTube Channel

• Galois
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15:56

Galois

1811 - 1832

Topicstarter
Nee, mijn index.html bestand in de root is gebasseerd op een template file (die ook alle subfiles gebruik van maken).
Ik vind het heel raar. Die files bestaan niet meer. En hij blijft er om klagen...

1 - Mathematics is the language of nature. 2 - Everything around us can be represented and understood through numbers. 3 - If you graph the numbers of any system, patterns emerge.

• Coolhva
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 26-08 11:05

Coolhva

Dr. Zero Trust

zit een hele mooie link checker in dreamweaver.

draai die is en kijk is of daar nog wat verwijzingen in staan?!?