hoi allemaal
ik heb het volgende probleem:
Ik heb hier een sapphire atlantis 9600 256 mb met tv out
Deze is passief gekoeld.
Nu deed deze tv out het altijd perfect.
Nu had ik echter een keertje het idee om te kijken hoe ver hij zou willen overklokken, dus ging ik met atitool aan de slag.
Hij werd echter veel te heet, en het beeld kwam vol te zitten met artifacts.
gelijk pc uitgedaan, en opnieuw opgestart, alles leek het nog goed te doen.
echter toen ik een filmpje wilde gaan kijken, waarbij ik hem aansloot op de tv, kreeg ik geen beeld, hij gaf niet eens aan dat er een tv out aanwezig was, ook met geforceerde tv out, geen effect.Hij deed het eerder altijd goed.
Ik reboot altijd mn pc als ik hem aansluit op de tv, maar dit keer geen resultaat dus.
Mijn vraag is nu dus, komt dit vaker voor, en is het mogelijk dat mn tv out gedeelte "verbrand" is ?
heb al op got search intensief gezocht, maar niks gevonden.
denk niet dat je er veel aan hebt, maar hier zijn de
specs:
AMD Athlon 3200+@2200
Asus A7n8x deluxe-E bios 1010
256 mb 2100 geheugen
samsung 160 gb hd
ik heb het volgende probleem:
Ik heb hier een sapphire atlantis 9600 256 mb met tv out
Deze is passief gekoeld.
Nu deed deze tv out het altijd perfect.
Nu had ik echter een keertje het idee om te kijken hoe ver hij zou willen overklokken, dus ging ik met atitool aan de slag.
Hij werd echter veel te heet, en het beeld kwam vol te zitten met artifacts.
gelijk pc uitgedaan, en opnieuw opgestart, alles leek het nog goed te doen.
echter toen ik een filmpje wilde gaan kijken, waarbij ik hem aansloot op de tv, kreeg ik geen beeld, hij gaf niet eens aan dat er een tv out aanwezig was, ook met geforceerde tv out, geen effect.Hij deed het eerder altijd goed.
Ik reboot altijd mn pc als ik hem aansluit op de tv, maar dit keer geen resultaat dus.
Mijn vraag is nu dus, komt dit vaker voor, en is het mogelijk dat mn tv out gedeelte "verbrand" is ?
heb al op got search intensief gezocht, maar niks gevonden.
denk niet dat je er veel aan hebt, maar hier zijn de
specs:
AMD Athlon 3200+@2200
Asus A7n8x deluxe-E bios 1010
256 mb 2100 geheugen
samsung 160 gb hd