Ja dat zou ik ook wel graag willen weten.Op woensdag 27 december 2000 01:47 schreef doubleduh het volgende:
is dit mogelijk
(Creative GF DDR)
Verwijderd
Wat is blorb? Als het OpenGL of Direct3d is kan het, als het Glide is moet je een glidewrapper downloaden en dan werkt het misschien.
Blorb?
"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George
Aaaaaaah.... k, tnx..
Ik zou alleen niet weten of je dat erop kan doen.... ik heb eens een paar plaatjes gezien van een voodoo5 met zo'n dingetjes erop... maarja.... op de voodoo5 kun je zoveel zetten.. plaats zat
Ik zou alleen niet weten of je dat erop kan doen.... ik heb eens een paar plaatjes gezien van een voodoo5 met zo'n dingetjes erop... maarja.... op de voodoo5 kun je zoveel zetten.. plaats zat
"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George
Verwijderd

die twee gaatjes motte op je kaart zitten. ik heb oowk un geforce1 en bij mij zal hij zeker erop passen.
jah, die 2 gaatjes zitten er wel in... maar zitten die bij elke videokaart op dezelfde afstand?
Pagina: 1