Toon posts:

Novell Tree

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Op mijn werk hebben we net de nieuwste versie van novell (6.5) geinstalleerd gekregen (100 user). Ook installeren wij op alle werkstations nieuwe clients (versie 3.40), nu is er een werkstation die (als je probeert in te loggen) de tree niet onthoud. Dit is erg vervelend voor de gebruiker die de tree constant op nieuw moet invoeren. Heeft iemand al eerder ervaring mee gehad???

Alvast bedankt.

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16:14

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Move PNS > NT

Wat heb je allemaal al gevonden bij novell.com / google :?

Tijd voor een nieuwe sig..

Verwijderd

Heb je de context-less-login-addon van coolsolutions al geprobeerd?

• McMiGHtY
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09:42

McMiGHtY

- burp -

Welke versie van de client gebruik je? 3.40 lijkt me erg oud
http://www.novell.com/products/clients/nt2000/quicklook.html voor de nieuwste clients

Mooie Roubiax te koop!

• JoetjeF
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-11-2012

JoetjeF

Mo Chuisneoir

Kijk eens bij de Location Profiles. Ga naar de Properties van je Novell Client (de rode N in je systray) en selecteer de Location Profiles tab.

Haal alles weg behalve 'Default', click Properties (als het goed is staat de Service op 'Login Service'), click weer Properties en zet al je instellingen goed. Dit is overigens met Client 4.9, maar ik neem aan dat 3.4 (ongeveer) hetzelfde eruit ziet.

Het kan ook zijn dat je Registry niet helemaal lekker is / registry rechten probleem.

Verwijderd

Topicstarter
De pc waarom het gaat is een windows 98 pc. Dus een nieuwere versie dan 3.40 kon niet geinstalleerd worden. "Het kan ook zijn dat je Registry niet helemaal lekker is / registry rechten probleem." Hoe check ik dit??? En bij de properties stond alles goed.

• Scraper
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-05 15:05

Scraper

ErikJ

Inderdaad je moet bij Location Profiles zijn en dan de properties van de login service en dan moet je "save profile on succesfull login" aanvinken :). Je kunt daar ook natuurlijk de juiste tree invullen.

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:37

chromeeh

the Gnome

Verwijderd schreef op 13 augustus 2004 @ 11:09:
De pc waarom het gaat is een windows 98 pc. Dus een nieuwere versie dan 3.40 kon niet geinstalleerd worden. "Het kan ook zijn dat je Registry niet helemaal lekker is / registry rechten probleem." Hoe check ik dit??? En bij de properties stond alles goed.
Heb je 'm ook al prefered / default Tree ingesteld :?

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Pagina: 1