Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

De ´SE K700i´ of de ´Siemens M65´

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Aangezien ik eindelijk op mezelf ga wonen, ga ik een abootje nemen bij telfort, alleen kan ik er via google etc niet achter komen welke telefoon ik nou het este kan nemen.

Ik twijfel dus tussen deze twee modellen. Ik wou in eerste instantie die M65 kopen omdat ie die shockproof shit heeft, maar qua wat ik op internet zag is het niet echt een topper, en over de k700i kan ik ook niet echt een eenduidig verhaal vinden, de een vindt em diep kut de ander houdt ervan.

Ik vroeg me af welke jullie me aan zouden raken. Ik wil dat ding dus nog wel es laten vallen etc, dus ik weet niet hoe goed die SE daartegen kan.
Maar een beetje advies zou tof zijn.

edit: ehm admins title edit plz 8)7

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 12-08-2004 14:40 ]

• iNickx
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09-06 11:08
Je zegt het zelf al, de een vind dit en de andere dat. Dit zul je dus ook weer in het topic terug zien. Wat ik weet is dat de phonehouse heel coulant is met retourneren van een toestel binnen een week. Zo zou je de K700i (wat ik dan weer kies omdat SE heel degelijk is) kunnen kopen en indien je niet tevreden bent het toestel terug geven binnen 7 werkdagen / omruilen naar een ander toestel

You can't control the wind, but you can adjust your sails.