Veuillez agréer, Madame, Monsieur, l'expression de mes sentiments distingués.
En wat als je de laserjet via de jetdirect aansluit op je netwerk ?
And The Only One
Hoe heb je de printer aangesloten op de printer? USB?
Een kennis had een problemen met de USB poorten op het zelfde type moederbord. Dit heb ik niet kunnen verhelpen.
Een kennis had een problemen met de USB poorten op het zelfde type moederbord. Dit heb ik niet kunnen verhelpen.
zal wel niet aan USB liggen, want de 4050 heeft zover ik weet geen USB aansluitingRixo12 schreef op 12 augustus 2004 @ 20:13:
Hoe heb je de printer aangesloten op de printer? USB?
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Zit er in de BIOS geen optie waarmee je de resources opnieuw uitdeelt? bla bla on boot of zo?Tom_Paris schreef op 12 augustus 2004 @ 14:08:
[...]
Dus de kaart eruit, maar geen succes. Ook heb ik alle mogelijke instellingen in het BIOS uitgeprobeerd (ECC, ECP ed.).
Printer heeft idd geen usb, zit ook geen JetDirect server in, alleen parallel dus.
Het BIOS heeft geen functie om resources uit te delen. Het enigste wat kan is het instellen van het IRQ voor de poort. Welke Windows dan ook braaf overneemt als ik ze verander.
De printer doet het nog 100% en de kabel is ook in orde, inmiddels uitgeprobeert op een ander systeem.
Het BIOS heeft geen functie om resources uit te delen. Het enigste wat kan is het instellen van het IRQ voor de poort. Welke Windows dan ook braaf overneemt als ik ze verander.
De printer doet het nog 100% en de kabel is ook in orde, inmiddels uitgeprobeert op een ander systeem.
Veuillez agréer, Madame, Monsieur, l'expression de mes sentiments distingués.
Hmmm... Ik heb ervaring met een P3-500 op een Asus P3b-F waarvan resouces (PCI sloten, fan adapters) stuk gingen, maar dat ging normaal gesproken altijd met vrij veel geweld gepaart (opgeblazen voedingen, you know the drill
). Doorgaans zijn het toch beresterke plankjes, dus ik vermoed eigenlijk dat je het probleem in de software moet gaan zoeken.
Windows XP heeft een beetje nare printeraansturing heb ik zelf gemerkt (programma's die data erover sturen en onder 98 perfect werken maar onder XP niks meer zien) met oa mijn MP3speler en rekenmachine, dus wellicht dat je wat meer info kan vinden in WoS?
Windows XP heeft een beetje nare printeraansturing heb ik zelf gemerkt (programma's die data erover sturen en onder 98 perfect werken maar onder XP niks meer zien) met oa mijn MP3speler en rekenmachine, dus wellicht dat je wat meer info kan vinden in WoS?
Pagina: 1