Toon posts:

[CE] Manier om foto's uit te kunnen lezen*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Weet niet zeker of hij hier juist staat maar hier komt mijn vraag:

Ik moet digitale foto's kunnen uitlezen/printen op een bepaalde lokatie. Ik heb daar de volgende hardware beschikbaar:

-Digitale Camera met SD-card
-Thinclient Compaq Evo T20
-Windows NT 4 werkstation van ander bedrijf waar geen software op geinstalleerd mag worden.

Ik heb naar een aantal opties gekeken:

*Memorycard reader op thinclient.

Ik heb me laten vertellen dat je daar windows CE drivers voor nodig hebt. Deze heb ik nog nergens kunnen vinden. Ik heb verschillende cardreaders gebruikt oa. Kingston. Misschien dat iemand hier meer ervaring mee heeft?

*Floppydisk met memorycard converter

Ik heb er geen gevonden die SD kaarten kan lezen en voor andere typen moet je software op de pc kunnen installeren.

*Software van den camera

Deze kan/mag ik niet installeren op het werkstation.

Weet iemand nog een andere manier die ik over het hoofd zie, of weet iemand een manier om een kaartlezer op een thinclient te installeren hoor ik het graag.

Verwijderd

Topicstarter
/me geeft een kick!

Niemand die ervaring heeft met een cardreader op een thinclient of een andere oplossing voor mij heeft?

Verwijderd

Topicstarter
/me Geeft nog een laatste kick

• Meneer aard
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11:59

Meneer aard

Porsche rulez!

Maar je hebt tog voor een sd kaart die je wilt inlezen, die uit jouw pda komt? Want mijn pa heeft een ipaq 3850 (windows pocketpc 2003) en heeft er een sd kaart inhangen voor wat zooi en dat soort gein. Die propt um vrolijk iedere ochten in de cardreader en download/upload zijn gegevens.

Maar het kan aan de ene kant wel waar zijn, want mijn mp3 speler daarvan de smart media kaart, als je die inplugt in de cardreader isie leeg.

En als je het thuis een keer probeert? Of het werkt? Dan kun je gewoon ff kijken of het doet. En anders gewoon een andere oplossing zoeken (foto`s op cd zetten?)

Als de wereld vergaat; Ja dan zijn alle mussen dood:+