Om mysql te benaderen gebruik ik een zelfgemaakt mysql-object. Deze werkt prima onder php4. Echter de server waar ik mijn website host is overgegaan op php5 en dit levert problemen op:
Als ik de pagina probeer te openen krijg ik geen foutmeldingen, maar er wordt ook helemaal niks op het scherm uitgeprint. (De browser is een tijdje aan het laden en vervolgens houdt ie er na een tijdje mee op)
Waar ik zelf aan zat de te denken is dat het ligt aan de manier waarop de variabelen in het object zijn opgeslagen. Ik gebruik namelijk 'var' ipv een andere indentifier zoals 'private' die nu ook mogelijk zijn.
De fout treedt overigens pas op als ik het object aanmaak, NIET als ik de alleen class include.
Hopelijk heeft iemand hier een verklaring voor. Ik kon geen antwoorden vinden op het forum en op de php.net site.
Dit is de interface:
Als ik de pagina probeer te openen krijg ik geen foutmeldingen, maar er wordt ook helemaal niks op het scherm uitgeprint. (De browser is een tijdje aan het laden en vervolgens houdt ie er na een tijdje mee op)
Waar ik zelf aan zat de te denken is dat het ligt aan de manier waarop de variabelen in het object zijn opgeslagen. Ik gebruik namelijk 'var' ipv een andere indentifier zoals 'private' die nu ook mogelijk zijn.
De fout treedt overigens pas op als ik het object aanmaak, NIET als ik de alleen class include.
Hopelijk heeft iemand hier een verklaring voor. Ik kon geen antwoorden vinden op het forum en op de php.net site.
Dit is de interface:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
| <? class database { // Database variables var $server_name; var $database_name; var $user_name; var $user_password; var $suppress_errors; // Database functions to implement function connect() { ; } function close() { ; } function error_string() { ; } function error_number() { ; } function execute_query($query) { ; } function select_database() { ; } function change_database() { ; } function fetch_row_array() { ; } function fetch_row_object() { ; } function fetch_num_rows() { ; } function fetch_last_id() { ; } function fetch_affected_rows() { ; } function insert_new_row() { ; } function update_row() { ; } function fetch_all_rows() { ; } function fetch_all_rows_limited() { ; } function fetch_value() { ; } function fetch_count() { ; } } ?> |