Ik kwam gisteren langs Kinderkijk. Ik zag ineens die molens staan
Camera bij me, en een eindje gaan lopen. Hierbij het resultaat. Geen van de foto's is in photoshop oid bewerkt. Commentaar altijd welkom. (Graag zelfs
)
#1: Toen ik aankwam was het nog aardig licht.

#2: Een van riet gevlochten bootje

#3: Riet erbij.

#4: Molen scherp.

#5: Riet scherp.

#6: Toen werd het wat mooier.

#9: Wat dichterbij.

#10: De lucht wat duidelijker.

Ik heb zelf in ieder geval al wel commentaar
en een paar vragen:
Bij
#1: Had hierbij een pol-filter de lucht beter uit laten komen? 'In het echt' was deze lucht veel dieper blauw. Hier is het bijna grijs?
#2: Idem. Met pol-filter komt het groen beter uit? Of is dat goed te doen met photoshop?
#3: Beetje hetzelfde als #1 maar nu met riet. Verder niet heel bijzonder.
#4 en #5: Vond ik zelf wel een grappig effect.
vanaf #6: De molen is misschien te donker?
Er komen nog een aantal foto's aan, maar die ga ik vanavond nemen. De molens zijn tot 6 september 's avonds verlicht. Ik ga er dus rond een uur of 10 heen.
Ik heb zelf bijna 12 jaar in Nieuw-Lekkerland gewoond (ligt er tegenaan) en nooit naar de molens geweest. Nu woon ik er niet meer, en dan zie je pas hoe mooi het eigenlijk was
Edit: En voor de liefhebber heb ik ze in het groot...roept u maar
#1: Toen ik aankwam was het nog aardig licht.

#2: Een van riet gevlochten bootje

#3: Riet erbij.

#4: Molen scherp.

#5: Riet scherp.

#6: Toen werd het wat mooier.

#9: Wat dichterbij.

#10: De lucht wat duidelijker.

Ik heb zelf in ieder geval al wel commentaar
Bij
#1: Had hierbij een pol-filter de lucht beter uit laten komen? 'In het echt' was deze lucht veel dieper blauw. Hier is het bijna grijs?
#2: Idem. Met pol-filter komt het groen beter uit? Of is dat goed te doen met photoshop?
#3: Beetje hetzelfde als #1 maar nu met riet. Verder niet heel bijzonder.
#4 en #5: Vond ik zelf wel een grappig effect.
vanaf #6: De molen is misschien te donker?
Er komen nog een aantal foto's aan, maar die ga ik vanavond nemen. De molens zijn tot 6 september 's avonds verlicht. Ik ga er dus rond een uur of 10 heen.
Ik heb zelf bijna 12 jaar in Nieuw-Lekkerland gewoond (ligt er tegenaan) en nooit naar de molens geweest. Nu woon ik er niet meer, en dan zie je pas hoe mooi het eigenlijk was
Edit: En voor de liefhebber heb ik ze in het groot...roept u maar
[ Voor 6% gewijzigd door SysRq op 12-08-2004 12:19 . Reden: typo ]
-